Gå til innhold

Dere som liker eller vil ha sex med eldre. Hva er grunnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er det bare for sex eller liker dere de faktisk? 

Anonymkode: e4c21...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare svare for min del. Jeg ble "frelst" da jeg som 24-åring havnet i seng med ei på 52. Det var rett og slett fantastisk.             Og siden har det bare vært voksne/modne damer for meg. De er i en annen divisjon helt enkelt.

Hvorfor spør du forresten ?  Har han du er interessert i valgt ei som er eldre ?

Anonymkode: a7a94...980

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan bare svare for min del. Jeg ble "frelst" da jeg som 24-åring havnet i seng med ei på 52. Det var rett og slett fantastisk.             Og siden har det bare vært voksne/modne damer for meg. De er i en annen divisjon helt enkelt.

Hvorfor spør du forresten ?  Har han du er interessert i valgt ei som er eldre ?

Anonymkode: a7a94...980

Nei, er den eldre. Vil bare høre. 

Anonymkode: e4c21...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med eldre? Eldre en seg selv eller eldre som veldig gammel?

 

Jeg tenner veldig på damer som er eldre en meg, hvis de har bra form. Men jeg er rundt 30 og ville ikke hatt sex med noen over 60 uansett kropp.

Anonymkode: 04571...584

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har hatt sex med 10 og 20 år eldre damer så har det nesten utelukkende vært for å teste mine egne grenser for flørting, og så har det bare balet på seg. Er så langt utenfor komfort-sonen for meg å flørte med en dame på 50 at den mest uskyldige tilnærmelsen blir ufattelig spennende. 

Anonymkode: 6712d...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med eldre? Eldre en seg selv eller eldre som veldig gammel?

 

Jeg tenner veldig på damer som er eldre en meg, hvis de har bra form. Men jeg er rundt 30 og ville ikke hatt sex med noen over 60 uansett kropp.

Anonymkode: 04571...584

Mener eldre enn seg selv. Er i tidlig 40 årene og hadde sex, men en som er en del yngre.

Vil bare vite litt hva den yngre tenker. Synsvinkler. 

Anonymkode: e4c21...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HerrBæsjerumpehull

Mindre drama. Større sannsynlighet for at hun er ferdig med familiedrømmen. Større sannsynlighet for at hun ikke er så avhengig av å bli underholdt av meg til enhver tid, har forhåpentligvis lært seg å ha et eget liv. Har forhåpentligvis litt livserfaring, og er derfor en mer interessant samtalepartner. Tryggere på seg selv, kjenner forhåpentligvis menn etter hvert, mer åpen for kinky greier.

Men når alt dette er sagt, er alder slettes ingen garanti for at man ikke fortsatt har mentaliteten til en 14-åring. Det kommer vel også mye an på hvor oppegående og intelligent man er i utgangspunktet. Enkelte forfaller bare mentalt med alderen, og blir mer bitre og kjipe for hvert år som går, mens andre igjen lærer seg å gi en større faen (hvilket er en god ting).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og hadde nylig sex med en på 42. Der var fantastisk, han var sæ uselvisk og tenkte kun på min nytelse. 

Anonymkode: fc2fd...106

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du oppriktig interessert i de eller bare for sex? 

TS

Anonymkode: e4c21...8d4

Hvis du med det mener sambo/ekteskap, så nei.  Det er ikke kvinnene interessert i heller. De har lagt ekteskapet bak seg, barna er store og nå vil de ha litt tid for seg selv.  Vi koser oss, reiser en del ….. langweekend, båtturer osv. Vi har bidratt vår andel av Norwegians overskudd for å si det sånn. Jeg blir heller aldri med på "hageselskap hos en god venninne", og alt det maset der. Dette er bare VÅR verden. Kall det gjerne en mix mellom elskere, kjærester og særboere. Er ikke så opptatt av å definere.Vi skummer fløten av parlivets goder for å si det sånn.

Det blir en helt annen kjemi når kvinnen er eldst. De slår ofte ut i full blomst seksuelt når mennene begynner å ta av. Begge to er mye nærmere sin seksuelle "topp".   Mentalt føles det også mye bedre, ikke bare fysisk. 

Anonymkode: a7a94...980

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 26 og hadde nylig sex med en på 42. Der var fantastisk, han var sæ uselvisk og tenkte kun på min nytelse. 

Anonymkode: fc2fd...106

Tror nok yngre damer synes eldre menn tar mer vare på hennes ønsker og behov.

