Gå til innhold

.


AnimalLover2018

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil gjenrne ha en begrunnelse på hvorfor du mener det :) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt hunden tilbake jeg også, hun har ikke hatt hunden lenge, og kan nok fint finne en annen hund:) 

Jeg har full forståelse for at gamle eier angrer seg! 

Hadde vært noe annet om hun hadde hatt hunden over flere år

Anonymkode: f044c...d46

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil hun ikke gi hunden tilbake?

Anonymkode: fdb1d...e3b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig for venninnen din å tviholde på hunden? Hunden savner nok eieren sin noe enormt.

Anonymkode: b7604...166

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hunden ikke hadde det bra der den kom fra så ville jeg aldri gitt den tilbake. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tviholder ikke hunden, men hun synes at dette virker veldig rart. Hun gir bort hunden grunnet tidsmangel og alt er så posetivt, og så plutselig er ikke min vennine god nok

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnimalLover2018 skrev:

Vil gjenrne ha en begrunnelse på hvorfor du mener det 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gitt hunden tilbake jeg også, hun har ikke hatt hunden lenge, og kan nok fint finne en annen hund:) 

Jeg har full forståelse for at gamle eier angrer seg! 

Hadde vært noe annet om hun hadde hatt hunden over flere år

Anonymkode: f044c...d46

DETTE 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor lage en krangel om noe sånt. La henne få tilbake hunden, forutsatt at hun kan ta seg godt av den.

Din venninne har ikke rukket å få noe spesielt forhold til hunden, hun kan heller finne en annen hund som ønskes omplassert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnimalLover2018 skrev:

Hun tviholder ikke hunden, men hun synes at dette virker veldig rart. Hun gir bort hunden grunnet tidsmangel og alt er så posetivt, og så plutselig er ikke min vennine god nok

Mulig hun har insett at hun vil prioritere annerledes.

Anonymkode: b7604...166

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke klarte å ta vare på hunden, så er det mye bedre at den nye eieren tar seg av den. Håper den nye eieren ikke gir den tilbake til et sted der den bare blir forsømt. Helt utrolig at folk mener hun skal gi den tilbake. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Peaches skrev:

Hvis hun ikke klarte å ta vare på hunden, så er det mye bedre at den nye eieren tar seg av den. Håper den nye eieren ikke gir den tilbake til et sted der den bare blir forsømt. Helt utrolig at folk mener hun skal gi den tilbake. 

Enig! Overrasket over at alle mener hun skal gi tilbake hunden. Det går rett og slett ikke ann å holde på sånn. Hunden  er gitt bort, og kommet til et bedre hjem. Sånn bør det fortsette å være.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel eier virker temmelig forvirret. Har hun tenkt å gi bort hunden til noen hun kjenner nå da? Og kanskje ikke de er gode nok  heller? Vanskelig for venninnen din dette, skulle ønske dere visste litt mer om den gamle eieren.

Anonymkode: 966f0...e8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel eier virker temmelig forvirret. Har hun tenkt å gi bort hunden til noen hun kjenner nå da? Og kanskje ikke de er gode nok  heller? Vanskelig for venninnen din dette, skulle ønske dere visste litt mer om den gamle eieren.

Anonymkode: 966f0...e8b

Hun har hatt hunden i syv år, og det er jo et godt tegn at hun er bekymret for den, savner den, og ønsker det beste for hunden. Hvis hun kan finne en løsning der hunden kan være hos den familien der den har vokst opp, så vil det være det beste. Men det er naturligvis en forutsetning at den får godt stell, og at hun har tid til den.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville iallfall ha snakket med gamle eier og spurt om det var noe endring i situasjonen. 

Venninnen din har hatt den i veldig kort tid. Dersom gamle eier har funnet ut av en løsning, gi henne tilbake hunden. 

Hvorfor er din venninne så opptatt av å beholde akkurat denne hunden? 

Anonymkode: a52f3...54a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Chaya said:

Hun har hatt hunden i syv år, og det er jo et godt tegn at hun er bekymret for den, savner den, og ønsker det beste for hunden. Hvis hun kan finne en løsning der hunden kan være hos den familien der den har vokst opp, så vil det være det beste. Men det er naturligvis en forutsetning at den får godt stell, og at hun har tid til den.

Men vi vet jo ikke om gamle eier kan ha prøvd å gi bort hunden før og ombestemt seg....

Anonymkode: 966f0...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi tilbake hunden!

Jeg har selv gitt bort en hund, som vi hadde hatt i ca 10 år. Angret ikke et sekund.

Jeg mener at om hun under ett døgn etter å ha gitt den bort angrer seg så mye, så bør hun få den tilbake.

 Hun har tross alt hatt den i 7 år, venninna di har hatt den i 18 timer. Gi tilbake hunden! 

Anonymkode: 39238...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...