Gå til innhold

Hva kostet charterferien til familien i sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rundt 70 000 to voksne og en baby i Italia.

Anonymkode: b327a...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

60 000 for en uke på Ocean Beach Club med privat basseng og havutsikt. Eeeeelsker privat basseng! På OCB er det også god mat, og god plass. 

Vi sparer penger hele året og reiser på utenlandsferie annenhvert år. Noen ganger leier vi leilighet et sted eller feks hus i Danmark, men i år ble det altså charter. Ville aldri brukt pengene mine på Sunwing-helvete med folk overalt og Lollo&Bernie fra morgen til kveld, men OCB-konseptet passer meg veldig bra. Ungene elsker det også. 

Anonymkode: f8b02...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

60 000 for en uke på Ocean Beach Club med privat basseng og havutsikt. Eeeeelsker privat basseng! På OCB er det også god mat, og god plass. 

Vi sparer penger hele året og reiser på utenlandsferie annenhvert år. Noen ganger leier vi leilighet et sted eller feks hus i Danmark, men i år ble det altså charter. Ville aldri brukt pengene mine på Sunwing-helvete med folk overalt og Lollo&Bernie fra morgen til kveld, men OCB-konseptet passer meg veldig bra. Ungene elsker det også. 

Anonymkode: f8b02...c45

Hvilket land er dette?

Anonymkode: 3803f...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket land er dette?

Anonymkode: 3803f...b14

OCB er på Kreta, Kypros og Gran Canaria. 

Anonymkode: f8b02...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

60 000 for en uke på Ocean Beach Club med privat basseng og havutsikt. Eeeeelsker privat basseng! På OCB er det også god mat, og god plass. 

Vi sparer penger hele året og reiser på utenlandsferie annenhvert år. Noen ganger leier vi leilighet et sted eller feks hus i Danmark, men i år ble det altså charter. Ville aldri brukt pengene mine på Sunwing-helvete med folk overalt og Lollo&Bernie fra morgen til kveld, men OCB-konseptet passer meg veldig bra. Ungene elsker det også. 

Anonymkode: f8b02...c45

Høres ut som min drømmeferie! Hadde du orket å linke det hotellet?:)

Anonymkode: 7a34a...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

60 000 for en uke på Ocean Beach Club med privat basseng og havutsikt. Eeeeelsker privat basseng! På OCB er det også god mat, og god plass. 

Vi sparer penger hele året og reiser på utenlandsferie annenhvert år. Noen ganger leier vi leilighet et sted eller feks hus i Danmark, men i år ble det altså charter. Ville aldri brukt pengene mine på Sunwing-helvete med folk overalt og Lollo&Bernie fra morgen til kveld, men OCB-konseptet passer meg veldig bra. Ungene elsker det også. 

Anonymkode: f8b02...c45

Jeg er helt enig med deg. Skal vi bestille ferie via en reiseoperatøre, så blir det ikke noe annet enn OBC. Og privat basseng er verdt hver eneste krone (som man såkalte har spart lenge for å få råd til). 

Anonymkode: b14ee...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke Lollo og Bernie på disse OBC da? Er det mindre pes enn vanlig allikevel? 

Anonymkode: fdbe6...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke charter, men vi kommer til å bruke rundt 80 000 antar jeg. 2 voksne og 2 barn. Går mye penger da vi skal i flere fornøyelsesparker osv. En uke i texas (bor gratis der), og en uke i Orlando (på hotell). 

35 000 for fly. 15 000 for hotell. Resten til mat og forbruk. 

Anonymkode: ee1d4...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke Lollo og Bernie på disse OBC da? Er det mindre pes enn vanlig allikevel? 

Anonymkode: fdbe6...35c

Jo, men ser de sjeldent. Så lenge du ikke oppsøker minilandet selv

Anonymkode: b14ee...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎07‎.‎2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

 

Jeg lurer også på hvordan man klarer å bruke så mye på Mallorca? :) 

Anonymkode: 5c921...481

det blir fort mye dyrere når man er flere enn tre stk. hotell blir dyrere da, fordi en må oppgradere... pluss at ett av barna går som voksen, og kanskje ikke velger fra barnemenyen..

Anonymkode: c2700...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎07‎.‎2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

 

Jeg lurer også på hvordan man klarer å bruke så mye på Mallorca? :) 

Anonymkode: 5c921...481

Mallorca er DYRT!!

Anonymkode: c2700...3d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktignok 3 år siden jeg var på Mallorca med ett barnebarn 6 år. Er enig at det er dyrt der. Vi gikk langs en strand og stoppet og kjøpte en milkshake og en kopp kaffe, kostet 9 euro og 50 cent. Pizza til barnet, 3 små biter 7 euro.  Var på forskjellige steder dette.

Endret av Belima
rettet skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/15/2018 at 9:07 AM, AnonymBruker said:

For meg høres dette ut som et helvete i landet Syden. HVA er poenget med slike ferier? Jeg lurer, oppriktig,,, Jeg dro på charter i tenårene for å drikke meg full på billig sprit, men som voksen, bruke 35000+ på å pese som sild i tønne på en strand, slippe å være med barna sine og ikke forlate et hotell med kantinemat? Det høres helt sykt ut.

Anonymkode: 53fe5...cd7

Jeg kunne aldri tenkt meg og gjøre noe sånt da jeg var tenåring, og fri og frank til å reise rundt og oppleve masse. Nå, som jeg har småbarn virker det derimot veldig fristende og ha alt rett utenfor stuedøra, samt mulighet for barnepass noen timer et par ganger i løpet av ferien. Hver sin smak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen vår kom på 14000 kr  (hotell + fly) og så brukte vi 12 000 kr i lommepenger

1 uke til Bulgaria - 2 voksne og 2 barn

Anonymkode: 75e1d...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke Lollo og Bernie på disse OBC da? Er det mindre pes enn vanlig allikevel? 

Anonymkode: fdbe6...35c

Lollo og Bernie er på nabohotellet og må aktivt oppsøkes😃👍🏻Veldig deilig. 

Anonymkode: f8b02...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37000kr for en uke på Sunwing Alcudia med all inklusive. 2 voksne og en treåring. Helt latterlig dyrt spør du meg. Ikke verdt det. Er her nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd! Har alltid trodd det var veldig billig å reise på sydenferie.

Anonymkode: 3803f...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sophie-Ann skrev:

37000kr for en uke på Sunwing Alcudia med all inklusive. 2 voksne og en treåring. Helt latterlig dyrt spør du meg. Ikke verdt det. Er her nå. 

Hva er det med oppholdet som gjør at det ikke er verdt pengene?

Anonymkode: 3803f...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...