Gå til innhold

Hvordan kan jeg få han til å skjønne at jeg liker han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke likt eller vært i forhold på over 6 år nå. 

Nå har jeg endelig fått en liten crush på en kan som jobber med meg på samme sted. Jeg ser han kasnkje opptil 3-4 ganger hver gang jeg har en vakt. Jeg føler at han er kjempe hyggelig og morsom og at vi har en god match siden vi kødder litt sammen av og til når han kommer innom. Jeg har store issues med approache en jeg liker, og han tar heller ikke noe skritt frem, men det erjo ikke så rart for det har ikke gått så lenge siden vi ble kjent! (1 uke siden?). 

Jeg har prøvd å stalke han litt på sosiale medier og jeg fant han men vil ikke adde eller følge han. Jeg vil heller bli det av han, hehe. 

Så noen som kan hjelpe meg?? Hvordan kan jeg approache han eller få han til forstå mine hensikt?

Anonymkode: 90e83...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du bare har kjent kollegaen en uke og du er sikret å se han i lang tid fremover pga felles arbeidsplass ville jeg gjort det i steg. Pratet og blitt kjent som venner på jobb, hei hvordan går det, har du gjort noe kult i sommer, åja der har venninda mi også vært hun sa maten var veldig god hva syns du , jeg har alltid hatt lyst til å dra til australia jeg for jeg er ikke så glad i syden blabla osv , og etter et par måneder spørre om han vil bli med på jobb pils eller en matbit etter jobb, og da kan du snakke litt mer personlig å spørre hvor lenge han har jobbet der, om han har kjæreste, osv. Hvis han er singel kan du fortsette å foreslå en matbit etter jobb og spørre om hva han skal i helga osv og si at du f eks skal på fest eller konsert eller et sportsarrangement og si at han bare må bli med hvis han vil osv så utvikler det seg av seg selv :)

Anonymkode: 8ff4b...923

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du bare har kjent kollegaen en uke og du er sikret å se han i lang tid fremover pga felles arbeidsplass ville jeg gjort det i steg. Pratet og blitt kjent som venner på jobb, hei hvordan går det, har du gjort noe kult i sommer, åja der har venninda mi også vært hun sa maten var veldig god hva syns du , jeg har alltid hatt lyst til å dra til australia jeg for jeg er ikke så glad i syden blabla osv , og etter et par måneder spørre om han vil bli med på jobb pils eller en matbit etter jobb, og da kan du snakke litt mer personlig å spørre hvor lenge han har jobbet der, om han har kjæreste, osv. Hvis han er singel kan du fortsette å foreslå en matbit etter jobb og spørre om hva han skal i helga osv og si at du f eks skal på fest eller konsert eller et sportsarrangement og si at han bare må bli med hvis han vil osv så utvikler det seg av seg selv :)

Anonymkode: 8ff4b...923

Nice! Ja det hørtes kjempe bra ut! Da kjøøøører jeg på med det!

Anonymkode: 90e83...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har ikke likt eller vært i forhold på over 6 år nå. 

Nå har jeg endelig fått en liten crush på en kan som jobber med meg på samme sted. Jeg ser han kasnkje opptil 3-4 ganger hver gang jeg har en vakt. Jeg føler at han er kjempe hyggelig og morsom og at vi har en god match siden vi kødder litt sammen av og til når han kommer innom. Jeg har store issues med approache en jeg liker, og han tar heller ikke noe skritt frem, men det erjo ikke så rart for det har ikke gått så lenge siden vi ble kjent! (1 uke siden?). 

Jeg har prøvd å stalke han litt på sosiale medier og jeg fant han men vil ikke adde eller følge han. Jeg vil heller bli det av han, hehe. 

Så noen som kan hjelpe meg?? Hvordan kan jeg approache han eller få han til forstå mine hensikt?

Anonymkode: 90e83...748

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 40761...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 40761...a11

Jeg er faktisk bare 20! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nice! Ja det hørtes kjempe bra ut! Da kjøøøører jeg på med det!

Anonymkode: 90e83...748

Lykke til! Metoden funka gull på meg på min arbeidsplass når jeg var 20 der jeg hadde småcrush på en annen der  :)

 

Anonymkode: 8ff4b...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.7.2018 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Så noen som kan hjelpe meg?? Hvordan kan jeg approache han eller få han til forstå mine hensikt?

Be vedkommende med på en "lønningspils" finn et sted der de spiller god musikk, ta han med ut på dansegulvet og dans med vedkommende, så når han minst venter det kysser du han langsomt og lidenskapelig! Om han ikke tar hintet, da har du tapt :)  Og om han tar hintet? Da har du vunnet alt. Verre er det faktisk ikke.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du jobber med han ville jeg nok sett an dette crushet litt lenger enn ÉN UKE før jeg valgte å fucke det opp med noen på jobb...

Anonymkode: fa66f...0e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...