Gå til innhold

Føler venninnen min liker kjæresten min og nærmest flørter med han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan ikke si noe om venninda di men ut fra sånn jeg kjenner meg selv vil jeg si at du er litt paranoid og har piggene ute. Mener du at det hadde vært bedre om hun bare sa hei og vendte seg mot deg igjen når han kom inn i rommet og overså han resten eller hadde en klein "hvordan går det" samtale som alle merka ble awkward og han følte at dere baksnakka han og at han ikke var velkommen i stua fordi dere var der? 

Anonymkode: 5afab...c37

Finnes en mellomting da. Ts har vel ikke sagt at venninnen ikke skal få snakke med han, men skjønner veldig godt ts reagerer når venninnen kun vil prate med han og overser ts når han er der. Så er jo ts som blir 3 hjulet på vogna. Det er ikke greit. Helt greit at alle 3 prater,  men blir for dumt når venninnen flørter med han. Som ts har sagt, så kommer hun kun på besøk pga han og vil bare snakke med han. Jeg drar for å besøke venninnen min (nei jeg tar så klart ikke å overser kjæresten hennes, men han skjønner jo jeg der for å se venninnen min og har mer lyst til å snakke med henne) og hadde ALDRI falt meg inn å bare snakke med kjæresten hennes og oversett venninnen min. Tviler på kjæresten blir lei seg for at jeg heller vil snakke med henne fremfor han. Det er henne jeg besøker

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si noe om venninda di men ut fra sånn jeg kjenner meg selv vil jeg si at du er litt paranoid og har piggene ute. Mener du at det hadde vært bedre om hun bare sa hei og vendte seg mot deg igjen når han kom inn i rommet og overså han resten eller hadde en klein "hvordan går det" samtale som alle merka ble awkward og han følte at dere baksnakka han og at han ikke var velkommen i stua fordi dere var der? 

Anonymkode: 5afab...c37

Her handler det da ikke om at hun inkluderer kjæresten i samtalen - hun virker skuffet når hun bare får henge med TS.

Er det en naturlig reaksjon når man vil inkludere venninners kjærester synes du?

Anonymkode: efd0f...f58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, LeilaS skrev:

Finnes en mellomting da. Ts har vel ikke sagt at venninnen ikke skal få snakke med han, men skjønner veldig godt ts reagerer når venninnen kun vil prate med han og overser ts når han er der. Så er jo ts som blir 3 hjulet på vogna. Det er ikke greit. Helt greit at alle 3 prater,  men blir for dumt når venninnen flørter med han. Som ts har sagt, så kommer hun kun på besøk pga han og vil bare snakke med han. Jeg drar for å besøke venninnen min (nei jeg tar så klart ikke å overser kjæresten hennes, men han skjønner jo jeg der for å se venninnen min og har mer lyst til å snakke med henne) og hadde ALDRI falt meg inn å bare snakke med kjæresten hennes og oversett venninnen min. Tviler på kjæresten blir lei seg for at jeg heller vil snakke med henne fremfor han. Det er henne jeg besøker

🖕

What she said

Anonymkode: 6646c...c0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, LeilaS skrev:

Finnes en mellomting da. Ts har vel ikke sagt at venninnen ikke skal få snakke med han, men skjønner veldig godt ts reagerer når venninnen kun vil prate med han og overser ts når han er der. Så er jo ts som blir 3 hjulet på vogna. Det er ikke greit. Helt greit at alle 3 prater,  men blir for dumt når venninnen flørter med han. Som ts har sagt, så kommer hun kun på besøk pga han og vil bare snakke med han. Jeg drar for å besøke venninnen min (nei jeg tar så klart ikke å overser kjæresten hennes, men han skjønner jo jeg der for å se venninnen min og har mer lyst til å snakke med henne) og hadde ALDRI falt meg inn å bare snakke med kjæresten hennes og oversett venninnen min. Tviler på kjæresten blir lei seg for at jeg heller vil snakke med henne fremfor han. Det er henne jeg besøker

Å snakke sammen er ikke flørting. Hadde vært flørting om hun satt seg på fanget hans, bøyde seg sexy for å vise rumpa osv

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her handler det da ikke om at hun inkluderer kjæresten i samtalen - hun virker skuffet når hun bare får henge med TS.

Er det en naturlig reaksjon når man vil inkludere venninners kjærester synes du?

