Gå til innhold

Hvor finner man de seriøse mannfolka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel en god stund og ønsker å prøve nettdating eller Tinder. Hvor er det man finner de mest seriøse mannfolka? Hvilke nettdatingsider er best? Kvinne 28 år.

Anonymkode: f9eed...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er flest seriøst på Match.com. Men samtidig er det mange sånne svinlderprofiler der også, men disse er alltid utenlandske.

Anonymkode: e1554...794

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne lett å gjennomskue svindlerprofilene også? Jeg leter forresten etter menn fra 25-35 år.

Anonymkode: f9eed...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel gjerne lett å gjennomskue svindlerprofilene også? Jeg leter forresten etter menn fra 25-35 år.

Anonymkode: f9eed...dfe

Skaff deg et par bra bilder av deg selv som ikke er totalt rævva; last ned tinder, gjerne med tinder gold. Swipe, date, stikk hull i kondomen og såå er du i mål. 🙂

Anonymkode: fa3ef...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg et par bra bilder av deg selv som ikke er totalt rævva; last ned tinder, gjerne med tinder gold. Swipe, date, stikk hull i kondomen og såå er du i mål. 🙂

Anonymkode: fa3ef...6c8

Nei takk ;)

Anonymkode: f9eed...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel gjerne lett å gjennomskue svindlerprofilene også? Jeg leter forresten etter menn fra 25-35 år.

Anonymkode: f9eed...dfe

Ja ja det er latterlig enkelt å gjennomskue de. Jeg bare nevnte det for jeg har vært på flere datingssider men aldri et med så mange svindlerprofiler. Så de må du bare overse. Det "rare" er at til tross for så mange av de, så er det også mange seriøse menn der. Flere enn jeg har sett på Sukker og Møteplassen (aldri brukt Tinder).

Anonymkode: e1554...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja ja det er latterlig enkelt å gjennomskue de. Jeg bare nevnte det for jeg har vært på flere datingssider men aldri et med så mange svindlerprofiler. Så de må du bare overse. Det "rare" er at til tross for så mange av de, så er det også mange seriøse menn der. Flere enn jeg har sett på Sukker og Møteplassen (aldri brukt Tinder).

Anonymkode: e1554...794

:fnise: Da burde kanskje Match.com gjøre noe med det tenker jeg. Er ikke det et sted hvor det koster penger også?

Anonymkode: f9eed...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner dem som oftest i aldersgruppen 30-40. Ser du etter seriøse 18-25 åringer ønsker jeg deg lykke til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:fnise: Da burde kanskje Match.com gjøre noe med det tenker jeg. Er ikke det et sted hvor det koster penger også?

Anonymkode: f9eed...dfe

Det er antagelig uansett lønnsomt for disse svindlerne siden de hele tiden prøver seg. Jeg rapporterte profilene og synes det var litt artig å se at de alle skrev det samme (de jobber for US army i Syria eller liknende steder). Står oppgitt at de bor i alle mulige Europeiske land (sjeldent USA). 

Ved rapportering var kundeservice svært raske med å slette profilen. Gjerne innen 30 min! Men da opprettet de umiddelbart en ny. Så jeg tror match har litt av en jobb med å slette disse.

Det er en kjent sak at det foregår svindling på høyt nivå og som er veldig organisert også. Av (for meg) uante grunner ser det ut til at noen damer faller for det og betaler ut store summer og setter seg i gjeld. Så hvis de prøver seg på si 2000 kvinnelige profiler og det tar de la oss si 30 min å prøve å få noen på kroken og for hver x antall profiler så biter noen på og de kan svindle disse for flere hundre tusen kroner, så lønner det seg kanskje? Er jo et stort nettverk og flere personer som er tilknyttet disse.

Men ja... tror ikke vi kan klandre Match for dette altså. De gjør sikkert sitt beste, men siden match vel er ganske internasjonalt i forhold til møteplassen og sukker så er det kanskje derfor det er så mange svindlerprofiler der.

Anonymkode: e1554...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hocane skrev:

Du finner dem som oftest i aldersgruppen 30-40. Ser du etter seriøse 18-25 åringer ønsker jeg deg lykke til.

Jeg ser etter menn fra 25-35 år :) Ønsker helst ikke å ha en for stor aldersforskjell så de over 35 er utelukket.

Anonymkode: f9eed...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser etter menn fra 25-35 år :) Ønsker helst ikke å ha en for stor aldersforskjell så de over 35 er utelukket.

