Gå til innhold

Når mannen vil være den lille skjeen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere damer om en mann som liker å være den lille skjeen iblant, når dere spooner. 

Er det en turn off og pinglete eller ser dere fortsatt på han som maskulin og tiltrekkende?

Anonymkode: a3693...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min liker bedre å sutte på sin egen tommel enn at jeg sutter på hans penis. Han er like mye mann for det om!

Anonymkode: a5934...88f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare at det er kos jeg :) Absolutt fortsatt maskulin og tilrekkende :)

Anonymkode: 125f3...b9e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og elsker å være store skje like mye som den lille 😊

Anonymkode: 8f6dd...398

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hørt på makan. Samma det så lenge en utgjør et fint bestikk sammen. :klem: 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha herregud. Jeg spooner nå mannen mer enn omvendt - er da like normalt å bli spoona som mann og kvinne?

Anonymkode: 2bdb5...4ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen er lilleskje og storeskje alt etter som hvilken vei vi ligger. Vi må jo begge snu oss litt, og da blir det automatisk sånn. Synes det er koselig å også holde rundt mannen ❤️

Anonymkode: 6aab5...b0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å være lilleskjeen, men elsker også å legge meg inntil han, kose og snuse han i nakken eller bak øret... *sukk*

Anonymkode: e44e2...dfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen bytter på ganske så likt, sikker 50/50.

Tror nesten jeg foretrekker å være stor skje hakket mer enn liten skje, da det er så godt å holde rundt han. :) ... Samtidig blir jeg fort for varm, og mannen er alltid mye varmere enn meg, så det er godt å ha mulighet til å snu seg vekk og kjøle meg ned hvis jeg må. :fnise:  

Anonymkode: 4c951...2b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri datet en mann som var ok med at en dame hadde så enkle ideer om maskulintet

Anonymkode: 7068c...cb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri datet en mann som var ok med at en dame hadde så enkle ideer om maskulintet

Anonymkode: 7068c...cb4

Nå er jeg (TS) ikke en dame, men en mann som ofte har følt meg litt puslete fordi jeg ofte liker å være den lille skjeen.Det har gitt meg litt dårlig selvtillit, da jeg har sett for meg at det er mannen som skal være den store skjeen. Så da lurte jeg på hva damene i forumet synes. Heldigvis ser det ut til lå være godtatt. :kghjerte:

 

Anonymkode: a3693...fdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å holde rundt mannen min jeg 😊 Kan fint ligge med hans armer rundt meg i et par minutter, men så må vi bytte side. 

Anonymkode: b63a3...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg (TS) ikke en dame, men en mann som ofte har følt meg litt puslete fordi jeg ofte liker å være den lille skjeen.Det har gitt meg litt dårlig selvtillit, da jeg har sett for meg at det er mannen som skal være den store skjeen. Så da lurte jeg på hva damene i forumet synes. Heldigvis ser det ut til lå være godtatt. :kghjerte:

 

Anonymkode: a3693...fdd

Ikke lev opp til stereotyper, gjør hva du og dere trives med og hva som er koselig.

Slik amerikansk tv-serie maskulinitet er like teit som at menn altid skal drikke øl eller klø seg på kølla.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, _Mayhem_ skrev:

Ikke lev opp til stereotyper, gjør hva du og dere trives med og hva som er koselig.

Slik amerikansk tv-serie maskulinitet er like teit som at menn altid skal drikke øl eller klø seg på kølla.

Damen min sier iallefall til meg at det er helt greit når jeg er den lille skjeen og at hun ikke syns jeg blir mindre mann av det i hennes øyne. Men jeg har i min dårlige selvtillit lurt på om det var sant. Hun mener det er greit at det ikke alltid er den samme som blir spoonet og at "det kommer naturlig."

Anonymkode: a3693...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bytter på det, men siden jeg er så mye mindre enn ham er han en stor øse rundt meg, mens jeg i beste fall klarer å være en liten gaffel rundt ham. :laugh:

Synes ikke han er mindre maskulin fordi han elsker at jeg holder rundt ham også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*** :) 

 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være den store skjeen like mye som den lille. Men mannen pleier å sovne når jeg er den store skjeen, og da kommer det alltid en stor fis som kan kjennes på kroppen.... :sprettoy:

Anonymkode: d4ad6...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han vil være lille skjeen, er jo superkoselig :) Vil ikke si at han er pinglete dersom han ligger som lilleskje, enn maskuløs dersom han er store skje :)

 Ei litta sang til ettertanke ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er når menn skal navigere for å finne sin maskulinitet, ut fra hva man sier på et kvinneforum.

Det riktige her ville vært om du hadde noen mannlige forbilder, trådstarter.

Det nytter ikke å la kvinner uttale seg om hva det er å være mann. Det å være mann er i seg selv noe som tidvis er omtrent det motsatte av å være kvinne, så nettopp derfor er det viktig å ikke lytte til kvinner.

Selv menn i våre dager er ofte forvirret, fordi de hører på kvinner og på hverandre og kakler ivei.

Derfor; har du noen gode rollemodeller? Det kan være menn du kjenner, menn du har lest om, menn du har sett på film. De mennene du kjenner deg igjen i agendaen til. De mennene du ønsker å være.

Ha det som hovedfokus, ikke små bagatellmessige saker som hvordan du skal ligge i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...