Gå til innhold

0 sjans hos damer, vil heller finne en mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan begynne med å si litt om bakgrunnen min, jeg hadde kjæreste i 7 år og vi hadde det veldig fint sammen de årene, ting snudde veldig raskt når jeg ble tatt for grovt underslag, jeg gikk konkurs, hun gikk ifra meg og jeg ble møtt med store betalingskrav så jeg hadde ikke lenger råd til å betale ned boliglånet, jeg flytta ut derfra og måtte ta til takke med en hybel og etter alt det som skjedde har jeg ikke vært i nærheten av å komme meg inn i et forhold med noen andre, nå har jeg stor gjeld, jeg er sex frustrert og jeg skal snart inn og sone litt over 1 år i fengsel pga underslaget.. Så har tankene kommet gradvis om at jeg skal finne en mann istedet, jeg er jo gjeldsslave nå, jeg skal i fengsel og alt kvinner bryr seg om er penger uansett så jeg har jo ikke sjans.. skrev det her for å få delt tankene med noen, og eventuelt få forslag til hvordan jeg kan gå frem for å få meg en mann.. 

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du mann eller kvinne trådstarter?

Anonymkode: 6adaa...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne trådstarter?

Anonymkode: 6adaa...471

mann

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Troll?

Anonymkode: 97abe...da1

jeg troller ikke.

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg skjønner deg riktig ts, du vil satse på en mann siden du allikevel vil være omringet av menn i fengselet?

En mann vil vel være like skeptisk til det økonomiske? 

Får du ikke gjeldsordning?

(Må forøvrig si at jeg ikke helt tror på dette..)

Anonymkode: f0c65...02e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg troller ikke.

Anonymkode: 9ca32...d72

Er jo bare å miste såpa i dusjen når du skal sone

Anonymkode: 97abe...da1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Svigermor skrev:

Hvis du liker menn så kan du vel bare prøve å finne deg en mann?

veldig godt svar du, tenkte mer på råd basert på situasjonen jeg er i nå, og forslag til hvordan jeg skal gå frem for å finne meg en.

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

veldig godt svar du, tenkte mer på råd basert på situasjonen jeg er i nå, og forslag til hvordan jeg skal gå frem for å finne meg en.

Anonymkode: 9ca32...d72

Last ned Grindr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan begynne med å si litt om bakgrunnen min, jeg hadde kjæreste i 7 år og vi hadde det veldig fint sammen de årene, ting snudde veldig raskt når jeg ble tatt for grovt underslag, jeg gikk konkurs, hun gikk ifra meg og jeg ble møtt med store betalingskrav så jeg hadde ikke lenger råd til å betale ned boliglånet, jeg flytta ut derfra og måtte ta til takke med en hybel og etter alt det som skjedde har jeg ikke vært i nærheten av å komme meg inn i et forhold med noen andre, nå har jeg stor gjeld, jeg er sex frustrert og jeg skal snart inn og sone litt over 1 år i fengsel pga underslaget.. Så har tankene kommet gradvis om at jeg skal finne en mann istedet, jeg er jo gjeldsslave nå, jeg skal i fengsel og alt kvinner bryr seg om er penger uansett så jeg har jo ikke sjans.. skrev det her for å få delt tankene med noen, og eventuelt få forslag til hvordan jeg kan gå frem for å få meg en mann.. 

Anonymkode: 9ca32...d72

Homser ser jo ut til å ha det mye morsommere enn folk flest. De bryr seg mer om sex og moro enn alt det kjedelige uvesentlige. Skulle ønske jeg kunne si noen magiske ord og bli en, men jeg er nok dømt til heterofili resten av livet.

Anonymkode: 7f5e8...80c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Svigermor skrev:

Last ned Grindr.

det blir en stund til jeg får brukt den mtp at jeg skal sone, men kjekt med forslag uansett

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det blir en stund til jeg får brukt den mtp at jeg skal sone, men kjekt med forslag uansett

Anonymkode: 9ca32...d72

Men ts, er du bi da? 

Anonymkode: f0c65...02e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan neppe tro at dette er ekte. Legning er ikke noe man bare bestemmer seg for, men det er visst en trend denne helga å lage trolletråder om nettopp det. Finner ikke igjen den andre tråden nå der en mann mente "Lesbiske damer er bare lesber fordi de har dårlig erfaring med menn, har jeg rett?" , men den ble vel borte fordi det var trolling. 

 

Om du er dømt for grovt underslag så får du mer enn 1 år i fengsel, det vet jeg godt. 

Hvis du tenker at det er lettere for deg å få deg en mannlig partner så er nok dette isåfall noe du alltid har ønsket men ikke turt, og bruker din dårlige erfaring med damer som en unnskyldning. Det fungerer nemlig ikke sånn at man bare kan bytte bane fordi man vil eller fordi man blir formet til å ikke tørre å gå for det ene kjønnet etter å ha blitt såra. 

