Gå til innhold

Ha sex med kompisen til utro kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Asså jeg vet at det er utroskap, men typen min har vært utro MANGE ganger, og rett foran ansiktet mitt også bare at jeg ikke skjønte det der å da. Han har bare sagt jeg er psykotisk når jeg har klikka og at jeg er gal men det er flere vitner og opptak og screenshots osv. Ene kompisen har jeg alltid hatt en god tone med de gangene jeg har fått bli med typen på fest, vi har sagt til hverandre at vi hadde vært tiltrukket av hverandre og er hverandres type om jeg ikke var sammen med typen min og jeg har hatt seksuelle fantasier om han siden første gang jeg møtte han (har aldri det om spesifikke menn men fikk det med han her). 

Jeg tror jeg har sjans på å få ligget med han og det er litt sånn nå eller aldri! Skal jeg bare kjøre på???? siden typen min uansett har vært utro mot meg og jeg uansett er usikker på om forholdet kan reddes fordi jeg vil føle han aldri er trofast mot meg. 

Spørsmål to: hvis jeg sjarmerer kompisen bør jeg være rett frem å bare si du jeg har fantasert om deg lets do it liksom, eller burde jeg spille sjenert og ta det gradvis og se an responsen og tulle med at han er jo en kjekk fyr osv for å se hvordan han reagerer? Jeg ser for meg at han vil feige ut og syntes det er kleint om jeg er usikker/sjenert, at han tror jeg tenker på typen min eller at han får tid til å tenke på typen min/kompisen sin, men jeg vil ikke risikere å hoppe på han og bli avvist og han sier det til typen min heller at jeg prøvde meg! Hva sier jeg til typen min da isåfall? "Nei det har jeg ikke" eller "Ja han er kjekk og du puler jo rundt så trodde vi hadde et åpent forhold" ? 

Hvis vi ender opp med å HA sex så tror jeg aldri han kommer til å si noe. De er ikke SÅ nære hverandre men fester iblandt. Jeg vet pga tidligere at de ikke stoler på hverandre og har tatt damer fra hverandre før. Typen min er borte i 2 uker i slutten av juli så jeg  vurderer å bare be kompisen over på en "prat" da men det er kanskje litt kleint sånn på dagtid og edru? Burde jeg heller spørre om vi skal ta en drink sammen ute? 

 Ps hadde aldri vært utro mot en trofast mann, og aldri med hvem som helst men denne mannen er liksom min once in a lifetime brad pitt. 

Anonymkode: dd22c...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil du egentlig oppnå? 

Anonymkode: 61bb0...c8e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva vil du egentlig oppnå? 

Anonymkode: 61bb0...c8e

Å ligge med en jeg tenner helt sinnsykt på og fantaserer om. 

Anonymkode: dd22c...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne naturligvis behersket meg, men hvorfor skal jeg det når typen min ikke klarer det og er masse utro selv? 

Anonymkode: dd22c...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå  opp med kjæresten din først

Anonymkode: cada5...8da

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å slå opp med kjæresten din først? 😅

Anonymkode: 97c68...e10

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne naturligvis behersket meg, men hvorfor skal jeg det når typen min ikke klarer det og er masse utro selv? 

Anonymkode: dd22c...371

Hvorfor er du sammen med han da?? Gjør det slutt, så kan du ligge med akkurat den du vil... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du utro tilbake så er dere på samme nivå, da synker du like lavt. 

Dump han og vis deg som lykkelig uten han. Det sårer mer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil slå opp eller ikke, er litt avhengig av han men jobber på saken! Han har sagt i sinne at hvis det får meg til å føle meg bedre så får jeg gå å ligge med noen andre jeg også, så det går jo an å skylde på at han egentlig har sagt det er ok? 

Uansett er det egentlig ikke om jeg burde være utro eller ikke som jeg er usikker på men om det er greit å gå for kompisen og hvilken fremgangsmåte jeg bør gå for for å få han? Og hva jeg skal si om jeg blir avvist og han sier det til typen min (er ganske sikker på det ikke skjer men)  Det er helt tilfeldig at den jeg tenner på er kompisen, så det er litt dumt sånn sett men vi har veldig bra energi mellom oss og det er ingen jeg liksom fantaserer om og det har jeg gjort med han siden dag 1! 

Anonymkode: dd22c...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, GulSitron skrev:

Er du utro tilbake så er dere på samme nivå, da synker du like lavt. 

Dump han og vis deg som lykkelig uten han. Det sårer mer.

Hvis jeg dumper han kommer jeg aldri til å treffe på kompisen igjen 😕

Anonymkode: dd22c...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ta hevn? Den beste hevnen er forsåvidt å dumpe han, og heller bli lykkelig med ny fyr.

Jeg forstår du har lyst på denne kompisen, men synes du det er verdt å ødelegge vennskapet mellom din utro kjæreste og han? Det er kjæresten din som er utro. Ikke bland kompisen hans inn det. Om du absolutt vil prøve deg på kompisen gjør det slutt først med den utro drittsekken. Ikke kast bort tid når det er så mange bedre menn der ute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 24. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil slå opp eller ikke, er litt avhengig av han men jobber på saken! Han har sagt i sinne at hvis det får meg til å føle meg bedre så får jeg gå å ligge med noen andre jeg også, så det går jo an å skylde på at han egentlig har sagt det er ok? 

