Gå til innhold

Føler meg så utnyttet og såret .. overreagert jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen uker (8) siden tok jeg tilbake en eks som datet meg når jeg var gravid og han er ikke faren.. dumpet meg like før termin dato og tryglet om  få ny sjanse igjen nå 6 mnd senere.. vi dro på ferie og han ble godt kjent med barnet, hadde mye sex og han tilogmed sendte bilde av oss til familien. Sa han aldri skulle gå fra meg.. etter en helg hvor han var helt stille ble jeg sur og klikket på han fordi jeg var redd det samme skulle skje igjen. Så sier han masse tull hvorfor han var stille, jeg sier at det er best jeg får nøklene igjen. Han levere de når jeg er ute, dagen etter får jeg mld at han var lei seg. Skulle komme å prate og jeg sa mulig jeg overr3eagte . Så det neste får jeg mld om at det er best vi bare er venner!?!!

 

jeg ble sååå sint ba han dra til helvete og at han løy til meg hele tiden. Dumpet meg på samme måte før :(

Anonymkode: d36cd...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt at du føler deg utnytta og såra i en sånn situasjon, det tror jeg nok de aller fleste ville ha gjort. Håper du kommer over han raskt. :klem:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventet du deg egentlig?

Anonymkode: 894e4...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen uker (8) siden tok jeg tilbake en eks som datet meg når jeg var gravid og han er ikke faren.. dumpet meg like før termin dato og tryglet om  få ny sjanse igjen nå 6 mnd senere.. vi dro på ferie og han ble godt kjent med barnet, hadde mye sex og han tilogmed sendte bilde av oss til familien. Sa han aldri skulle gå fra meg.. etter en helg hvor han var helt stille ble jeg sur og klikket på han fordi jeg var redd det samme skulle skje igjen. Så sier han masse tull hvorfor han var stille, jeg sier at det er best jeg får nøklene igjen. Han levere de når jeg er ute, dagen etter får jeg mld at han var lei seg. Skulle komme å prate og jeg sa mulig jeg overr3eagte . Så det neste får jeg mld om at det er best vi bare er venner!?!!

 

jeg ble sååå sint ba han dra til helvete og at han løy til meg hele tiden. Dumpet meg på samme måte før :(

Anonymkode: d36cd...974

Unnskyld, men jeg kan dessverre forstå reaksjonen hans. Selvsagt er det utrolig synd at han tryglet om å få deg tilbake etter å ha dumpet deg, spesielt når han vet du har et barn. Men at du "klikket" fordi han var stille en helg høres ut som unødvendig dramatikk, noe mannfolk generelt er svært lite glad i. I alle fall dersom han faktisk prøvde å forklare seg, og du bare ba om å få nøklene tilbake. Så ombestemte du deg fordi du overreagerte. Det høres ut som tullet går litt begge veier i forholdet deres, og det høres ikke sunt ut for hverken deg, han eller barnet ditt. Om jeg var deg ville jeg slettet nummeret hans, og ikke svart dersom han forsøkte å ta kontakt igjen. Høres ut som det beste for alle parter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du overreagerte ikke. Bra du bad han dra til helvete for det fortjente han, spesielt når han i tillegg kom med fjollete tullprat om å "være venner". Ikke vær grei med han om han får dårlig samvittighet om en stund og kontakter deg enda en gang. 

Anonymkode: 36818...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...