Gå til innhold

Kan noen kristne be for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt store utfordringer på mange plan i livet de siste to årene og ønsker noen kan be for meg. Jeg trenger all kjærlighet og guddommelig kraft.

Anonymkode: 7bdb2...fd4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal begynne mye for deg 💙mistet ikke motet 

Anonymkode: 499e2...12f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal begynne mye for deg 💙mistet ikke motet 

Anonymkode: 499e2...12f

Skal be. 

 

Anonymkode: 499e2...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal be for deg. Her er et bibelvers til deg også.

Kom til meg, alle som strever og har tungt å bære, og jeg vil gi dere hvile! Ta mitt åk på dere og lær av meg, for jeg er nedbøyd og ydmyk av hjertet. Så skal dere finne hvile for deres sjeler.

Anonymkode: f4063...297

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er allerede i helvete, hva er vitsen med å være naiv og dum? 

Anonymkode: 13016...00e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er allerede i helvete, hva er vitsen med å være naiv og dum? 

Anonymkode: 13016...00e

Den der kunne du for pokker spart deg for!

Anonymkode: 117fe...bee

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er allerede i helvete, hva er vitsen med å være naiv og dum? 

Anonymkode: 13016...00e

Og jeg skal be for deg også. 

Anonymkode: f4063...297

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den der kunne du for pokker spart deg for!

Anonymkode: 117fe...bee

Hva er det du sier? Er det ikke naivt å være relgiøs? Tro på ting som ikke er virkelig, ting som ikke eksisterer. Folk dauer på grunn av religion, folk blir miserabel på grunn av religion. De er ikke frie, de er jævlig dumme. 

Anonymkode: 13016...00e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg skal be for deg også. 

Anonymkode: f4063...297

Du kaster bort tiden, ved å holde på med slikt tull!

Anonymkode: 13016...00e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du kaster bort tiden, ved å holde på med slikt tull!

Anonymkode: 13016...00e

Skal be for deg jeg òg,

dette skal vi sammen klare :hug:

Anonymkode: 03334...aa1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% sikker på at en lege, psykolog eller psyk.sykepleier hjelper bedre enn bønn.

Jeg håper uansett at det bedrer seg for deg 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det du sier? Er det ikke naivt å være relgiøs? Tro på ting som ikke er virkelig, ting som ikke eksisterer. Folk dauer på grunn av religion, folk blir miserabel på grunn av religion. De er ikke frie, de er jævlig dumme. 

Anonymkode: 13016...00e

Jeg er selv i mot religion. Men hvorfor gidder du å gå inn her og plage enkeltpersoner som oppfører seg fredelig? 

Anonymkode: a9428...bc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bønnegrupper på fb 😆 Lykke til, det hjelper heeeeelt sikkert med bønn.

Anonymkode: 17648...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...)

Jeg har allerede bedt for deg 💞 Prøv å gå ut i naturen og opplev Guds kraft, han er i alt som lever. Han hører deg. Fader vår er nok. Man trenger ikke lange samtaler eller bønner for han vet allerede hva vi er plaget av og venter på at vi skal strekke hånden og hjertet i hans retning. 

Ikke mist håpet. Masse klemmer til deg Ts. 

 

 

Anonymkode: 6b660...b3c

Ryddet for spekulasjoner. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kaster bort tiden, ved å holde på med slikt tull!

Anonymkode: 13016...00e

Så så. La Gud være dommeren om det.

Du vet, mange av oss som er kristne har brukt enorme mengder tid på å studere eldre historie, filosofi og dykket inn i de dypeste eksistensielle spørsmålene som finnes. Vi har hørt alle argumentene, vridd på stenene og kommet ut av det med styrket tro. For all del, du står fri til å tro på akkurat det du vil. Men disse stråmennene du forsøker å sette opp er bare en projeksjon av dine egne illusjoner.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_4446.PNG

Anonymkode: 6b660...b3c

Føl deg helt fri til å tro på hva du vil. Men jeg må bare presisere at panteisme har ingenting med kristendom å gjøre. Sånn siden TS vinklet forespørselen ut fra det kristne narrativet. Alt godt.

Anonymkode: f4063...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så så. La Gud være dommeren om det.

Du vet, mange av oss som er kristne har brukt enorme mengder tid på å studere eldre historie, filosofi og dykket inn i de dypeste eksistensielle spørsmålene som finnes. Vi har hørt alle argumentene, vridd på stenene og kommet ut av det med styrket tro. For all del, du står fri til å tro på akkurat det du vil. Men disse stråmennene du forsøker å sette opp er bare en projeksjon av dine egne illusjoner.

Føl deg helt fri til å tro på hva du vil. Men jeg må bare presisere at panteisme har ingenting med kristendom å gjøre. Sånn siden TS vinklet forespørselen ut fra det kristne narrativet. Alt godt.

Anonymkode: f4063...297

Jeg er kristen selv og tror på Bibelen. Å tro at ting henger sammen på en litt annen måte enn den tradisjonelle, er det ukristent? Vi vet jo ikke hvordan ting henger sammen. Jeg føler ihverfall en kraft i naturen, Gud har skapt trær, vind blomster, hav. Jeg mener ikke at man skal tilbe det, men å være i naturen å kikke opp på skyene/ Hvem vet, kanskje han er akkruat der? Han når oss via våre hjerter og ikke hjerner tydeligvis. :) 

Anonymkode: 6b660...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kristen selv og tror på Bibelen. Å tro at ting henger sammen på en litt annen måte enn den tradisjonelle, er det ukristent? Vi vet jo ikke hvordan ting henger sammen. Jeg føler ihverfall en kraft i naturen, Gud har skapt trær, vind blomster, hav. Jeg mener ikke at man skal tilbe det, men å være i naturen å kikke opp på skyene/ Hvem vet, kanskje han er akkruat der? Han når oss via våre hjerter og ikke hjerner tydeligvis. :) 

Anonymkode: 6b660...b3c

Neida. Når du formulerer det på den måten så vil jeg si det er fullstendig kompatibelt med kristendommen. Om noe så er jeg kanskje mer på din side med tanke på hvordan ting henger sammen. Vår synlige virkelighet er bare en liten del av et større rammeverk, på mange plan og dimensjoner. Så lenge man holder skaper og skaperverket separert, så vil jeg si man er innenfor kristen doktrine på dette området.

Anonymkode: f4063...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er allerede i helvete, hva er vitsen med å være naiv og dum? 

Anonymkode: 13016...00e

Denne kommentaren hopper vi over.!!!

Anonymkode: 499e2...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg er 100% sikker på at en lege, psykolog eller psyk.sykepleier hjelper bedre enn bønn.

Jeg håper uansett at det bedrer seg for deg 😊

Begge deler hjelper, viktig med bønn,men også å være åpen for psykiatri uansett tro.

Anonymkode: 499e2...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...