Gå til innhold

Jeg går hele uka og venter på helg, men når helga først kommer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så finner jeg ut at helga egentlig ikke gir meg så mye bortsett fra at jeg kan sove så lenge jeg vil. Flere som har det sånn? Jeg trenger ikke kommentarer om at jeg burde få meg et liv etc. Ting er sånn de er for meg i helgene. Jeg trives på jobb, så det er ikke grunnen til at jeg lengter etter helg, men at jeg tydeligvis lengter litt forgjeves... Synes det er interessant å observere denne lengselen etter noe som egentlig ikke er noe å lengte etter. Bortsett fra søvn da. Hadde vært interessert å høre fra andre som har det på samme måten.

Anonymkode: 5d1da...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår hva du mener, jeg hadde det slik  da jeg gikk på skolen. Det var et helvete hjemme, og et helvete på skolen. Men i helgene slapp jeg i hvert fall skolen. Men jeg grudde meg hele helga til mandagen, igjen. 

Anonymkode: 5385b...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi den alltid  blir hypet opp noe så veldig? Hele tiden på skole, jobb, tv radio og overalt ellers i samfunnet blir helger og ferier nærmest snakket om som om at det er det vi skal glede oss til og jobbe mot og når den først kommer, er det egentlig ikke noe å glede seg til, i hvertfall ikke for alle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er viktigere å ikke fokusere så mye på helga, men å forme ukedagene sånn at man trives og ikke BARE går å gleder seg til helga. Bytte jobb , ha andre venner f.eks 

Anonymkode: 24815...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...