Gå til innhold

Finnes det menn som synes voksne kvinner er like attraktive som yngre kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kom her å si at du vil ha Pamela (eller annen deilig dame) i 50 årene over hvordan hun så ut før 25.  Ville heller hatt miss piggy på 21 enn Pamela på 50 egentlig når jeg tenker meg om.

Anonymkode: 4645b...c1b

Da er vi forskjellige der!

Anonymkode: 755fe...a1e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 30 og kvinner som er fem år yngre enn deg er ikke bra nok? :ler:

Anonymkode: 48d6d...ea5

De er bra nok, men hvis jeg kan velge så er de under 25. 

Anonymkode: 4645b...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det menn som synes voksne kvinner er like attraktive som yngre kvinner? 

Jeg har fått inntrykk av at det ikke gjør det. Det er vanskelig for meg å tro at partneren min skal elske meg og synes jeg er deilig når jeg blir gammel. Er 28 nå, og ser ikke ut som 18 lenger. Jeg er ikke den som lar meg forfalle heller 

Anonymkode: 845da...ddc

Ja. 28 år er fin alder. Da er du ennå ung men ikke helt uerfaren. Ikke noe å tenke på. Du er fin som du er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det menn som synes voksne kvinner er like attraktive som yngre kvinner? 

Jeg har fått inntrykk av at det ikke gjør det. Det er vanskelig for meg å tro at partneren min skal elske meg og synes jeg er deilig når jeg blir gammel. Er 28 nå, og ser ikke ut som 18 lenger. Jeg er ikke den som lar meg forfalle heller 

Anonymkode: 845da...ddc

Jeg vil tro at voksne kvinner kan være attraktive i sin egen aldersgruppe. Unge i sin aldersgruppe. Det er min erfaring. Hver sin alder har sin sjarm :) .

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 40,og blir fortalt ganske ofte at jeg er attraktiv. Men da seff av folk på min egen alder. Heldigvis har jeg ikke interesse av yngre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for alle de forskjellige svarene. Det er jo godt at det finnes folk som synes kvinner fortsatt kan være attraktive etter en viss alder. Jeg gruer meg noe innmari til jeg blir eldre, for personlig ser ikke jeg logikken. Personligheten er jo der fortsatt, og jeg kunne aldri tenke meg og byttet ut mannen om han får mage eller blir skalla, men jeg klarer bare ikke se for meg at det samme gjelder oss kvinner. 

Anonymkode: 845da...ddc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da med meg som er dame på 43? 

Anonymkode: 56111...335

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tankene her ts🙂 skal bare holde meg singel tror jeg, er uansett lei av forhold og stress så trives godt med det. Menn på min alder (31) vil nok helst gjerne ha både sex og relasjon med damer i begynnelsen av 20-årene hvis de får muligheten. Men jeg forstår de på en måte da jeg også finner menn på den alderen mer tiltrekkende enn de på egen alder. Nå er det vel ikke mange kvinner som har akkurat den preferansen, og som partner kunne jeg ikke tenkt meg noen mye yngre enn meg selv. Ønsker i hvertfall ikke å føle på det at jeg ikke ser bra nok ut for partneren min ettersom årene går.

Anonymkode: 560e9...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne kvinner er ikke like attraktive som yngre kvinner nei. Men siden jeg ikke har sjans på de yngre tar jeg til takke med ei halvgammel røy..

Anonymkode: 6872e...76a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg er snart 40,og blir fortalt ganske ofte at jeg er attraktiv. Men da seff av folk på min egen alder. Heldigvis har jeg ikke interesse av yngre :)

Hvorfor heldigvis?

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne kvinner er ikke like attraktive som yngre kvinner nei. Men siden jeg ikke har sjans på de yngre tar jeg til takke med ei halvgammel røy..

Anonymkode: 6872e...76a

De er enda mer attraktiv

Anonymkode: 49d47...031

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne kvinner er ikke like attraktive som yngre kvinner nei. Men siden jeg ikke har sjans på de yngre tar jeg til takke med ei halvgammel røy..

Anonymkode: 6872e...76a

Med ditt kvinnesyn ville det være til pass for deg om ingen ville ha deg.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er bra nok, men hvis jeg kan velge så er de under 25. 

Anonymkode: 4645b...c1b

Du er altså ikke sikker på om du faktisk har muligheten til å kunne velge?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva da med meg som er dame på 43? 