Anonymkode: f9eed...dfe

Vil anse meg selv som seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er antagelig uansett lønnsomt for disse svindlerne siden de hele tiden prøver seg. Jeg rapporterte profilene og synes det var litt artig å se at de alle skrev det samme (de jobber for US army i Syria eller liknende steder). Står oppgitt at de bor i alle mulige Europeiske land (sjeldent USA). 

Ved rapportering var kundeservice svært raske med å slette profilen. Gjerne innen 30 min! Men da opprettet de umiddelbart en ny. Så jeg tror match har litt av en jobb med å slette disse.

Det er en kjent sak at det foregår svindling på høyt nivå og som er veldig organisert også. Av (for meg) uante grunner ser det ut til at noen damer faller for det og betaler ut store summer og setter seg i gjeld. Så hvis de prøver seg på si 2000 kvinnelige profiler og det tar de la oss si 30 min å prøve å få noen på kroken og for hver x antall profiler så biter noen på og de kan svindle disse for flere hundre tusen kroner, så lønner det seg kanskje? Er jo et stort nettverk og flere personer som er tilknyttet disse.

Men ja... tror ikke vi kan klandre Match for dette altså. De gjør sikkert sitt beste, men siden match vel er ganske internasjonalt i forhold til møteplassen og sukker så er det kanskje derfor det er så mange svindlerprofiler der.

Anonymkode: e1554...794

:fnise:

Så kjipt at det skal være slik. Visste ikke at det var så utbredt blandt kvinner :sjokkbla: Kanskje det hadde vært en ide for Match å skrive at de dessverre sliter litt med svindlerprofiler, og at de ofte skriver "...". Ser noen en slik profil så rapporter!

1 minutt siden, Godtesnop skrev:

Lokk dem til deg med godtesnop! :cool:

:fnise:

Akkurat nå, Regn skrev:

Vet ikke. Jeg er ikke interessert i menn.

OK :P

Anonymkode: f9eed...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, æøå* skrev:

Vil anse meg selv som seriøs.

Hvilken nettside holder du til da? :P

Anonymkode: f9eed...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser etter menn fra 25-35 år :) Ønsker helst ikke å ha en for stor aldersforskjell så de over 35 er utelukket.

30 år og oppover og mulighetene er svært mye bedre. Mange menn i 20-30 års alderen jobber med å få ting på stell, leilighet,bil osv for å føle seg god nok for et ekteskap. Jeg er der selv, er 27 år og har kun vært i jobb i 1 år, føler meg ikke klar for et seriøst forhold ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken nettside holder du til da? :P

Anonymkode: f9eed...dfe

Har vært på sukker tidligere, nå er jeg bare på tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, hocane skrev:

30 år og oppover og mulighetene er svært mye bedre. Mange menn i 20-30 års alderen jobber med å få ting på stell, leilighet,bil osv for å føle seg god nok for et ekteskap. Jeg er der selv, er 27 år og har kun vært i jobb i 1 år, føler meg ikke klar for et seriøst forhold ennå.

Dette har jeg ikke tenkt på før. Takk for at du har gjort meg oppmerksom på dette :)

1 minutt siden, æøå* skrev:

Har vært på sukker tidligere, nå er jeg bare på tinder.

Hvordan var det på sukker? Følte du at du ble godt matchet?

Anonymkode: f9eed...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært singel en god stund og ønsker å prøve nettdating eller Tinder. Hvor er det man finner de mest seriøse mannfolka? Hvilke nettdatingsider er best? Kvinne 28 år.

Anonymkode: f9eed...dfe

Du finner seriøse menn på Tinder også. Men du finner dessverre alt mulig annet der også... Jeg er like gammel som deg og jeg bruker Tinder som et supplement til å treffe damer, i tillegg til byen og sosiale ting som f.eks (danse swing, toppturgruppe osv.). Har hørt Match skal være bra, men har ikke prøvd. Tipper den siden fungerer best i de større byene.

 

3 hours ago, hocane said:

30 år og oppover og mulighetene er svært mye bedre. Mange menn i 20-30 års alderen jobber med å få ting på stell, leilighet,bil osv for å føle seg god nok for et ekteskap. Jeg er der selv, er 27 år og har kun vært i jobb i 1 år, føler meg ikke klar for et seriøst forhold ennå.

Dette hørtes litt rart ut at noen menn ikke skulle føle seg klare for et seriøst forhold pga. de ikke har leilighet eller bil. Finner man seg en kjæreste og det blir seriøst, så kjøper man vel noe sammen. Men det finnes sikkert menn som må kjøre fine biler for å kunne få selvtilitt nok til å gå inn i et seriøst forhold.

Anonymkode: 9fd0c...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...