Gå til innhold

Jeg pulte en ny rett etter vi slo opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var bestevenner før vi ble sammen, også slo vi opp fordi vi tenkte vi passet best som venner. Ca 2 uker etter vi slo opp pulte jeg 2 nye, og han ble rasende. Ja, han har ingen "rett" til å bli sur, siden vi har slått opp. Men selvfølgelig hadde jo jeg også blitt lei meg. Pluss at det er en dritt ting å gjøre mot en man vil ha som venn. Han har jo ikke vært helt uskyldig selv. Men jeg vil egentlig bare unnskylde for mitt. Vi trenger ikke å bli venner igjen, men jeg vil bare få sagt mitt. Nå er han jo utrolig sint, har slettet meg overalt. Virker ikke som han vil ha noe med meg å gjøre. Vi har egentlig ikke snakket på 2 mnd. Er det en dum ide å unnskylde? Burde jeg bare holde meg unna? Hvis jeg skal unnskylde, hvordan gjør jeg det? En melding, spør om han vil møtes? Hvis jeg spør om han vil møtes sier han kanskje nei, fordi han er så sint..

 

Anonymkode: 9a246...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du unnskylde deg? La ham være i fred og gå videre med livet ditt.

Anonymkode: d2db2...337

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du unnskylde deg? La ham være i fred og gå videre med livet ditt.

Anonymkode: d2db2...337

For vi var bestevenner i 3 år før vi ble sammen. Trodde vi skulle være venner resten av livet mitt, også skal vi ikke det pga en dum avgjørelse jeg gjorde..
 

Anonymkode: 9a246...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri unnskyldt meg. Er det slutt, så er det slutt. Da kan man i teorien hoppe i seng med en annen sekundet etter. Har dere pause, er det noe annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Ingen vits i å unnskylde. Er du singel, kan du ligge med hvem du vil, og hvis du unnskylder, viser du at han fortsatt har rett til å kontrollere hvem du ligger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Hvordan vet han at du gjorde det?

Da vi ble sammen ble han også ganske god venn med venninnene mine. Ho ene fortalte det til han

 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
4 minutter siden, Yung Lean said:

Da vi ble sammen ble han også ganske god venn med venninnene mine. Ho ene fortalte det til han

 

ts

Ok. Da har han ikke noen grunn til å være sur. Dump ham enda litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yung Lean skrev:

Da vi ble sammen ble han også ganske god venn med venninnene mine. Ho ene fortalte det til han

 

ts

For ei dårlig veninne! Hva var vitsen med å si det da? Såre han og ødelegge vennskapet? Unødvendig. Hater virkelig folk som sprer kvalm.

Men uansett. Du gjorde ingenting galt. Du hadde sikkert litt kjærlighetssorg, og det var din reaksjon.

Etter et brudd er alt veldig sårt. Dere må være fra hverandre en stund nå. Det går ikke an å gå rett fra å være kjærester til venner.

Bruddet må leges, hjertesorgen må gå over og dere må komme over hverandre. Først etter det kan dere kanskje bli venner igjen.

Jeg og eksen pratet ikke sammen i ett år. Det gjorde for vondt. Men så møttes vi igjen, og det var ingen vonde følelser lengre og vi er nå venner igjen.

Bare vær tålmodig og gi det litt space.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du burde bare holde deg unna og ikke unnskylde. Det funker ikke å være venner etter et brudd uansett, det sier man bare for å fortsette å pule og tro at man "eier" hverandre selvom det er slutt og man sårer hverandre og ødelegger kontaktem uansett når en av dere får ny kjæreste eller sexpartner, så likegreit at det skjedde nå enn senere vel. 

Anonymkode: 66969...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så slutt å vær så løs og hoppe i seng med en gang etter brudd. hvem faen gjør sånt? tror ikke du hadde ekte følelser for han for da hadde du ikke hoppet i seng med en gang.. herregud nåtidens kjærlighet

Anonymkode: dddf3...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi var bestevenner før vi ble sammen, også slo vi opp fordi vi tenkte vi passet best som venner. Ca 2 uker etter vi slo opp pulte jeg 2 nye, og han ble rasende. Ja, han har ingen "rett" til å bli sur, siden vi har slått opp. Men selvfølgelig hadde jo jeg også blitt lei meg. Pluss at det er en dritt ting å gjøre mot en man vil ha som venn. Han har jo ikke vært helt uskyldig selv. Men jeg vil egentlig bare unnskylde for mitt. Vi trenger ikke å bli venner igjen, men jeg vil bare få sagt mitt. Nå er han jo utrolig sint, har slettet meg overalt. Virker ikke som han vil ha noe med meg å gjøre. Vi har egentlig ikke snakket på 2 mnd. Er det en dum ide å unnskylde? Burde jeg bare holde meg unna? Hvis jeg skal unnskylde, hvordan gjør jeg det? En melding, spør om han vil møtes? Hvis jeg spør om han vil møtes sier han kanskje nei, fordi han er så sint..

 

Anonymkode: 9a246...033

Ser ingen årsaker til at du skal unnskylde deg for ditt. Dere har slått opp. Da har både du og han rett til å gjøre hva dere vil. Har du fortsatt følelser for han? 

To ekser funker sjelden som venner. Man kan slå opp på en vennlig måte, men et vennskap med regelmessig kontakt fungerer så og si aldri etter min erfaring. Et fuckfriendsforhold fungerer sjelden. Og er ikke til å anbefale. Og det er ikke noe lurt dersom begge ønsker å gå videre med livet sitt. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

så slutt å vær så løs og hoppe i seng med en gang etter brudd. hvem faen gjør sånt? tror ikke du hadde ekte følelser for han for da hadde du ikke hoppet i seng med en gang.. herregud nåtidens kjærlighet

Anonymkode: dddf3...f9b

:dry:

Anonymkode: 8da77...099

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner ingenting av det du skriver, mener du at du alle kunne se at du har hatt sex med to nye? eller er det normalt i din vennekrets? eller når jeg tenker meg om, så er det vel på bygda dette omhandler. Der alle får vite alt på samme sekund. 

Anonymkode: 8ed3e...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så slutt å vær så løs og hoppe i seng med en gang etter brudd. hvem faen gjør sånt? tror ikke du hadde ekte følelser for han for da hadde du ikke hoppet i seng med en gang.. herregud nåtidens kjærlighet

Anonymkode: dddf3...f9b

Å herregud kan du berre grave deg ned? Og la folk leve livet sitt! 

 

Trur det beste er å gi han tid, mykje følelser i spill etter eit brudd 🤔 ta kontakt om nokre veker når ting har roet seg og ikkje så ferskt..

Anonymkode: a3369...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slutt, så er det slutt. Han kan bli såret eller lei seg ja, men det er ditt valg og ditt liv. Det må han faktisk bare godta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...