Gå til innhold

kvinner inviterer aldri en mann på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og igjen ser vi kvinner påstå at de gjør noe som statistikken tydelig viser at de IKKE gjør.

okcupid_fake.jpeg

Nei dere tar IKKE initiativ kvinner. Slutt å lyve.

Anonymkode: 208be...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man sitter på gjerdet - for anonym, kjedelig og tiltaksløs

Når man faktisk tar initiativ - altfor pågående og kun ute etter en ting

 

Anonymkode: da90f...686

Hilsen mann som ikke kan sjekking/tar initiativ på en ekkel og respektløs måte. 

Anonymkode: 9cd33...47d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg invitert menn på date flere ganger, og turt å fortelle menn jeg kjenner at jeg har følelser for de. Problemet er jo at føler ikke de det samme, så kutter de deg helt ut. Og noe som ikke trengte å bli rart, ble det.

Anonymkode: 2e491...162

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne som inviterer en mann må være forberedt på at mannen tolker dette som blankofullmakt til sex. Derfor er kvinner tilbakeholdne, rett og slett for å unngå å gi mannen et inntrykk av at han er gitt grønt lys til kroppen hennes. Denne tilbakeholdenheten har reddet mange kvinner fra å bli voldtatt.

Anonymkode: 5e8e0...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

timingen kvinnen tar initiativ kan være for tidlig, hun bommer med sin formulering, vennskapet har vært for kort tid, kjemien er ikke fullt der, kvinner kan ha brent mange broer med sine onenightstand, kvinnen oppleves ikke som trygg nok. (for lang tid for en mann å jobbe for at hun skal bli enda mykere i hjerte)

Anonymkode: 32b3b...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, blir jeg faktisk invitert hver gang. På tide at jeg blir en mann og inviterer selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dater sjelden kvinner som tar initiativ. Jeg er typen som foretrekker sjenerte kvinner.

De virker så uskyldige, søte og litt redde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Og igjen ser vi kvinner påstå at de gjør noe som statistikken tydelig viser at de IKKE gjør.

okcupid_fake.jpeg

Nei dere tar IKKE initiativ kvinner. Slutt å lyve.

Anonymkode: 208be...e3f

Hvor har du funnet denne "statistikken" da?

Anonymkode: 430e3...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inviterer ikke til date fordi konseptet "dating" er så forbanna patetisk.

Anonymkode: eca81...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun dårlige erfaringer med å be menn på date. Har aldri fått nei, men har opplevd at de lot være å dukke opp eller at de kun kom for å prøve å få sex. 

Kvinner på jakt etter noe seriøst er NØDT til å vente på signaler fra mannen om at han er villig til å anstrenge seg og investere før hun kan foreta seg noe. Første steg er at mannen faktisk inviterer på en skikkelig date.

Menn tar dessuten ikke jenter som de ikke må satse litt for å få seriøst. Hvis jenta tar initiativ først vil mannen bare ta henne forgitt og tenke på henne som mindre verdifull.

Hvis man som jente tar initiativ, kommer man 99% sikkert til å kaste vekk tiden fordi de fleste menn vil si ja i håp om at de kan bruke situasjonen for å få sex, selv om de ikke er interesserte i jenta i det hele tatt.

Anonymkode: 13a96...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tinder har stort sett damene invitert meg og ikke omvendt, virker som mange damer foretrekker å være litt mer rett på sak der. I det virkelige liv har jeg invitert oftest, men har opplevd det motsatte en håndfull ganger. Har absolutt ingen sammenheng med hvordan daten har gått, jeg dater mennesker ikke kjønnsroller.

Anonymkode: d056b...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hocane said:

Dater sjelden kvinner som tar initiativ. Jeg er typen som foretrekker sjenerte kvinner.

De virker så uskyldige, søte og litt redde.

Du liker å føle deg som den store, barske, sterke, dominante mannen som passer på små redde piker?

Anonymkode: c1495...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du liker å føle deg som den store, barske, sterke, dominante mannen som passer på små redde piker?

Det var dine ord.

Sjenerte jenter har en tendens til å være mye mer feminine noe jeg blir svært tiltrukket av. Det er hvert fall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, hocane said:

Det var dine ord.

Sjenerte jenter har en tendens til å være mye mer feminine noe jeg blir svært tiltrukket av. Det er hvert fall min erfaring.

Jeg forstår på en måte hva du ser i dem, men jeg synes det handler mer om litt barnslige enn feminine trekk. 

Anonymkode: c1495...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å finne en god utgave av kvinne er ikke lett, men det er vel ikke i Oslo man skal leite etter nettopp de unike. 

Møtepunktet kan bli utfordrende å komme i berøring, men med god planlegging skal det ikke sies at det ikke er en sjanse for nettopp det. 

Anonymkode: 32b3b...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har hørt og lest at menn liker å være jegere og at dere mister interessen hvis en kvinne er for lett å få, så derfor overlater vi den jobben til dere.

Anonymkode: c1495...fc2

Hehe, er playerene det som har som hobby å ligge med mest mulig kvinnfolk som liker det :P uff....håper du seriøst har klart å skjønne forskjellen på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...