Gå til innhold

Hvor finner man de seriøse mannfolka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du finner dem som oftest i aldersgruppen 20-30. Ser du etter seriøse 30-40 åringer ønsker jeg deg lykke til.

Anonymkode: c5615...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne og 30 år. Synes det er mange seriøse menn på Tinder. Har bare hatt det siden februar, og alle jeg har møtt er interessert i å "se om det kan bli noe". Har alderspenn på 30-40 år. 

Jeg vil egentlig bare kose meg og kjenne på friheten, noe jeg er ærlig om. Til tross for det, kommer det frem etterhvert at de vil noe mer enn det jeg kan tilby. Det er mange flotte menn på Tinder, det er i hvert fall min oppfatning.  Lykke til! 

Anonymkode: 4e3ae...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært singel en god stund og ønsker å prøve nettdating eller Tinder. Hvor er det man finner de mest seriøse mannfolka? Hvilke nettdatingsider er best? Kvinne 28 år.

Anonymkode: f9eed...dfe

??? det er mannfolk overskudd i 16 av 18 fylker i Norge ...det RENNE OVER av single menn mellom 20 - 59år. Jeg vil tro at mange av dem er ganske seriøse ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du finner seriøse menn på Tinder også. Men du finner dessverre alt mulig annet der også... Jeg er like gammel som deg og jeg bruker Tinder som et supplement til å treffe damer, i tillegg til byen og sosiale ting som f.eks (danse swing, toppturgruppe osv.). Har hørt Match skal være bra, men har ikke prøvd. Tipper den siden fungerer best i de større byene.

 

Dette hørtes litt rart ut at noen menn ikke skulle føle seg klare for et seriøst forhold pga. de ikke har leilighet eller bil. Finner man seg en kjæreste og det blir seriøst, så kjøper man vel noe sammen. Men det finnes sikkert menn som må kjøre fine biler for å kunne få selvtilitt nok til å gå inn i et seriøst forhold.

Anonymkode: 9fd0c...43b

Litt Russian roulette uansett hvor man melder seg inn:fnise: Jeg bor i en av storbyene.

Jeg syntes også det hørtes litt merkelig ut, men igjen har jeg ikke datet på en stund og det kunne godt være at bare var slik det var.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du finner dem som oftest i aldersgruppen 20-30. Ser du etter seriøse 30-40 åringer ønsker jeg deg lykke til.

Anonymkode: c5615...45a

;)

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og 30 år. Synes det er mange seriøse menn på Tinder. Har bare hatt det siden februar, og alle jeg har møtt er interessert i å "se om det kan bli noe". Har alderspenn på 30-40 år. 

Jeg vil egentlig bare kose meg og kjenne på friheten, noe jeg er ærlig om. Til tross for det, kommer det frem etterhvert at de vil noe mer enn det jeg kan tilby. Det er mange flotte menn på Tinder, det er i hvert fall min oppfatning.  Lykke til! 

Anonymkode: 4e3ae...d9f

Jeg vet om flere som har hatt suksess med Tinder, men jeg tenker at det er en litt overfladisk app hvor nesten alt går på utseende. Kanskje jeg skal gi det en sjanse likevel? Tusen takk! :)

4 minutter siden, Xcase33 skrev:

??? det er mannfolk overskudd i 16 av 18 fylker i Norge ...det RENNE OVER av single menn mellom 20 - 59år. Jeg vil tro at mange av dem er ganske seriøse ja.

Kvalitet over kvantitet. Jeg ønsker ikke å kaste bort tiden på noen som kun er ute etter et ligg eller å være fuckbuddies. Jeg burde kanskje ha skrevet det i HI men jeg leter etter menn mellom 25-35 år.

Anonymkode: f9eed...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hocane skrev:

Du finner dem som oftest i aldersgruppen 30-40. Ser du etter seriøse 18-25 åringer ønsker jeg deg lykke til.

