Gå til innhold

Dere som liker eller vil ha sex med eldre. Hva er grunnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva som er grunnen, har ikke funnet en logisk forklaring når jeg har prøvd å tenke over det. Yngste jeg har hatt sex med er 2 år eldre enn meg selv, og eldste er 16 år eldre. Kunne helst tenkt meg å bli sammen med noen som er 5+ år eldre enn meg, men vet ikke hvorfor. Dreier seg vel om preferanse og erfaring, har hatt desidert best sex med menn over 30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av en eller annen grunn føler jeg at jeg har blitt best tatt vare på av de voksne/eldre. De er også mer selvsikre og vet hvordan de skal tilfredsstille kvinnen. Etter mine egne erfaringer 🙂 jeg var 16 da jeg hadde sex med en på 26, det ga meg mersmak. Nå er jeg 22 og har hatt sex med en på 48! 

Anonymkode: d690f...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn føler jeg at jeg har blitt best tatt vare på av de voksne/eldre. De er også mer selvsikre og vet hvordan de skal tilfredsstille kvinnen. Etter mine egne erfaringer 🙂 jeg var 16 da jeg hadde sex med en på 26, det ga meg mersmak. Nå er jeg 22 og har hatt sex med en på 48! 

Anonymkode: d690f...aa2

Og selvsagt finner jeg de attraktive ellers ville jeg jo aldri gått til sengs med de. 

 

Anonymkode: d690f...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sex, bedre personlighet, mer livserfaring (som er sexy), trygge på seg selv. I det heletatt mye bedre på de aller fleste plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Strider skrev:

Bedre sex, bedre personlighet, mer livserfaring (som er sexy), trygge på seg selv. I det heletatt mye bedre på de aller fleste plan.

Tydelig at du er mann ja …..      :fnise:

Anonymkode: a7a94...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...