Gå til innhold

Hvordan takle utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en mann som låg meg en kollega som han var betatt av. Han vil prøve for ungene, men hvordan skal jeg takle utroskapen? 

Anonymkode: 19ee8...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må prøve for d e g også, og j a hva vil du..klem 

Anonymkode: 1d8b9...93e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å takle det. Det går ikke. Man må gå. Å bli er å ødelegge seg selv i et destruktivt og tillitsløst forhold. 

Anonymkode: 2ba76...40f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han må prøve for d e g også, og j a hva vil du..klem 

Anonymkode: 1d8b9...93e

Og var dette en gang,eller flere over tid..

Anonymkode: 1d8b9...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en mann som låg meg en kollega som han var betatt av. Han vil prøve for ungene, men hvordan skal jeg takle utroskapen? 

Anonymkode: 19ee8...30a

Ikke lett å svare på. Prøve for ungene? Hva med deg? Jeg tenker at han må bevise at det er deg han vil ha. Jeg har opplevd utroskap selv og vet nesten ikke hvilket råd jeg skal gi. Jeg klarte ikke å leve videre med han men du må kjenne på hva magefølelsen din sier. Kan du klare å stole på han igjen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ikke. Noe er ødelagt og man lurer seg selv helt til man er død innvendig og har gitt opp seg selv.

Anonymkode: a6150...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å legge til:

Ungene var i bildet da han stappet penisen sin inn i en annen kvinnes vagina og penetrerte henne helt til han kom også. Så det burde han tenkt på før. Han spilte lotto og tapte. Alle taper i utroskapspillet. Alltid.

Anonymkode: a6150...f6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Det spørs på om han virkelig angrer på tillitsbrudd, og om det var engang eller flere. 

Jeg tenker at alle mennesker kan gjøre feil, men skjer det flere ganger så er det en bevisst handling.

Et annet spm som er vesentlig er om han elsker deg og vil ha deg. Det holder ikke å prøve bare pga ungene. Han må ville ha deg også, samt vise som tidligere skrevet at han angrer på det som skjedde med denne kollegaen. Vi kan alle bli betatt, og fristet av andre mennesker. Vi kan også bli forelsket i andre selv om vi er i et forhold. Saken er mer hva vi gjør med det.

Du må nesten snakke med han ts mer om dette her. Han må være villig til å ofre alt av feks privat liv en god stund, og han må være klar over at det kan ta år før tilliten er på plass igjen. Han må også være klar over det at det ikke er noen garanti for at den kommer tilbake eller. Så må begge jobbe med å få tilliten tilbake, men mest av alt han. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangstilfelle eller flere? Tilsto han til deg eller fant du det ut?
 

Flere faktorer å ta med i betraktningen her.

Anonymkode: 76e50...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Engangstilfelle eller flere? Tilsto han til deg eller fant du det ut?
 

Flere faktorer å ta med i betraktningen her.

Anonymkode: 76e50...8ad

Engangstilfelle, men jeg merket at det var noe så jeg spurde han hva som hadde skjedd når han var på jobbreise.

Anonymkode: 19ee8...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, helledussen skrev:

Ikke lett å svare på. Prøve for ungene? Hva med deg? Jeg tenker at han må bevise at det er deg han vil ha. Jeg har opplevd utroskap selv og vet nesten ikke hvilket råd jeg skal gi. Jeg klarte ikke å leve videre med han men du må kjenne på hva magefølelsen din sier. Kan du klare å stole på han igjen? 

Stoler ikke på han nå, men tiden vil jo vise om jeg kan gjøre det igjen. Ei forbanna suppe hele greia! 

Anonymkode: 19ee8...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og var dette en gang,eller flere over tid..

Anonymkode: 1d8b9...93e

Det var enganstilfelle. 

Anonymkode: 19ee8...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Addie skrev:

Han vil prøve for ungene.

Hva vil du selv?

Jeg vil jo prøve selv siden vi har to små barn. Jeg har lite lyst til å se de halve livet sitt. Vi har ikke vært flink til å ta vare på hverandre i småbarnsperioden dessvere, og det har nok ødelagt mye :( Spøsmålet er om man kan finne tilbake til hverandre etter manglende følelser og utroskap?