Hvis det er sant (eller kanskje seksuell ønsketenking?) at du skal i fengsel er det en stor overvekt av menn der så det er jo en fin måte for deg å bli kjent med flere menn på dypere plan enn bare fylla. Så får du ta tiden til hjelp å spørre om noen av de er homofile som deg og er interessert i deg. Hvis ikke så er det ikke uvanlig at menn er bifile ute i dagliglivet og det finnes jo også både homoklubber og gayforumer :) Men om du søker en samlivspartner er nok menn like opptatt av at partner skal ha kontroll på økonomien sin og ikke stor og voksende gjeld. Det er en samlivsgreie, ikke en kjønnsgreie. For sex er det jo litt anderledes. Kjør på du, det er ikke noe vits å undertrykke sin homofile side et helt liv, det høres det ut som at du har gjort lenge nok! Lykke til! :)

Anonymkode: 56e7d...94f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg skjønner deg riktig ts, du vil satse på en mann siden du allikevel vil være omringet av menn i fengselet?

En mann vil vel være like skeptisk til det økonomiske? 

Får du ikke gjeldsordning?

(Må forøvrig si at jeg ikke helt tror på dette..)

Anonymkode: f0c65...02e

ja du forstod det riktig, og det at menn er like opptatt av det økonomiske vil jeg finne ut av selv, tar det som det kommer. og nei jeg får heller ikke gjeldsordning, det kommer til å ta tid før det eventuelt blir aktuelt.
lurer på hva som får deg til å tro at dette bare er kødd, er det så usannsynlig at ting kan gå så galt selv om man bor i verdens beste land?

Anonymkode: 9ca32...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det blir en stund til jeg får brukt den mtp at jeg skal sone, men kjekt med forslag uansett

Anonymkode: 9ca32...d72

Det er nok ikke noe vits å se for seg at en du nettopp har blitt kjent med blir interessert i deg når du skal være borte et år eller har interesse av å besøke deg i fengsel. Så enten får du satse på å knytte et bånd til noen der inne eller prøve deg på sjekkern når du kommer ut igjen og får nedbetalt gjelden din :)

Anonymkode: 56e7d...94f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ts, er du bi da? 

Anonymkode: f0c65...02e

vet ikke hva jeg skal kalle meg selv, men det er dette jeg har i tankene for  tiden at jeg skal finne en mann.

Anonymkode: 9ca32...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan begynne med å si litt om bakgrunnen min, jeg hadde kjæreste i 7 år og vi hadde det veldig fint sammen de årene, ting snudde veldig raskt når jeg ble tatt for grovt underslag, jeg gikk konkurs, hun gikk ifra meg og jeg ble møtt med store betalingskrav så jeg hadde ikke lenger råd til å betale ned boliglånet, jeg flytta ut derfra og måtte ta til takke med en hybel og etter alt det som skjedde har jeg ikke vært i nærheten av å komme meg inn i et forhold med noen andre, nå har jeg stor gjeld, jeg er sex frustrert og jeg skal snart inn og sone litt over 1 år i fengsel pga underslaget.. Så har tankene kommet gradvis om at jeg skal finne en mann istedet, jeg er jo gjeldsslave nå, jeg skal i fengsel og alt kvinner bryr seg om er penger uansett så jeg har jo ikke sjans.. skrev det her for å få delt tankene med noen, og eventuelt få forslag til hvordan jeg kan gå frem for å få meg en mann.. 

Anonymkode: 9ca32...d72

Nå tuller du fælt.... Dette er ikke sant. 

Anonymkode: 3a2ba...a12

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja du forstod det riktig, og det at menn er like opptatt av det økonomiske vil jeg finne ut av selv, tar det som det kommer. og nei jeg får heller ikke gjeldsordning, det kommer til å ta tid før det eventuelt blir aktuelt.
lurer på hva som får deg til å tro at dette bare er kødd, er det så usannsynlig at ting kan gå så galt selv om man bor i verdens beste land?

Anonymkode: 9ca32...d72

Hvis du ikke er en bifil mann, så er det ikke verdens smarteste valg å date menn akkurat. Menn har følelser de også. Hvordan skal du gå fram? "Hei, jeg heter xxx og jeg ønsker en homofil/bifil kjæreste fordi damer ikke vil ha meg."

Supert sjekketriks er det nok ikke.

Anonymkode: f0c65...02e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vet ikke hva jeg skal kalle meg selv, men det er dette jeg har i tankene for  tiden at jeg skal finne en mann.

Anonymkode: 9ca32...d72

Hvis du ikke blir forelsket i eller tiltrukket av en mann så er du nok hetero. 

Anonymkode: f0c65...02e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...