Gå til innhold

Helgetarot - les HI


i - magikeren

Anbefalte innlegg

Jeg kan legge et legg på deg med tarotkort. 

Jeg trenger følgende informasjon:

  • Fornavnet ditt
  • Stjernetegn
  • Fødselsår 
  • Et spørsmål. For eksempel  "Hvordan går datingen med meg og Olav, Skytte?"

Flere i tidligere tråder har kun spurt generelt, for å så å komme med oppfølgingsspørsmål på det de egentlig ville spørre om. Spør du generelt, får du et generelt svar. Spør om det du faktisk lurer på :)

Et punkt som mange glemmer, er tilbakemelding. Jeg bruker omtrent en halvtime på et legg. "Betalingen" du gir er en tilbakemelding. Jeg vil kun svare de som sier de vil gi tilbakemelding. Det er viktig at du faktisk gjør dette!

Jeg svarer ikke på spørsmål om helse, fødsler, liv og død. Dette håper jeg på forståelse for. 

Jeg spår ikke, men øver på tarotkort. Dette kan du se på som underholdning, eller at du om ikke annet får "snakket" med en utenforstående om det du tenker på. Du bør ikke basere livet ditt på rådene du får her - følg din egen frie vilje og det som virker fornuftig for deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vera, stenbukk, 72

Hvem burde jeg satse på? (Han i utlandet eller en annen i Norge)

Tilbakemelding gis.

 

Anonymkode: 68b5d...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Vera, stenbukk, 72

Hvem burde jeg satse på? (Han i utlandet eller en annen i Norge)

Tilbakemelding gis.

 

Anonymkode: 68b5d...0f2

Dette blir jo litt vanskelig å svare på, siden du tydeligvis lurer på en spesifikk (eller to spesifikke?) mann/menn, og ikke oppgir navn og stjernetegn på ham. Derfor kan jeg ikke spørre kortene om ham direkte. Derfor blir dette mer et generelt legg på kjærlighet for deg. Og generelle legg, gir generelle svar... Men, vi prøver.

Tips: Neste gang (det kommer sikkert flere tråder), spør spesifikt om vedkommende du lurer på. Som tipse om i HI :) 

 

-

Jeg fikk opp en kombinasjon med kort jeg syntes det var litt vanskelig å tolke. Jeg er veldig usikker på om dette vil si deg noe som helst?

Du tenker en del på nye begynnelser og nye sykluser.  At du må stenge en dør for å åpne en ny. 

Du føler kanskje at du har tatt initiativ og satt ting i bevegelse. Du har hatt en endring i livet ditt for ikke så veldig lenge siden?

I nærmeste fremtid er nok logikk og fornuft et godt hjelpemiddel. Noe med myndigheter er også aktuelt.

Du tenker kanskje du må være litt forsiktig nå. Litt gå forsiktig frem. Det ligger en reise på deg her i fremtiden. Det  kan være det vil åpne seg nye horisonter, med nye løsninger på problemer eller hindringer du tenker på.

Du er kanskje litt redd for at ting går tregt? Men du må ikke ha det travelt. +Ting tar liksom den tiden det tar. Og her må man være litt tålmodig for å kunne oppnå noe. Situasjonen føles kanskje litt som om du ikke ser løsning. Samtidig kan det hende man må gjøre noe nytt, og ikke gjenta gamle feil, for å oppnå det gode resultatet. Det er lys i enden av tunellen, om du gjør noe for det. Du må lytte til deg selv her. Hva vil -du-? Kanskje får du behov for å trekke deg litt inn i deg selv for å tenke over dette valget? 

Det ligger litt frustrasjon i resultatet her, litt sånn "hvordan skal dette gå...?". Og det er faktisk ikke gull alt som glitrer. Kanskje føler du litt på det å ønske deg noe som er utenfor rekkevidde? Men du kommer deg igjennom dette, og lander med beina på jorda. 

beskjed til deg: Ting ligger der for deg, men du ser det kanskje ikke klart helt ennå. Her kan være noe skjult viten, hemmeligheter, som du finner ut av. 

