Gå til innhold

Han klarer ikke å øvelseskjøre med meg og jeg tviler nå på forholdet vårt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir fly forbanna av bare å skrive dette. Han klikker for hver minste lille ting jeg gjør feil når jeg øvelseskjører med han, noe som gir meg panikk og alt går til faensland. Har sagt flere ganger at «klarer vi ikke å øvelseskjøre sammen, hva slags fremtid står vi ovenfor da?» ... Han blir frustrert og jeg er så lei nå. Jeg mener at det er en selvfølge at han bør ta seg sammen litt. Alle gjør feil! 

Jeg har begynt å tvile på forholdet vårt... Vi venter barn sammen og jeg er helt fra meg... Jeg har ingen andre å øvelseskjøre med, da jeg flyttet hit til han langt vekke fra min egen familie. 

Noen som har hvert borti det samme og funnet en løsning?

jeg mener virkelig at han bør ta seg sammen. Jeg vet jeg kan dra til kjøreskole. Men hvorfor betale svindyrt og mange timer når han bare kan ta seg sammen litt?

Anonymkode: 00d6d...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flytt tilbake før barnet blir født. P

Anonymkode: 3481d...3e1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keg kan godt forstå ham... Jeg kjørte litt med kjæresten min før jeg tok lappen. Han var tolmodig som få, men jeg sleit med det..

 

Hva med å kjøre med en av hans venner/familie istedenfor?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flytt tilbake før barnet blir født. P

Anonymkode: 3481d...3e1

Jeg vurderer det. Trist, men sant. Tror vi bare er en sinnsykt dårlig match...

- Ts

Anonymkode: 00d6d...c4b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke å øvelseskjøre med mannen min,jeg blir så stressa og nervøs at jeg gjør han enda mer nervøs. Ikke annet valg enn å betale da,jeg kan ikke noe for det og klarer heller ikke endre det. Det er vell greit at han kommenterer feil du gjør? Det vil vell forhåpentligvis de på kjøreskole også gjøre..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er flinke til å lære fra seg. Det betyr ikke nødvendigvis at man ikke kan være i et forhold med slike personer:) du får enten takle at han har dårlig tålmodighet når det gjelder øvelseskjøringa eller droppe hele øvelseskjøringa og heller betale mer for kjøretimer. Jeg hadde få å kjøre med og i tillegg var kjæresten helt forferdelig dårlig til å øvelseskjøre med meg. Men fikk lappen til slutt og trengte ikke så mye timer selv om det ble lite kjøring imellom timene. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Noldus skrev:

Keg kan godt forstå ham... Jeg kjørte litt med kjæresten min før jeg tok lappen. Han var tolmodig som få, men jeg sleit med det..

 

Hva med å kjøre med en av hans venner/familie istedenfor?

Jeg er ikke så nærme med hans familiemedlemmer... Men jeg er litt der at dette er en veldig prinsipp sak for meg. Klarer han ikke å ta seg sammen, så vil aldri forholdet vårt fungere i lengden. Øvelseskjøring. Hva med ungen vår når han skal ta lappen? 

- Ts

Anonymkode: 00d6d...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer det. Trist, men sant. Tror vi bare er en sinnsykt dårlig match...

- Ts

Anonymkode: 00d6d...c4b

Dumt at du ikke tør å satse på mannen du ville få barn med. Hva med å fortsette å øvelseskjøre siden det er det dere sliter med. Kanskje det vil være tøft, men det er øvelse for en periode. Leit å gi opp så lett.

Anonymkode: 61cab...48a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frkwitch skrev:

Jeg takler ikke å øvelseskjøre med mannen min,jeg blir så stressa og nervøs at jeg gjør han enda mer nervøs. Ikke annet valg enn å betale da,jeg kan ikke noe for det og klarer heller ikke endre det. Det er vell greit at han kommenterer feil du gjør? Det vil vell forhåpentligvis de på kjøreskole også gjøre..

Hehe. Såpass ja. Det går fint at han kommenterer feilene mine, for jeg liker å lære av mine feil. Problemet er at han skriker, klikker, banner å tar helt av.. Skulle tro han var mitt i en stygg skilsmisse i det det står på... Og jeg blir sittende bak ratte å stri gråte.. :P fordi jeg blir så oppgitt og lei meg av at han ikke kan ta seg sammen litt...

