Gå til innhold

Fikk mld av eksen hans. Spyr.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skriver ikke særlig forklarende. Det ser ut som du i innlegget sier at du dumpet ham allerede før det du så beskriver skjedde. Hvorfor spør du? Og hva spør du egentlig om?

Anonymkode: 9481c...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver ikke særlig forklarende. Det ser ut som du i innlegget sier at du dumpet ham allerede før det du så beskriver skjedde. Hvorfor spør du? Og hva spør du egentlig om?

Anonymkode: 9481c...a69

Det var slutt i 2 mnd pga min mistanke ja. Men han garanterte meg han var ferdig med henne og vi fortsatte å møtes. 

Anonymkode: ce4ec...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpe! Hva er det å forklare? Han dater deg og vil fortsatt ha eksen. "Ehh åhh eh nei du skjønner ehhh jeg liker deg asså, jeg er ikke en dust, eh nei eksen lyver, vil bare ha deg jeg!(=fitta di)" 

Dere har holdt på i 8(!!!) mnd og han har fortsatt ikke spurt om du vil være kjæresten hans og klarer fortsatt ikke være monogam og er fortsatt ikke ferdig med eksen sin. Det sier ALT. 

Desverre ser han ikke noe seriøst med deg selvom han sier det. Action speaks louder than words. Du har fungert som rebounden hans og ikke noe annet. 

Anonymkode: efc3e...bfd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var slutt i 2 mnd pga min mistanke ja. Men han garanterte meg han var ferdig med henne og vi fortsatte å møtes. 

Anonymkode: ce4ec...aef

Løgner løgner løgner. Du ser jo selv at han ikke er ferdig med hun i det hele tatt og det er jo em grunn til at mistanken din oppstod så tidlig. Og enda holder han på som samme drittsekken. Er ikke noe å lure på, dump han! Og ikke tro på et ord han sier om han sier søte ting og blabla, han lyver så det renner det har du jo fått bevist 

Anonymkode: efc3e...bfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel mer enn bare fingring vil jeg tro.

Anonymkode: 3b648...20b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel mer enn bare fingring vil jeg tro.

Anonymkode: 3b648...20b

igang med å finne ut av det nå ja

Anonymkode: ce4ec...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart mann. De fleste vil ha pose og sekk. Da må han smøre deg og eksen. 2 damer på gang gir menn status. Så enten er du med på det eller stikker fra han. Det dumme her er at han er blitt tatt. Hvis flere kvinnfolk står sammen så blir slike utro møkkamenn tatt. Da kan de ikke fortsette slik videre. Jenter si fra når dere vet menn roter med flere! Og omvendt. Finns løsaktige damer og. Si fra!

Anonymkode: f37bd...517

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare minner deg på at du ikke lengre er så anonym når du legger ut samme innlegget på kvinnesnakk på FB 😎

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datet en fyr i omtrent 8 mnd. I 2 av mnd 'dumpet' jeg han fordi jeg mistenkte han har følelser for eksen. De har vært gift og har barn. Så fikk jeg en lang mld av henne der hun skrev han blant annet har prøvd seg på henne forrige helg (jeg var da bortreist) og støtt og stadig prøver seg og at han vil ha i pose og sekk. Hva faen. Dumpe nå eller la han forklare seg? Jeg er sint og skuffet. Snakket til og med om å introdusere barna for hverandre 

Anonymkode: ce4ec...aef

Eksen kan skrive dette til deg av sjalusi. Altså med mål om å ødelegge for dere. Hvem vet? Du vet "en eks er en eks",og man kan ikke alltid stole på hva de sier.  Derfor er viktig å diskutere dette med han før du bestemmer deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen er sjalu på deg og vil ha deg bort. La han få se meldingen. Om han har følelser for henne kan bare han svare på. 

Endret av Axl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Marina234 skrev:

Eksen kan skrive dette til deg av sjalusi. Altså med mål om å ødelegge for dere. Hvem vet? Du vet "en eks er en eks",og man kan ikke alltid stole på hva de sier.  Derfor er viktig å diskutere dette med han før du bestemmer deg. 

Har du lest hele tråden? Drittsekken har innrømmet at han "fingra" eksen forrige helg. 

Anonymkode: 755fc...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest hele tråden? Drittsekken har innrømmet at han "fingra" eksen forrige helg. 

Anonymkode: 755fc...2f4

Det leste jeg ikke. Leste kun hovedinnlegget. Ohhh no... da hadde jeg dumpet han!. Hadde aldri godtatt det!. Han er ikke ferdig med eksen sin!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Veldig 1997 av ham.

Litt sånn Tina & Bettina-opplegg.. "han fingra meg assa" 

Anonymkode: 15538...869

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært sliten i hele dag. Han har løyet hele tiden 

Anonymkode: ce4ec...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
2 hours ago, AnonymBruker said:

Litt sånn Tina & Bettina-opplegg.. "han fingra meg assa" 

Anonymkode: 15538...869

En gang i tiden, hvis en kompis hadde noe på gang med en jente, var det den mest naturlige tingen i verden å si:  "Har du fingret henne?". Det var tider det, da fingring var det ultimate end game.

...litt mindre troverdig når det kommer fra en godt voksen fyr som nettopp har bæsja på leggen.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun lyve evt..? 

Anonymkode: ce4ec...aef

Sjalusi, noen exer gjør slikt desverre 

Anonymkode: c5c0c...584

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis ikke du går nå så bør du lese deg opp på offerpersonlighet og manglende selvrespekt og evne til å sette grenser. Eller fortsette å leve som en idiot i andre menneskers drama da, hvis du trives med å være kronisk ulykkelig og tråkket på.

Anonymkode: 90247...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...