Gå til innhold

Sammen med eksen igjen etter nye "forhold"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og eksen gjorde det offisielt slutt for tre år siden like før barnet vårt ble født. Vi fortsatte å være av og på frem til i fjor sommer. Da ble det så mye styr at vi avsluttet helt. Han begynte å holde på med ei ny frem til for ca tre mnd siden. Nå er jeg og han sammen igjen og vi er lykkelige. Men vi (spesielt jeg) reagerer på at hun fortsatt har bilder av han på sosiale medier  og faktisk nylig lagt ut gamle bilder av han / ting de har gjort sammen (enda de aldri var offisielt sammen og ingen av vennene hans visste om henne), lagt ut bilde fra soverommet hans og alt, noe som virker litt crazy. Følger med på mine søstre sine instagram-kontoer, kopierer de og følger med på mine venner sine stories. Skal sies at hun ikke bor her vi bor og jeg har aldri sett dette mennesket engang. Er jeg rar som synest det er provoserende at hun fremdeles ikke har slettet bildene og holder på slik? Han mener at hun burde ha slettet de for lengst, men han ønsker ikke såre henne mer ved å be henne slette de, siden hun ble veldig lei seg da han fortalte henne at han ikke følte det samme som henne.

Anonymkode: 9694e...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bilder av min eks lenge ute også, fordi det var gode minner og jeg så bra ut på de. Syns ikke man MÅ slette feriebilder og opplevelsebilder sammen bare fordi man ikke holder på lenger. 

Men at hun fortsatt publiserer nye bilder av de viser at hun ikke er over han, men om det er tre mnd siden de har hatt en kjærlig kontakt så burde hun skjønt såpass at hun ikke får han tilbake ved å legge ut bilder. Er du sikker på at hun og typen din ikke fortsatt har kontakt og han gir henne oppmerksomhet og bekreftelser bak din rygg så hun tror han fortsatt liker henne? 

Anonymkode: ea998...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, la henne være. Det må da holde at hun har blitt dratt inn i dritten til dere to av den kukete typen din. 

Anonymkode: e420c...170

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bilder av min eks lenge ute også, fordi det var gode minner og jeg så bra ut på de. Syns ikke man MÅ slette feriebilder og opplevelsebilder sammen bare fordi man ikke holder på lenger. 

Men at hun fortsatt publiserer nye bilder av de viser at hun ikke er over han, men om det er tre mnd siden de har hatt en kjærlig kontakt så burde hun skjønt såpass at hun ikke får han tilbake ved å legge ut bilder. Er du sikker på at hun og typen din ikke fortsatt har kontakt og han gir henne oppmerksomhet og bekreftelser bak din rygg så hun tror han fortsatt liker henne? 

Anonymkode: ea998...ab1

Dette er ikke snakk om bilder av henne liksom, men ubetydelige bilder hun nettopp har lagt til av mat han har laget, fra kjøkkenet hans, badekaret hans, fra hjemstedet vårt (hun er ikke herfra) og slikt, også av bare han da. Ganske sikker på at de ikke har noe kontakt ja. Hun tror sannsynligvis ikke at han vil noe mer med henne siden hun la ut noe som "let it hurt" eller noe sånt nylig 🙈

Ts

Anonymkode: 9694e...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...