Anonymkode: 56111...335

Menn i 40 årene liker gjerne damer i 40 årene. Verre er det ikke!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning forteller oss at kun basert på utseende er en kvinne mest attraktiv rundt 23/25 år. Samtidig er det viktig å huske at det er mange forskjellige faktorer som spiller inn for at en mann skal synes en kvinne er attraktiv. Kjemi er den viktigste faktoren, og den vil man som oftest finne med en som er i samme aldersgruppe som seg selv. Pluss minus. Sjarm vil jo også følge alder. Den barnslige sjarmen mange unge har, er ikke alltid like sjarmerende når man kommer litt opp i alder. Selvsikkerhet er sexy, sier man jo, og det kommer ofte med alderen. Etterhvert henger man seg ikke like mye opp i teite detaljer. Det å kunne holde en samtale og kjøre noen referanser fra barndommen som ikke er helt gresk for partner, er heller ikke så dumt. Livserfaring/livskunnskap vil også bli et pluss etterhvert. Mange unge er også fremdeles inne i den «meg-bobla», der alt kretser rundt meg’et, noe som heldigvis vannes ut etterhvert. Så det er selvsagt en grunn til at man stort sett holder seg til partnere på sånn ca samme alder.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor heldigvis?

Anonymkode: 49d47...031

For da slipper jeg å tenke på hva de som er yngre en meg, tenker om meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, SlemUlv skrev:

For da slipper jeg å tenke på hva de som er yngre en meg, tenker om meg :)

Hvis det er deg på bildet ditt så ser du veldig pen i hvert fall :)

Anonymkode: 49d47...031

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det menn som synes voksne kvinner er like attraktive som yngre kvinner? 

Jeg har fått inntrykk av at det ikke gjør det. Det er vanskelig for meg å tro at partneren min skal elske meg og synes jeg er deilig når jeg blir gammel. Er 28 nå, og ser ikke ut som 18 lenger. Jeg er ikke den som lar meg forfalle heller 

Anonymkode: 845da...ddc

En kan da fint synes partneren er deilig som eldre, selv om en synes yngre er de aller deiligste rent utseendemessig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne kvinner som tar vare på seg selv kan selvfølgelig være helt sinnsykt sexy og attraktive. Og jeg synes det blir litt snålt om for eksempel en flott dame på 40 uttrykker noen som helst form for overraskelse over at menn, være seg yngre eller eldre, har like lyst på henne som de har på flotte yngre damer. Om jeg har en sånn dame foran meg og det ligger i kortene at noe kan skje, bryr jeg meg fint lite om de på 20 eller 25, for å si det sånn. 

Spis sunt (og ikke for mye), vær aktiv og blid og se positivt på verden, så holder du deg sannsynligvis sexy veldig, veldig lenge (og langt forbi 40). Kjæresten min er 37, veier vel en 46-47 kilo, spiser sunt (glad i frukt og grønt, og spiser svært lite kjøtt og fet mat - hun er i bunn og grunn veganer med noen få glipper her og der), er forholdsvis aktiv osv... Jeg tror ærlig talt ikke hun er noe mindre sexy enn hun var for 20 år siden, og det ser ikke ut som det kommer til å bli noe annerledes med det første heller. Hun kommer til å se helt fantastisk ut om 10 år også. Det er ærlig talt vanskelig å tenke seg noe annet. Jeg håper jeg selv kan bli like flink. 🙂

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lar jeg være anonym, for den høres så skrytete ut. Men jeg er i 40-årene og masse draget på menn som er yngre enn meg.  Da mener jeg ikke på byen (går sjelden ut) men som i at de blir skikkelig forelska i meg. To av disse er ca ti år yngre enn meg og liker egentlig best damer på under 25. Riktignok blir jeg tatt for å være yngre enn jeg er, men jeg ser ikke ut som jeg er i 20-årene og jeg har MINST like mye draget som da jeg var yngre. Kanskje mer, for selvsikkerheten er jo en helt annen nå. Pluss i lengden er ikke en på 18 like spennende å snakke med, det sier seg selv, hvis mannen er over 30. Noe skal man jo kommunisere mellom sexen.

Jeg er gift og har ingen planer med disse mennene, men tenker at man kan TRO man liker bare unge damer, uten at man faktisk gjør det. Jeg tenker selv at jeg aldri ville hatt en som var mer enn ti år yngre, men vet at man aldri skal si aldri, for det finnes sikkert unntak. Håper ikke jeg treffer unntaket, forresten! For det siste jeg vil er å falle for en ung fyr!

Anonymkode: 8116a...015

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...