Anonymkode: 19ee8...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo prøve selv siden vi har to små barn. Jeg har lite lyst til å se de halve livet sitt. Vi har ikke vært flink til å ta vare på hverandre i småbarnsperioden dessvere, og det har nok ødelagt mye :( Spøsmålet er om man kan finne tilbake til hverandre etter manglende følelser og utroskap?

Anonymkode: 19ee8...30a

Har dere begge manglende følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CamillaCollett skrev:

Har dere begge manglende følelser?

Akkurat nå føler jeg meg litt forvirret, siden jeg er skuffet, sint og lei meg for det han gjorde. Men jeg tenker siden jeg faktisk enda ikke har gått så er jeg jo glad i han.

Anonymkode: 19ee8...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.7.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Stoler ikke på han nå, men tiden vil jo vise om jeg kan gjøre det igjen. Ei forbanna suppe hele greia! 

Anonymkode: 19ee8...30a

Ja, det er en suppe og helt pyton å stå i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som styrer tankene dine. Dersom du velger å tenke at dette ikke er så ille, og at det er mange bra ting med ekteskapet kan du fint komme gjennom dette. Har gjort det selv. Men, det krever disiplin å styre tankene. Ikke tenk destruktivt.

Anonymkode: 94fe1...28c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid som mange andre tenkt at jeg ville reist uten å nøle. Plutselig sto jeg i samme situasjon og innså at det virkelig ikke er så svart/hvitt. Vi har en baby på under 1 år, og han var utro på fylla. Fortalte om det neste morgen (4 mnd siden), og har så og si grått hver eneste dag siden. Takler nesten ikke se sin egen sønn smile, fordi han føler seg som en rævv. Han har uten oppfordringer og 100% av eget ønske satt vekk alkoholen fordi han aldri vil havne i en slik situasjon som han gjorde da han ble så full sist. Han har vært edru gjennom utdrikningslag, bryllup og annet siden. Han er ydmyk i hverdagen, og viser enormt med omsorg og anger hver eneste dag. Jeg vet at han angrer og at han vet det var en feil, og at han oppriktig dreit seg ut. Jeg kan våkne på natten av at han sitter i stuen og gråter. Min måte å takle det på er å ta hver dag som det kommer. Innimellom får jeg raptus og er forferdlig stygg med han, neste dag er litt bedre. Og sånn går dagene. Det hjelper at han er ydmyk og ofte snakker om hva han føler, og gir bekreftelse på hvor redd han er for å miste oss. Jeg tror genuint at han har det verre enn hva jeg har det. Og på et fælt vis så gjør det at jeg igjen takler det bedre..

Anonymkode: 3917c...ca6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid som mange andre tenkt at jeg ville reist uten å nøle. Plutselig sto jeg i samme situasjon og innså at det virkelig ikke er så svart/hvitt. Vi har en baby på under 1 år, og han var utro på fylla. Fortalte om det neste morgen (4 mnd siden), og har så og si grått hver eneste dag siden. Takler nesten ikke se sin egen sønn smile, fordi han føler seg som en rævv. Han har uten oppfordringer og 100% av eget ønske satt vekk alkoholen fordi han aldri vil havne i en slik situasjon som han gjorde da han ble så full sist. Han har vært edru gjennom utdrikningslag, bryllup og annet siden. Han er ydmyk i hverdagen, og viser enormt med omsorg og anger hver eneste dag. Jeg vet at han angrer og at han vet det var en feil, og at han oppriktig dreit seg ut. Jeg kan våkne på natten av at han sitter i stuen og gråter. Min måte å takle det på er å ta hver dag som det kommer. Innimellom får jeg raptus og er forferdlig stygg med han, neste dag er litt bedre. Og sånn går dagene. Det hjelper at han er ydmyk og ofte snakker om hva han føler, og gir bekreftelse på hvor redd han er for å miste oss. Jeg tror genuint at han har det verre enn hva jeg har det. Og på et fælt vis så gjør det at jeg igjen takler det bedre..

Anonymkode: 3917c...ca6

Herregud for en pingle. Jeg stod i hvert fall frem og fortalte at jeg hadde hatt sex med annen fordi jeg var full og kåt. Ble tilgitt det også :)

Anonymkode: 94fe1...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...