Gå til innhold

Hva tror du om dette? Ang typen og ei venninne..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du gir ikke mye info å gå på egentlig, hun er en god del eldre enn han, de var naboer mens de begge var i forhold, mannen din har innrømmet å kjenne henne, og legge henne til på FB, hun blokkerte han så ergo har han sagt noe som opprørte henne, og så når du spør etter den meldingen blir han forbannet og sier "kjerring" - ikke mye der som skriker utroskap, men at det er en historie du ikke kjenner kan jeg kanskje være med på. Dog, du og mannen din slik jeg leser det du skriver har ikke hatt problemer, har til dette hatt en fint forhold og du har aldri mistenkt utroskap for da ville du vel skrevet det? Så jeg tror jeg ville tenkt at den "kjærringa der" er ute etter å lage bråk for mannen din av uviss grunn og spurt han om det heller. At folk inntar forsvarsposisjon når de beskyldes for noe er ganske vanlig enten det er sant eller ikke så akkurat det ville jeg ikke brukt som bevis.. Snakk med mannen din TS, skal dere leve sammen resten av livet er det avgjørende at dere kan snakke sammen om gode og vonde ting og finne en løsning sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan anonym melding? Fake profil på Facebook eller kan man sende anonyme tekstmeldinger, 

Anonymkode: 346b9...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan anonym melding? Fake profil på Facebook eller kan man sende anonyme tekstmeldinger, 

Anonymkode: 346b9...009

Fake profil på Facebook. Jeg beskylder ikke han, bare viste mld. Den mld var ett bilde av den dama med teksten 'eksen til din nye kjæreste".

Anonymkode: a363b...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å gjøre i ferien? Hva typen din kanskje gjorde mange år før dere ble sammen har du ikke noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrodeF skrev:

Lite å gjøre i ferien? Hva typen din kanskje gjorde mange år før dere ble sammen har du ikke noe med. 

Helt enig. Men denne dama ba han ut mens vi var sammen..

Anonymkode: a363b...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...