Anonymkode: efd0f...f58

Nei, men det kan også tenkes at ts feiltolker det hele. Og at hun slett ikke er skuffet når bare ts er der. 

 

Anonymkode: 5afab...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å snakke sammen er ikke flørting. Hadde vært flørting om hun satt seg på fanget hans, bøyde seg sexy for å vise rumpa osv

Nei, men det kan også tenkes at ts feiltolker det hele. Og at hun slett ikke er skuffet når bare ts er der. 

 

Anonymkode: 5afab...c37

Så flørting er kun det. Hm, man kan gjøre mye med øyne og kroppsspråk utenom det der. Ei venninne av meg dyttet tydelig frem puppene og ut rompa, lo av alle vitsene hans så fort hun oppdaget at han hadde en del penger. Om ikke det er flørting så vet ikke jeg. 

Anonymkode: e9e73...1c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å snakke sammen er ikke flørting. Hadde vært flørting om hun satt seg på fanget hans, bøyde seg sexy for å vise rumpa osv

Nei, men det kan også tenkes at ts feiltolker det hele. Og at hun slett ikke er skuffet når bare ts er der. 

 

Anonymkode: 5afab...c37

Ok, men da er vi veldig uenige om hva flørting er, for det er ikke kun flørting når man viser pupper og ræv, er sexy og sånn. Ts mener hun flørter og blir skuffet når han ikke er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

 

Samme her! Fikk litt Deja Vu...

Anonymkode: 0bdd2...90b

Jeg også. Og der endte det vel med at mannen sendte hun venninna melding med beskjed om å holde seg unna (hvis jeg ikke husker feil) Og så ble venninnene "uvenner", eller noe sånt 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du og kjæresten snakke med henne om at oppførselen er merkelig? Da gir hun seg nok. 

Anonymkode: d4ed2...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Det er fint å kunne si ifra, men det er jo lurt å tenke over hva reaksjonene og konsekvensene blir.

Det er ydmykende å måtte be andre kvinner holde seg unna mannen din. Først og fremst fordi det understreker at menneskene rundt deg ikke har respekt for deg, i tillegg til at denne venninnen tydelig anser kjæresten som litt for god for TS, og ikke kvier seg for å innynde seg hos ham. Hun synes også det er greit å troppe opp hjemme hos henne, kaste bort tiden hennes i påvente av å treffe mannen. 

Begynner hun å skjelle ut venninnen så blir resultatet utvilsomt at denne venninnen går ut sosialt og hevder at TS er sjalu, desperat og redd for at andre skal stjele hennes mann (som er bedre enn henne) og er redd konkurransen. Jeg anser sjansen for at venninnen vil innrømme hva hun driver med, som minimal. 

Den beste løsningen er at kjæresten til TS selv gjør noe. Det kan være f.eks. å gjøre det uttrykkelig klart hva slags jenter han foretrekker, f.eks. ved å anerkjenne noe TS har som venninnen ikke har. "Jeg faller bare for jenter med x, har aldri vært interessert i noen med y" osv. En avvisning som kommer fra ham ville gjøre inntrykk, en fra TS på hans vegne gjør nok ikke det. 

Anonymkode: efd0f...f58

Dette er definitivt den beste løsningen jeg har lest i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette har skjedd før med meg og ei ex ''venninne'' i starten tok jeg det som at hun er bare sosial og hyggelig og vil inkludere han.  Senere begynte hun med uvanlige ting som å ringe han bak min rygg og spørre om å treffes når hun vet at vi kranglet uten å nevne det og mange andre ting som min kjæreste følt som ubehagelig. Hun og venninne hennes kalt meg sjalu og sa at det er  ingen grunn til å føle seg utrygg for vi er venner. Hele tida prøvde hun å ha eget forhold til han uten at jeg har noe med det å gjøre (Hun så han aldri før vi ble kjæreste og det eneste grunn til at hun kjenner han er at han ble sammen med meg). Etter masse drama og løgner så fant jeg ut at hun har gått rundt til flere venninner og sa at hun og kjæresten min kunne hatt noe romantisk sammen, hvis jeg ikke sto i veien og at han var interessert i henne og ville kysse henne og masse tullprat som ikke stemmer (vet med 100% sikkerhet at det ikke er sant) Noe hun nekta seff og sa at hun aldri sagt eller gjort noe. Tilslutt orka jeg ikke all drama så jeg kutta henne helt og skal aldri prate til henne mer for sånne folk fortjener ikke respekt. 

Anonymkode: a4434...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...