Dette! Jeg hadde før 23-28 i alderspreferanse på Tinder og det var aller mest useriøse menn. Så økte jeg alder til 32 og er nå på vei inn i et forhold med en som er 32. Selv er jeg 23. Også utrolig befriende å slippe en usikker gutt som jeg opplever mange under 28 er. I tillegg ville jeg ha en etablert mann siden jeg er etablert selv. 

Anonymkode: 8a851...0e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Godtesnop skrev:

Lokk dem til deg med godtesnop! :cool:

Fikk lyst på godtesnop, kan du dele?

Anonymkode: 09f78...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppfatter at match.com er den mest seriøse siden. Man må betale for å skrive meldinger og ikke rent lite heller. Jeg fikk iallefall bare seriøse meldinger der fra seriøse typer. Typ gifteklare og ting på stell uten å være psykoer. 

Sukker.no oppfatter jeg er mer en flørteside og side for barnslige menn som vil forplikte seg men også er "venn" med x antall andre tidligere "nettvenninder"(les: sukkedater) og egentlig bare bruker damer som en rullett for oppmerksomhet, selvom Sukker også koster penger. 

Anonymkode: cca87...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg fant min nåværende sambo på Tinder,da. 

Anonymkode: cca87...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant eksen min på tinder, og nå dater jeg en fyr jeg fikk kontakt med der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
9 minutter siden, Peanut said:

Jeg er samboer med en herfra ^^, 

Herfra? Altså KG? Nei nei NEEEEI! Du må holde deg unna KG-mennene. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Herfra? Altså KG? Nei nei NEEEEI! Du må holde deg unna KG-mennene. :nei:

:jolie: Nehei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
5 minutter siden, Peanut said:

:jolie: Nehei. 

Jo-ho! De er skikkelig teite og uattraktive og alle har buser i nesen. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut
Akkurat nå, Overrasket skrev:

Jo-ho! De er skikkelig teite og uattraktive og alle har buser i nesen. :haar:

:blink: 

Jeg synes min er verdens beste og fineste og kjekkeste jeg!  ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Dette! Jeg hadde før 23-28 i alderspreferanse på Tinder og det var aller mest useriøse menn. Så økte jeg alder til 32 og er nå på vei inn i et forhold med en som er 32. Selv er jeg 23. Også utrolig befriende å slippe en usikker gutt som jeg opplever mange under 28 er. I tillegg ville jeg ha en etablert mann siden jeg er etablert selv. 

Anonymkode: 8a851...0e8

Det kan jo ha noe med at menn er mer umodne i den alderen, men man skulle nå tro at de var litt mer seriøse og mer modne etter 25 og i alle fall rundt 28? Det er bra at du fant deg en mann til slutt da! :)

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfatter at match.com er den mest seriøse siden. Man må betale for å skrive meldinger og ikke rent lite heller. Jeg fikk iallefall bare seriøse meldinger der fra seriøse typer. Typ gifteklare og ting på stell uten å være psykoer. 

Sukker.no oppfatter jeg er mer en flørteside og side for barnslige menn som vil forplikte seg men også er "venn" med x antall andre tidligere "nettvenninder"(les: sukkedater) og egentlig bare bruker damer som en rullett for oppmerksomhet, selvom Sukker også koster penger. 

Anonymkode: cca87...6c3

Hehe jo du sier jo noe der. Hvor mye koster Match og Sukker?  Ikke noe bra det intrykket du har av Sukker :sukk:Jeg trodde kanskje Sukker var OK siden de matchet deg personlighetsmessig eller noe, og ikke at det kun gikk på utseende?

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan legge til at jeg fant min nåværende sambo på Tinder,da. 

Anonymkode: cca87...6c3

 

17 timer siden, Apekatten skrev:

Jeg fant eksen min på tinder, og nå dater jeg en fyr jeg fikk kontakt med der. 

Snakket dere med mange useriøse menn før dere fant kjæreste?

Anonymkode: f9eed...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 14.41, hocane skrev:

Du finner dem som oftest i aldersgruppen 30-40. Ser du etter seriøse 18-25 åringer ønsker jeg deg lykke til.

Hvor er vi?

Endret av Severin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...