Gå til innhold

Jeg skal sende nye dama hans en melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med han på nytt i dag. Prøvd å få en forklaring på hva han holder på med. Bare unnskyldninger, løgner, unngåelse av sannhet... Han nekter fortsatt for at de er kjærester, de har ikke engang hatt sex nei. Lyver meg midt i fjeset.

Jeg sa at jeg ikke kan ha noe mer med han å gjøre. 

Jeg sendte nå nettopp en melding til dama. Jeg skrev jeg er eksen hans, lurte på om det er sånn at de har et forhold, og opplyste om hvilke datoer han har vært hos meg og jeg hos han, og hatt sex. Jeg skrev også at han benekter å ha et forhold til henne. 

Dette blir fullt drama i mitt hode, meldingen skrev jeg i sinne etter samtalen med eksen. Angrer relativt intenst nå. Men er spent på hva hun svarer også. 

Anonymkode: 7d835...645

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du har gjort det rette jeg! Vi kvinner må nesten hjelpe hverandre med å avsløre slike folk!

Anonymkode: d9a7c...929

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke angre ts, du har gjort det riktigste her! For en two-faced dritt! 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du har gjort det rette jeg! Vi kvinner må nesten hjelpe hverandre med å avsløre slike folk!

Anonymkode: d9a7c...929

Enig! 💜 Vi må behandle hverandre som medsøstre og kunne støtte og hjelpe hverandre selvom vi ikke kjenner hverandre. Hold oss oppdatert, og svar saklig og vennlig om hun har spørsmål, ikke bare si at du gidder ikke blande deg mer så hun får ha det så godt! Vi må ta vare på hverandre!

Og ringeffekten av dette er at vi får bedre holdning blandt menn i samfunnet, at de ikke kan behandle damer på den måten for damene står opp å sier det er galt og holder sammen og gir disse type mennene konsekvenser. Til slutt tør ingen å være duster lenger fordi samfunnet står opp mot urett og bedrag, som igjen gjør samfunnet bedre for alle 💜

Anonymkode: 0567e...e81

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt preaching her nå (over) men jeg mener vi alle må bidra til å skape bedre holdninger og ta vare på hverandre. Om alle går å tenker "nei det er ikke mitt problem" og "nei det blir for mye drama" så vil jo all elendighet og dritt i verden bare fortsette da om man lar de herje og ikke sier fra bare fordi det er litt ubehagelig. 

Anonymkode: 0567e...e81

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk dette? Spent på hva hun svarte?

Anonymkode: 18b73...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk dette? Spent på hva hun svarte?

Anonymkode: 18b73...790

Hun har svart nå. Hun skriver at de dater, har gjort det i 4 mnd (!!) og at de møtt hverandres barn og vært mye sammen. Hun skrev at hun var veldig sjokkert og visste ikke hva mer hun skulle skrive akkurat nå. 

Anonymkode: 7d835...645

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.7.2018 den 11.04, AnonymBruker skrev:

Hun har svart nå. Hun skriver at de dater, har gjort det i 4 mnd (!!) og at de møtt hverandres barn og vært mye sammen. Hun skrev at hun var veldig sjokkert og visste ikke hva mer hun skulle skrive akkurat nå. 

Anonymkode: 7d835...645

Måtte han rottne i helvette og forbli singel resten av livet. Søppel som han trenger ikke verden.

Endret av Fluffe
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har svart nå. Hun skriver at de dater, har gjort det i 4 mnd (!!) og at de møtt hverandres barn og vært mye sammen. Hun skrev at hun var veldig sjokkert og visste ikke hva mer hun skulle skrive akkurat nå. 

Anonymkode: 7d835...645

Litt tidlig å møte hverandres barn etter 4 mnd. Dumskap. Men bra du sladret på den utro pikken😊 Her hadde han sex med eksen etter 8 mnd med dating... Glad hun sa fra

Anonymkode: add23...16b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig uenig i det med å introdusere barna så sent. Klart man må se an tempoet man møter folk osv, men samtidig så føler jeg at om en mann ikke funker med barna mine er det 0 tid å kaste bort på han!

