Gå til innhold

0 sjans hos damer, vil heller finne en mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo bare å miste såpa i dusjen når du skal sone

Anonymkode: 97abe...da1

hva mener du med det?

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke blir forelsket i eller tiltrukket av en mann så er du nok hetero. 

Anonymkode: f0c65...02e

jeg blir tiltrukket..

Anonymkode: 9ca32...d72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Jeg tenker som så at øvelse gjør mester. Så hvis du vil lære deg å like menn på den måten, må du bare ha masse sex med menn. Og forøvrig tror jeg alle menn som er eller har vært i et forhold innerst inne skulle ønske de var homofile. Andre menn er jo bare en sann fryd å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi starte en homseklubb for blivende homser? 

Anonymkode: 7f5e8...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så rart at damer ønsker at du har et minimum av orden i økonomien din? Det er ikke det samme som å bare bry seg om penger. Man vil jo helst at voksne folk skal kunne forsørge seg selv. 

Anonymkode: d90d2...3cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Kan begynne med å si litt om bakgrunnen min, jeg hadde kjæreste i 7 år og vi hadde det veldig fint sammen de årene, ting snudde veldig raskt når jeg ble tatt for grovt underslag, jeg gikk konkurs, hun gikk ifra meg og jeg ble møtt med store betalingskrav så jeg hadde ikke lenger råd til å betale ned boliglånet, jeg flytta ut derfra og måtte ta til takke med en hybel og etter alt det som skjedde har jeg ikke vært i nærheten av å komme meg inn i et forhold med noen andre, nå har jeg stor gjeld, jeg er sex frustrert og jeg skal snart inn og sone litt over 1 år i fengsel pga underslaget.. Så har tankene kommet gradvis om at jeg skal finne en mann istedet, jeg er jo gjeldsslave nå, jeg skal i fengsel og alt kvinner bryr seg om er penger uansett så jeg har jo ikke sjans.. skrev det her for å få delt tankene med noen, og eventuelt få forslag til hvordan jeg kan gå frem for å få meg en mann.. 

Anonymkode: 9ca32...d72

😆

Anonymkode: 468c6...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det så rart at damer ønsker at du har et minimum av orden i økonomien din? Det er ikke det samme som å bare bry seg om penger. Man vil jo helst at voksne folk skal kunne forsørge seg selv. 

Anonymkode: d90d2...3cb

Forsørge seg selv ja, men det gjør jo de fleste. Hvem tror du forsørger TS?

Anonymkode: 7f5e8...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forsørge seg selv betyr mer enn mat på bordet. Man bør også kunne betale huslån og andre utgifter. Kom igjen! Grovt underslag? Det er en dealbreaker. 

Anonymkode: d90d2...3cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forsørge seg selv ja, men det gjør jo de fleste. Hvem tror du forsørger TS?

Anonymkode: 7f5e8...80c

Hvertfall ikke han selv med egne penger. Tipper dama hadde leiligheten og betalte maten på bordet og de han svindla penger fra resten 😂

Anonymkode: 56e7d...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan begynne med å si litt om bakgrunnen min, jeg hadde kjæreste i 7 år og vi hadde det veldig fint sammen de årene, ting snudde veldig raskt når jeg ble tatt for grovt underslag, jeg gikk konkurs, hun gikk ifra meg og jeg ble møtt med store betalingskrav så jeg hadde ikke lenger råd til å betale ned boliglånet, jeg flytta ut derfra og måtte ta til takke med en hybel og etter alt det som skjedde har jeg ikke vært i nærheten av å komme meg inn i et forhold med noen andre, nå har jeg stor gjeld, jeg er sex frustrert og jeg skal snart inn og sone litt over 1 år i fengsel pga underslaget.. Så har tankene kommet gradvis om at jeg skal finne en mann istedet, jeg er jo gjeldsslave nå, jeg skal i fengsel og alt kvinner bryr seg om er penger uansett så jeg har jo ikke sjans.. skrev det her for å få delt tankene med noen, og eventuelt få forslag til hvordan jeg kan gå frem for å få meg en mann.. 

Anonymkode: 9ca32...d72

Så .. du skal selv i fengsel for grovt underslag - og i samme innlegg finner du rom til å disse alle kvinner for at de kun bryr seg om penger? :blink:

Hva med å bruke det året til litt selvransakelse? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle skrev:

Så .. du skal selv i fengsel for grovt underslag - og i samme innlegg finner du rom til å disse alle kvinner for at de kun bryr seg om penger? :blink:

Hva med å bruke det året til litt selvransakelse? 

jeg vet at jeg har taperaktige/dårlige holdninger, derfor jeg gir opp med å prøve å finne meg dame, håper jeg kan finne en mann i fengsel som også er økonomisk uansvarlig

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chloe87 skrev:

Hvor i landet bor du? 

utenfor oslo

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvertfall ikke han selv med egne penger. Tipper dama hadde leiligheten og betalte maten på bordet og de han svindla penger fra resten 😂

Anonymkode: 56e7d...94f

jo det var mine egne penger, frem til jeg ble tatt for underslag

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det så rart at damer ønsker at du har et minimum av orden i økonomien din? Det er ikke det samme som å bare bry seg om penger. Man vil jo helst at voksne folk skal kunne forsørge seg selv. 

Anonymkode: d90d2...3cb

nei jeg forstår det godt, og nå blir jeg utkonkurrert av alle andre menn derfor gir jeg opp og prøver heller å finne meg en mann.

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg vet at jeg har taperaktige/dårlige holdninger, derfor jeg gir opp med å prøve å finne meg dame, håper jeg kan finne en mann i fengsel som også er økonomisk uansvarlig

Anonymkode: 9ca32...d72

Hva med å heller ta et oppgjør med deg selv og gjøre noen forandringer? En partner kan du finne senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Rumle skrev:

Hva med å heller ta et oppgjør med deg selv og gjøre noen forandringer? En partner kan du finne senere.

jeg skal det, men det blir flere år til jeg får styr på denne situasjonen jeg er i nå

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vet at jeg har taperaktige/dårlige holdninger, derfor jeg gir opp med å prøve å finne meg dame, håper jeg kan finne en mann i fengsel som også er økonomisk uansvarlig

Anonymkode: 9ca32...d72

Du mener, en du kan bli kriminell med? 

Syns jeg ser det, en usikker og økonomisk uansvarlig skapbifil sammen med en kriminell og økonomisk uansvarlig kriminell med erstatningsgjeld av en annen verden.

Den rneste måten de to kan få seg øl og tobbakk er å gå på strøket og få seg ubetalte jobber nederst i det kriminelle hierarkiet.

For hvor mange homofile kriminelle finnes det egentlig i lille Norge?

Tror jeg deg? Nei. Mr kaffe, oliven etc fyr.

Anonymkode: f0c65...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vet at jeg har taperaktige/dårlige holdninger, derfor jeg gir opp med å prøve å finne meg dame, håper jeg kan finne en mann i fengsel som også er økonomisk uansvarlig

Anonymkode: 9ca32...d72

Er du homofil eller bifil, så er det bare flott å finne seg en mann. Men du har vel ikke lyst til å finne en annen kriminell. Da blir det jo vanskeligere å få orden på livet.

De fleste kvinner bryr seg ikke mye om penger, men de fleste ønsker ikke å date kriminelle. 

Anonymkode: 0a428...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...