Jeg tolker dette dit at du må lytte veldig til din egen magefølelse. Du må tenke deg godt om. Tenk over hva du vil. Vær sikker før du tar et valg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, i - magikeren skrev:

 

Dette blir jo litt vanskelig å svare på, siden du tydeligvis lurer på en spesifikk (eller to spesifikke?) mann/menn, og ikke oppgir navn og stjernetegn på ham. Derfor kan jeg ikke spørre kortene om ham direkte. Derfor blir dette mer et generelt legg på kjærlighet for deg. Og generelle legg, gir generelle svar... Men, vi prøver.

Tips: Neste gang (det kommer sikkert flere tråder), spør spesifikt om vedkommende du lurer på. Som tipse om i HI :) 

 

-

Jeg fikk opp en kombinasjon med kort jeg syntes det var litt vanskelig å tolke. Jeg er veldig usikker på om dette vil si deg noe som helst?

Du tenker en del på nye begynnelser og nye sykluser.  At du må stenge en dør for å åpne en ny. 

Du føler kanskje at du har tatt initiativ og satt ting i bevegelse. Du har hatt en endring i livet ditt for ikke så veldig lenge siden?

I nærmeste fremtid er nok logikk og fornuft et godt hjelpemiddel. Noe med myndigheter er også aktuelt.

Du tenker kanskje du må være litt forsiktig nå. Litt gå forsiktig frem. Det ligger en reise på deg her i fremtiden. Det  kan være det vil åpne seg nye horisonter, med nye løsninger på problemer eller hindringer du tenker på.

Du er kanskje litt redd for at ting går tregt? Men du må ikke ha det travelt. +Ting tar liksom den tiden det tar. Og her må man være litt tålmodig for å kunne oppnå noe. Situasjonen føles kanskje litt som om du ikke ser løsning. Samtidig kan det hende man må gjøre noe nytt, og ikke gjenta gamle feil, for å oppnå det gode resultatet. Det er lys i enden av tunellen, om du gjør noe for det. Du må lytte til deg selv her. Hva vil -du-? Kanskje får du behov for å trekke deg litt inn i deg selv for å tenke over dette valget? 

Det ligger litt frustrasjon i resultatet her, litt sånn "hvordan skal dette gå...?". Og det er faktisk ikke gull alt som glitrer. Kanskje føler du litt på det å ønske deg noe som er utenfor rekkevidde? Men du kommer deg igjennom dette, og lander med beina på jorda. 

beskjed til deg: Ting ligger der for deg, men du ser det kanskje ikke klart helt ennå. Her kan være noe skjult viten, hemmeligheter, som du finner ut av. 

Jeg tolker dette dit at du må lytte veldig til din egen magefølelse. Du må tenke deg godt om. Tenk over hva du vil. Vær sikker før du tar et valg :) 

🙊

Jeg syns dette stemmer godt med det jeg har tenkt selv. 🌼

Anonymkode: 68b5d...0f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea, vær, 1983. Bør jeg få flere barn? 

Anonymkode: 4ce65...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Thea, vær, 1983. Bør jeg få flere barn? 

Anonymkode: 4ce65...56d

Fra hovedinnlegget :) 

7 hours ago, i - magikeren said:

Jeg svarer ikke på spørsmål om helse, fødsler, liv og død. Dette håper jeg på forståelse for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grete, fisk, 1966.. Er spent om jeg treffer den rette snart.. Kanskje spørsmålet må rettes som " hvem er den rette for meg ?"

Anonymkode: 1b154...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornavnet ditt Caroline

Stjernetegn Tyr

Fødselsår 1983

Hvordan vil det gå med karrieren min?

Anonymkode: e81b1...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fornavnet ditt Caroline

Stjernetegn Tyr

Fødselsår 1983

Hvordan vil det gå med karrieren min?

Anonymkode: e81b1...215

 

Jeg garanterer tilbakemelding! Takker!

Anonymkode: e81b1...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, i - magikeren skrev:

Fra hovedinnlegget :) 

Beklager! Da forandrer jeg spørsmålet til : Hvordan blir økonomien min fremover?

Anonymkode: 4ce65...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ok at jeg spør en gang til siden det ikke er mange henvendelser? @i - magikeren

Anonymkode: 68b5d...0f2

Hvis ok:

Hvordan blir relasjonen mellom meg, Vera og Thor? Jeg vet ikke hans stjernetegn.