Mine barn er vant til at jeg har venner, både menn og kvinner og hadde ikke reagert om de hilste på en ny bekjent med å tro det var typen min eller noen jeg dater.

Kommer helt an på hvordan det legges frem det!

Har møtt en person 5 ganger jeg nå, og siden det er sol og sommer skal han ta meg og barna mine med på fjorden en dag. Barna får høre at jeg sjekket med en bekjent med båt om vi kunne være med ut en dag, og mer får de ikke vite.

Ypperlig mulighet for å la dem treffes uten at de møtes for å bli familie. 

Anonymkode: d9a7c...929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette burde du nok fortelle henne ja.

Anonymkode: 61a2f...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, padawan skrev:

Du er ikke noe annet enn en hevngjerrig ex.

Hvorfor veier hensynet til mannen som lyver tyngre enn hensynet til kvinnene han lyver til?

Endret av Støvkost
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at han har holdt på med henne mens han har hatt sex med deg? Hver sikker på det først. 

Jeg fikk en mld av eksen til typen min da hun fant ut av oss. Da hadde hun først sendt 1000 meldinger til typen min fordi hun var sint og ville ha han tilbake. Når det ikke funket, så fikk jeg en mld med datoer hun og han hadde hatt sex. Noe som var flere uker før han i det hele tatt møtte meg. 

Anonymkode: cc32d...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
2 minutter siden, Støvkost skrev:

Hvorfor veier hensynet til mannen som lyver tyngre enn hensynet til kvinnene han lyver til?

Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å fortsette å ha sex med ex'ene sine. Det har sine grunner til hvorfor det ble slutt og man går videre med livene sine. Hvorfor tviholde på noe som man vet ikke funker? er man såpass nøden at man synker så lavt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Støvkost skrev:

Her kommer tøffe-tøffe-tøff.

Hvorfor veier hensynet til mannen som lyver tyngre enn hensynet til kvinnene han lyver til?

De fleste gir ikke beskjed til damen til eksen fordi de er edle og vil redde den nye damen. De gjør det fordi de er sinte, føler på sjalusi, you name it, og sitter så og gnir seg i hendene hvis de kan skape mest mulig drama for eksen og den nye damen.

Anonymkode: b38aa...830

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste gir ikke beskjed til damen til eksen fordi de er edle og vil redde den nye damen. De gjør det fordi de er sinte, føler på sjalusi, you name it, og sitter så og gnir seg i hendene hvis de kan skape mest mulig drama for eksen og den nye damen.

Anonymkode: b38aa...830

Intensjon til side, effekten blir den samme: den nye damen kan reddes og kanskje mannen lærer.

Bedrifter som går inn for å være miljøbevisste gjør det kanskje for å tjene mer penger pga styrket omdømme, men konsekvensen er like fullt mindre skade på miljøet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/15/2018 at 12:56 AM, AnonymBruker said:

Jepp, min eks er i et nytt forhold som han har holdt hemmelig for meg, inntil jeg konfronterte han med opplysninger fra folk rundt oss. 

Han har ligget med meg over en periode nå, uten at jeg visste om hun andre. 

Hvordan skal jeg formulere meg ovenfor henne? Jeg ønsker å få med at han har benektet å være i et forhold, at han sier han elsker meg fortsatt, og da han ble avslørt nekter han for å ha hatt sex med hun nye ovenfor meg. 

Anonymkode: 7d835...645

Likevel så krangler dere om hvem som kan ligge med han neste gang? ...uffda jaja :P spennende tenårings opplegg.
Kommer til å bli mye slikt om du ikke vokser av deg det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Xcase33 skrev:

Likevel så krangler dere om hvem som kan ligge med han neste gang? ...uffda jaja :P spennende tenårings opplegg.
Kommer til å bli mye slikt om du ikke vokser av deg det der. 

Leser du innleggene du svarer på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...