Uansett er det egentlig ikke om jeg burde være utro eller ikke som jeg er usikker på men om det er greit å gå for kompisen og hvilken fremgangsmåte jeg bør gå for for å få han? Og hva jeg skal si om jeg blir avvist og han sier det til typen min (er ganske sikker på det ikke skjer men)  Det er helt tilfeldig at den jeg tenner på er kompisen, så det er litt dumt sånn sett men vi har veldig bra energi mellom oss og det er ingen jeg liksom fantaserer om og det har jeg gjort med han siden dag 1! 

Anonymkode: dd22c...371

Det spørs hva du mener med greit... Som den ultimate hevn er det greit, fordi typen din har vært utro flere ganger og hadde sikkert ikke nølt med å ha sex med dine venninner.

Bare gå rett på sak, slik du foreslo i HI. Hvis du blir avvist, så gjør du det slutt med typen din. Da slipper du både å se kompisen igjen og fjotten du er sammen med igjen.

Anonymkode: f4c4b...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, tussi84 skrev:

Hvorfor ta hevn? Den beste hevnen er forsåvidt å dumpe han, og heller bli lykkelig med ny fyr.

Jeg forstår du har lyst på denne kompisen, men synes du det er verdt å ødelegge vennskapet mellom din utro kjæreste og han? Det er kjæresten din som er utro. Ikke bland kompisen hans inn det. Om du absolutt vil prøve deg på kompisen gjør det slutt først med den utro drittsekken. Ikke kast bort tid når det er så mange bedre menn der ute.

Det er ikke mest av alt for å ta hevn, jeg hadde pult han lett om jeg var singel! Og jeg håper jo at det kan holdes mellom han og meg, så det er ikke for å såre kjæresten min at jeg vil det. Men hvis han finner det ut så føles det ut som at jeg ikke bryr meg så mye på en måte. Det er litt sånn Hvaså du har jo ligget med hundre. 

Og jeg er ganske sikker på vennskapet mellom de to ikke hadde blitt ødelagt for de er på en måte litt falske venner fra før og har tatt damene til hverandre før, og er ganske sikker på at kompisen ikke forteller det om han har sex med meg, men muuuligens om han avviser. Hvis han forteller at vi har ligget sammen tror jeg han gjør det først flere år etter at jeg er ute av bildet og ikke sammen med kjæresten min. Han vet han hadde slått han ihjel om han sa noe 😛

Anonymkode: dd22c...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs hva du mener med greit... Som den ultimate hevn er det greit, fordi typen din har vært utro flere ganger og hadde sikkert ikke nølt med å ha sex med dine venninner.

Bare gå rett på sak, slik du foreslo i HI. Hvis du blir avvist, så gjør du det slutt med typen din. Da slipper du både å se kompisen igjen og fjotten du er sammen med igjen.

Anonymkode: f4c4b...090

Ja nettopp! Han har til og med spurt meg om en spesifikk venninde om jeg tror hun har hår eller stripe eller barbert på fitta... Æsj! Så han fantaserer jo om mine venninder (hvorfor ellers lure på noe sånt) og bryr seg ikke om jeg vet det (hvorfor ellers spørre MEG om noe sånt!) Og for lenge siden var en annen venn av han innlagt på dps og da hadde han fått beskjed om å passe på dama hans og besøke hun litt for å være en støtte, men han pulte henne og. Det var før vi ble sammen da men sier litt om hvor lite han bryr seg om å miste vennene sine. 

Jeg tror egentlig det blir slutt med han før eller senere uansett, enten fordi jeg blir avvist og kompisen sier det eller fordi typen fortsetter å være utro selv og aldri stopper. For meg er det bare en engangs ting siden jeg får sjansen nå når typen reiser vekk to uker, og jeg har lyst til å invitere vennen hans over å bare heey ;) Hva med at vi to ;) ... Eller er det bedre å ta en "tilfeldig" drink og "tilfeldig" flørte og ha sex? Hehe 

Anonymkode: dd22c...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 24. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil slå opp eller ikke, er litt avhengig av han men jobber på saken! Han har sagt i sinne at hvis det får meg til å føle meg bedre så får jeg gå å ligge med noen andre jeg også, så det går jo an å skylde på at han egentlig har sagt det er ok? 

Uansett er det egentlig ikke om jeg burde være utro eller ikke som jeg er usikker på men om det er greit å gå for kompisen og hvilken fremgangsmåte jeg bør gå for for å få han? Og hva jeg skal si om jeg blir avvist og han sier det til typen min (er ganske sikker på det ikke skjer men)  Det er helt tilfeldig at den jeg tenner på er kompisen, så det er litt dumt sånn sett men vi har veldig bra energi mellom oss og det er ingen jeg liksom fantaserer om og det har jeg gjort med han siden dag 1! 

Anonymkode: dd22c...371

Han er åpenbart ikke redd for å miste deg og det høres ikke ut som om han har følelser i dette forholdet.

Det høres bare ut som et utrolig umodent og destruktivt forhold. Bryt ut av det for din egen del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg dumper han kommer jeg aldri til å treffe på kompisen igjen 😕

Anonymkode: dd22c...371

Det skal du ikke si. 

Jeg har masse kontakt med flere av kompisene til eksen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på. Typen din er drittsekk uansett. Fortell videre hva som skjer AB. 

Eller så forlater du kjæresten din.

Anonymkode: e9b4e...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...