Gå til innhold

Utroskap,angst veien videre


Littlemiss

Anbefalte innlegg

Flere har sikkert opplevd det samme som meg. Jeg var gift med en psykopat i en del år,vi fikk 2 barn sammen. Alt endte med at jeg rømte. Med mine to barn. Ingen kontakt i etter tid. Verken barn eller med meg. Han var veldig masse utro,voldelig,psykisk nedbrytende osv. Kan sikkert skrive en hel bok. Men uansett. Jeg rømte. Etter en stund oppstod det en forelskelse med en barndoms kjæreste. Verdens snilleste trudde jeg. Vi var samboere,han ble en far på eget injativ for mine to. vi fikk en sammen. Plutselig etter 8 år. Oppdager jeg at han er utro! Han har sagt hele veien elsker deg når han legger seg osv. Men det viser seg nå at han ikke gjør da. Han sluttet å elske meg for lenge siden vist. Men har sagt det allikevel. Dette er forhold i løpet av mine 12 år. Jeg har nå møtte drømmemannen, kanskje. Men jeg får så masse dårlige følseler jeg ikke takler etter all erfaring jeg har gjort meg. Som FKS ved en krangle,jeg klarer ikke å gå ut i sinne eller at han går ut i sinne, jeg klarer ikke sinte følelser. Jeg strever så med tanken om utroskap, ikke være bra nok osv. At jeg ødelegger alt for meg selv. 

 

Noen som vet hva jeg burde gjøre ? 

Kognetiv atferdsterapi er noe jeg har prøvd flere ganger, samt jeg har fått en del hjelp oppigjennom for bearbeidelse av ting og tang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært utro på grunn av drifter. Ikke noe med kjæresten å gjøre. Hun er helt super. Det er sikkert du også :)

Anonymkode: 8a6e2...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler noen filtreringsmekanismer for menn. Har du gode erfaringer fra egen barndom, og er dine foreldre sammen?

Prøv å gå via gode nettverk for å møte noen. Venninner som er i stabile og gode forhold f.eks., om deres menn har noen venner.

Anonymkode: bd247...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mangler noen filtreringsmekanismer for menn. Har du gode erfaringer fra egen barndom, og er dine foreldre sammen?

Prøv å gå via gode nettverk for å møte noen. Venninner som er i stabile og gode forhold f.eks., om deres menn har noen venner.

Anonymkode: bd247...5e4

Hehe ja det er nå helt sant du. Barndom med vold,overgrep å ja. Grov omsorgssvikt. Spesielt av min far. Har ikke hatt kontakt med han på 15 år da jeg brøyt kontakten. Gikk i terapi osv for dette. Mannen jeg er med nå, er av den typen som aldri hadde vært utro. Men denne kranglingen og disse vonde følelsene ødelegger meg helt. Å jeg klarer ikke få kontroll over dem, når alt er som værst. Det føles helt grusomt. Å jeg får nesten selvmords tanker når alt er som værst. For jeg orker ikke kjenne den grusomme smerten inni meg. Jeg er også ganske klengete. Siden jeg er redd han skal være utro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...