Gå til innhold

Stemmer det at noen brukere er vernede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelte her inne bruker tiden sin på å spre kvinnehat. Når de blir irettesatt sutrer de om personangrep mens de selv bryter diskrimineringsloven. Noen starter tom tråder anonymt for så å avsløre sin egen bruker. De liker simpelthen å ikke bli irettesatt. Støtten til disse brukerene kommer da fra deres likesinnede da de ser en åpen mulighet til å endelig prøve å hevde seg selv, mobbing. Selvfølgelig mislykkes de da slik oppførsel er patetisk. 

Ineternettkrigerene, nettrollene som velger å synke så lavt er ikke verdt å bruke så mye mer tid på. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det var en ganske latterlig påstand når det kommer fra deg. Derhav 'lol', en forkortelse jeg sparer til slike tilfeller. Du kan anse det som en blanding av fjæspalme, oppgitt sukk og med en liten dash hånlatter.

Kunnskap er lett å oppnå, men en bør også ha selvinnsikt angående ens egen kommunikasjon.

(Jeg er stort sett frekk med viten og vilje.)

Jeg trodde faktisk mer om deg enn at du skulle synke så lavt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du kan forvente så mye av vedkommende. Han skriver bare lite gjennomtenkte onelinere. 

Anonymkode: 021fa...2f3

Ditto

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antagler om de neste 10 år basert på de siste10 år. 😶 Du vet at bruk av forum er i fritt fall?

Anonymkode: 9706a...daf

Omformuler deg please

Anonymkode: e73fb...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du kan forvente så mye av vedkommende. Han skriver bare lite gjennomtenkte onelinere. 

Anonymkode: 021fa...2f3

Er en "hun" forresten

Anonymkode: e73fb...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Snaskesnusken said:

Jeg trodde faktisk mer om deg enn at du skulle synke så lavt.

Da har du ikke lest mye jeg har skrevet. Jeg kritiserer svært ofte kommunikasjonen til andre bruker, samtidig som min er (ofte en annen type) kritikkverdig.

Forskjellen er igjen at jeg er bevisst på hvordan jeg kommunisere og hvordan det oppfattes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Da har du ikke lest mye jeg har skrevet. Jeg kritiserer svært ofte kommunikasjonen til andre bruker, samtidig som min er (ofte en annen type) kritikkverdig.

Forskjellen er igjen at jeg er bevisst på hvordan jeg kommunisere og hvordan det oppfattes.

Det betviler jeg at du er! Å delta i en persondebatt vitner om det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Det betviler jeg at du er! Å delta i en persondebatt vitner om det motsatte.

Morsom ting å skrive når du akkurat har fått innlegg slettet fordi du drev med personanngrep ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, herzeleid skrev:

Morsom ting å skrive når du akkurat har fått innlegg slettet fordi du drev med personanngrep ;)

Hvilket personangrep har jeg bedrevet egentlig? En bruker som omtaler kvinner som underdanig og er respektløs er ok i dine øyne? Kvinnediskriminering og useriøst piss som fordummer forumet er noe som du ønsker å identifisere deg med?? En motdebattant som kaller den andre for en fitte får heller ingen bjeller til å ringe hos deg?

«Menn» er altså grunnet sin dårlige evne til logisk tankegang og manglende evne til å ordlegge seg vernet  for diskriminerende atferd? 

Rart med det at du selv er med i denne type persondebatt. Jeg har tydeligvis truffet spikeren på hodet opp til flere ganger da bla du er så opptatt av å gi meg oppmerksomhet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, herzeleid said:

Det hender selvfølgelig at en støter på slike ‘caser’, og det er flere her jeg gjerne ser på som ‘tapt’, men i slike tilfeller er det da enda bedre å argumentere saklig, og blotte for andre hvor lite denne personen har å fare med? 

Noen ganger er det like nyttig at andre innser at du ser på personen som idiotisk. Noen ganger er det folk trenger, en sterk reaksjon mot tåpelige argument og holdninger slik at de ser at ikke alle mennesker er som de med tåpelige meninger

Anonymkode: 8c30e...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep.

Papirfly, mod.

 

Edit: Tråden er ryddet for avsporinger.

Endret av Papirfly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/16/2018 at 1:34 AM, AnonymBruker said:

Det er helt sant. 

Anonymkode: 77eb7...48f

Det er helt sant, ja.

Anonymkode: 9706a...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/16/2018 at 12:55 PM, AnonymBruker said:

Er en "hun" forresten

Anonymkode: e73fb...4af

Hadde du vært dame ville du ikke sagt det. 

Anonymkode: 1a889...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du vært dame ville du ikke sagt det. 

Anonymkode: 1a889...845

Hvorfor ikke?

Jeg er en av de mannlige brukerne, og hvis noen omtaler meg/min bruker som dame, kan jeg godt finne på å korrigere det inntrykket.

Anonymkode: 318db...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...