Mange synes det er spennende med aldersforskjell rett og slett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn har mye lenger utholdenhet enn unge menn, og kan holde på til jeg kommer igjen og igjen og igjen :) De er også mer lidenskapelige er min erfaring, får en til å føle seg virkelig fin og sexy for de begjærer en så mye i sin overlykkelighet av å få ha seg med en ung kropp igjen :)

Anonymkode: 70af4...e47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med eldre? Eldre en seg selv eller eldre som veldig gammel?

 

Jeg tenner veldig på damer som er eldre en meg, hvis de har bra form. Men jeg er rundt 30 og ville ikke hatt sex med noen over 60 uansett kropp.

Anonymkode: 04571...584

Tåpelg ressonement synes nå jeg da, men deg om det. Alderen står jo ikke risset i pannen på de. Kan du med å se på ei attraktiv dame, se om hun er 58 eller 62 f. eks. ?   

Anonymkode: a7a94...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eldre menn har mye lenger utholdenhet enn unge menn, og kan holde på til jeg kommer igjen og igjen og igjen :) De er også mer lidenskapelige er min erfaring, får en til å føle seg virkelig fin og sexy for de begjærer en så mye i sin overlykkelighet av å få ha seg med en ung kropp igjen :)

Anonymkode: 70af4...e47

Om å gjøre å finne seg en med rette blandingen av erfaring og virilitet. Jeg er 40+, og synest menn 25 - 35 er de beste.                    Fortsatt lekne og nysgjerrige, men med nok erfaring og "kvinnekunnskap" til å håndtere en krevende, kresen kvinne.                    Utholdenheten kompanseres med at de er raskt klar igjen.  De har så mye grådighet og intensitet i sexen, at jeg har ingen problem med å føle meg begjært og sexy.  Tvert i mot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker god sex, og det har ingen betydning om det er med ei på 25 eller 55.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehehe..

Tror nok mye av tenningen dreier seg om å føle seg som DEN GAVEPAKKA for en yngre/eldre, og gjerne litt desperat, person;

«Gamlefar er simpelthen nødt til å ELSKE å ha sex med akkurat MEG! Jeg er nemlig så UNG og STRAM! Gamlefar har sikkert aldri hatt sex med noen som er så UNG og STRAM som meg. Han er sikkert utsultet! Hvis han i det hele tatt har sex, så er det med et gammelt magert skinn. Han kommer til å huske dette for RESTEN AV LIVET!!»

«Lillemor er simpelthen nødt til å ELSKE å ha sex med akkurat MEG! Jeg er nemlig så MODEN og ERFAREN! Lillemor har sikkert aldri hatt sex med noen som er så MODEN og ERFAREN som meg. Hun har sikkert bare guttunger etter seg, som ikke kan gi henne noe. Mens jeg lar henne få alt hun trenger, er utholdende og kan lære henne opp i nytelsens kunst. Hun kommer til å huske dette for RESTEN AV LIVET!!»

På den måten utfyller man hverandre temmelig godt, og BEGGE kan innbille seg at de er helt unik :) 

Anonymkode: 246ce...b1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Eldre menn har mye lenger utholdenhet enn unge menn, og kan holde på til jeg kommer igjen og igjen og igjen :) De er også mer lidenskapelige er min erfaring, får en til å føle seg virkelig fin og sexy for de begjærer en så mye i sin overlykkelighet av å få ha seg med en ung kropp igjen :)

Anonymkode: 70af4...e47

Hæ? Jeg har et seksuelt forhold med en som er 15 år yngre enn meg (jeg er 38) og han kan komme mange ganger på en natt. Han kommer gjerne ganske fort første gangen, men han er klar igjen med en gang. Vi holder på i timesvis.

Anonymkode: 357c9...32e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 17.52, bullehurk skrev:

Om å gjøre å finne seg en med rette blandingen av erfaring og virilitet. Jeg er 40+, og synest menn 25 - 35 er de beste.                    Fortsatt lekne og nysgjerrige, men med nok erfaring og "kvinnekunnskap" til å håndtere en krevende, kresen kvinne.                    Utholdenheten kompanseres med at de er raskt klar igjen.  De har så mye grådighet og intensitet i sexen, at jeg har ingen problem med å føle meg begjært og sexy.  Tvert i mot.

Helt enig.

Anonymkode: 357c9...32e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, men kun én som jeg har et øye til.

Han gir meg komplimenter og får meg til å føle meg begjært.

Vi har ikke hatt sex, og det burde ikke skje. Men likevel...

Anonymkode: 9ff3c...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...