- tsTs

Anonymkode: 00d6d...c4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg, det er ingen god match , ikke i sånne situasjoner iallfall.  Enten må du ligge unna sånne situasjoner eller tåle at han klikker.  Jeg kunne ikke kjørt med min eks.

Anonymkode: ee6d5...a27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri øvelseskjørt med samboeren min før, men jeg kan aldri se for meg at det hadde gått bra. 

Anonymkode: 4f0cf...2ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere det ellers? Problemer i øvelseskjøring alene er ikke det samme som at dere bør gå fra hverandre. 

Anonymkode: 55546...04b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Det må jo børe hormoner som snakker?

Jeg hadde aldri takla å øvelseskjøre med noen. Jeg er til og med en sånn som blir stressa når andre kjører, og kjefter på mannen min hvis han ikke gjør som jeg ville gjort i trafikken. 

Må tte bruke mange penger på kjørelærer fordi vi ikke klarte å kjøre sammen, ble skikkelig sure på hvrandre. Tenkte aldri vi ikke skulle være sammen likevel. 

Anonymkode: 38435...b80

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe. Såpass ja. Det går fint at han kommenterer feilene mine, for jeg liker å lære av mine feil. Problemet er at han skriker, klikker, banner å tar helt av.. Skulle tro han var mitt i en stygg skilsmisse i det det står på... Og jeg blir sittende bak ratte å stri gråte.. :P fordi jeg blir så oppgitt og lei meg av at han ikke kan ta seg sammen litt...

- tsTs

Anonymkode: 00d6d...c4b

Det er jo ikke helt bra da 😕 men synes nå ikke du skal revurdere hele forholdet kun basert på øvelseskjøring. Er det noe mer bak?

Kan være at du reagerer litt kraftigere siden du er gravid også da 😉  

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du er et menace to society når du er bak rattet, uten å innse det selv liksom? ;-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke øvelseskjørt med min mor heller, men det ville ikke knekt hele relasjonen. 

Sikker på at det ikke er noe mer som ligger til grunn her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer det. Trist, men sant. Tror vi bare er en sinnsykt dårlig match...

- Ts

Anonymkode: 00d6d...c4b

Tullball. Jeg er god i matte, kona er elendig. Hun måtte ta opp igjen matte fra videregående og mente at jeg kunne hjelpe henne. Fullstendig katastrofe. Hun ble bare forbanna og det fungerte overhode ikke. Vi er ikke kompatible som lærer/elev. Men den erkjennelsen droppet vi det. 

Vi har vært gift i 25år etter det og har 2 store barn. Det vil alltid være ting i forhold man ikke er gode på. Det dropper man de tingene og gjør andre ting. Noen kan ikke diskutere politikk f.eks. Skilsmissebarn fordi dere ikke er gode på kjøreopplæring?! Snakker om å stryke ved minste motstand.

Anonymkode: 7e199...098

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner et godt gift par hvor mannen hadde en jobb som innebærer å jobbe med syke mennesker. Men å øvelseskjøre med kona taklet han dårlig. Ingen tålmodighet, forbanna og smelte døren når han gikk ut av bilen. Det er ikke alle som er laget for å lære andre å kjøre. :) 

Anonymkode: 55546...04b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min øvelseskjørte en gang med meg og så sa han seg villig til å betale hele lappen mot å slippe å noensinne gjenta det. Han øvelseskjørte med søsknene mine og er en rolig tålmodig mann. Men vi kræsjet totalt i den situasjonen.

Anonymkode: ac457...fd2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en nabo, kollega eller venninne som kan være flinkere til å lære ifra seg? 

Husk at det er ganske tøfft å sitte som kjørelærer i en bil hvor det ikke er ekstra pedaler og brems. Og du burde øve på lite trafikkerte veier til du er tryggere på det du gjør.

I tillegg bør du tenke over at sjåførlærere sitter med bedre kunnskap om hvilke feil elever gjør, og lærer du av noen som gjør ting feil, da blir det verre å fjerne feilene før du får kjøre opp.

Anonymkode: 1a8ab...1a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...