Anonymkode: 68b5d...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria, vær, 83 familie, kan du se noe viktige utviklinger eller noe jeg bør være obs på? 

Anonymkode: 39aff...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marianne, fisk, 1966. 

Etter 8 år som singel og lite hell på kjærlighetsfronten - vil jeg noensinne finne kjærlighet igjen?

Anonymkode: 1e600...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Fornavnet ditt Caroline

Stjernetegn Tyr

Fødselsår 1983

Hvordan vil det gå med karrieren min?

Anonymkode: e81b1...215

 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Jeg garanterer tilbakemelding! Takker!

Anonymkode: e81b1...215

Du har kanskje hatt litt indre kamp og mange tanker rundt karrieren. Måttet tilegne deg ny kunnskap, men likevel klart deg greit? Men det er liksom noe som er feil eller galt akkurat nå. 

Det ligger noe forandring her. Beskjed om å holde stødig fokus, men være åpen for endring. Du vil komme i balanse etterhvert her. Ser ut som du kanskje har noen baller i luften nå?

Jeg får opp at du må fortsette med å tilegne deg ny kunnskap, eller ta kurs av noe slag. Fagbrev? Sertifisering? 

Jeg får opp noen beskjeder til deg her. Det ligger et sjokk her av noe slag, eller på en eller annen måte føle at du ikke står så støtt. Men her må du ta tak og initiativ selv. Kanskje inngår du et slags partnerskap med noen? Det er også noe utdanning her under beskjeder.

Jeg får mange kort for utdanning, og kort for ny kunnskap. Det går liksom igjen igjennom det hele, uten at jeg får så mye annen info. Får også opp at resultatet blir bra. 

Skal du omskoleres eller få en ny jobb som krever mye ny kunnskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie, kvinne, jomfru, 1976.

Forholdet mitt- vil det blomstre eller visne? Er mannen den rette for meg?

Gir tilbakemelding!

Anonymkode: 5ac48...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, i - magikeren skrev:

 

Du har kanskje hatt litt indre kamp og mange tanker rundt karrieren. Måttet tilegne deg ny kunnskap, men likevel klart deg greit? Men det er liksom noe som er feil eller galt akkurat nå. 

Det ligger noe forandring her. Beskjed om å holde stødig fokus, men være åpen for endring. Du vil komme i balanse etterhvert her. Ser ut som du kanskje har noen baller i luften nå?

Jeg får opp at du må fortsette med å tilegne deg ny kunnskap, eller ta kurs av noe slag. Fagbrev? Sertifisering? 

Jeg får opp noen beskjeder til deg her. Det ligger et sjokk her av noe slag, eller på en eller annen måte føle at du ikke står så støtt. Men her må du ta tak og initiativ selv. Kanskje inngår du et slags partnerskap med noen? Det er også noe utdanning her under beskjeder.

Jeg får mange kort for utdanning, og kort for ny kunnskap. Det går liksom igjen igjennom det hele, uten at jeg får så mye annen info. Får også opp at resultatet blir bra. 

Skal du omskoleres eller få en ny jobb som krever mye ny kunnskap?

 

Tusen takk. Du har på mange måter rett. Jeg er i en ganske krevende og tenkende jobb som jeg er i indre uro over. Derfor er ny kunnskap og en videreutdanning eller omskolering er faktisk et interessant syn, ettersom jeg har tenkt i de baner nylig. Og dersom dette partnerskapet er hva jeg tror ligger det en spennende kortstokk foran meg av interessante muligheter. Og ettersom du nevner sjokk er jeg takknemlig for at resultatet blir godt.

Anonymkode: e81b1...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne, skorpion, 1996

Har jeg sjangs på mannen jeg er interessert i? 

Anonymkode: 1d6c8...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Marie, kvinne, jomfru, 1976.

Forholdet mitt- vil det blomstre eller visne? Er mannen den rette for meg?

Gir tilbakemelding!

Anonymkode: 5ac48...c2f

Om du tenker på en spesifikk mann, oppgi gjerne navn og stjernetegn på ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, i - magikeren skrev:

Om du tenker på en spesifikk mann, oppgi gjerne navn og stjernetegn på ham :)

Ove, tyr 🤗

Anonymkode: 5ac48...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...