Gå til innhold

Har menn sex med hva som helst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet om flere menn som puler nesten hva som helst når de er fulle og kåte, men det gjelder også kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sex med hva som helst, bortsett fra familiemedlemmer og husdyr. Tremenninger går greit. 

Anonymkode: 80e68...215

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jevnt over inntrykk av at eneste virkelige kriteriet er at det har puls. Sånn ellers så er det et pluss om det er noe atributter der som de finner tiltrekkende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje  ikke "hva som helst", men at de generelt er mye mindre kresne enn kvinner er ikke til å komme ifra.

"Menn er altså generelt svært mye mindre kresne når de bare vil ha sex, faktisk er det slik at vurderingene av langtidspartner og korttidspartner kan sprike veldig."

Sitatet over er hentet fra følgende link, kan være interesant å lese:

https://psykologisk.no/2016/02/negative-folelser-etter-sex/

Anonymkode: 5aac9...202

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 2.34, AnonymBruker skrev:

Har fått inntrykk av at det er sånn det er, ifølge kvinneguiden. Så nå akkurat at noen motsa dette, så hva stemmer egentlig?

Anonymkode: de448...1f8

Det spørs hvilke type mann det er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, kanskje  ikke "hva som helst", men at de generelt er mye mindre kresne enn kvinner er ikke til å komme ifra.

"Menn er altså generelt svært mye mindre kresne når de bare vil ha sex, faktisk er det slik at vurderingene av langtidspartner og korttidspartner kan sprike veldig."

Sitatet over er hentet fra følgende link, kan være interesant å lese:

https://psykologisk.no/2016/02/negative-folelser-etter-sex/

Anonymkode: 5aac9...202

Kjempespennende lesning!! 

Anonymkode: 96674...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har jo tom sex med dyr...

Anonymkode: 0be7a...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen har jo tom sex med dyr...

Anonymkode: 0be7a...6b4

Ja de tenner til og med på pensjonister og psykisk utviklings hemmede...

Anonymkode: 1fe3d...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 2.34, AnonymBruker skrev:

Har fått inntrykk av at det er sånn det er, ifølge kvinneguiden. Så nå akkurat at noen motsa dette, så hva stemmer egentlig?

Ja mange menn har akkurat det, men  det er jo mange også som ikke har det. Så det er jo helt meningsløst å stille spørsmålet. En kvinne som vil gi sex til en mann vil neppe slite lenge med å klare det, men mange menn vil også skygge unna uansett.

Jeg skygger lett unna, det å ha sex med noen man ikke passer sammen med, eller ONS? Det er verre en alt annet, og det kommer aldri på tale uansett hvor sulteforet man måtte bli. Da lever jeg alene og dør uten noe mer sex :)  Så nei mange menn er slik mange kvinner er, kritiske til hvem de har seg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med mang en jente som jeg aldri hadde vurdert i det hele tatt som kjæreste. Har hatt sex med tjukke, tynne, pene, mindre pene, hvor den store majoriteten er jenter jeg aldri ville blitt sammen med fordi de enten 1) ikke ser bra nok ut eller 2) jeg er generelt uinteressert og ønsker meg bare et ligg.

Ja, menn puler nedover. Jeg puler nedover, fordi det er så lett. Mindre pene jenter er ofte mer takknemlige. Jeg skammer meg ofte etterpå. Vil ikke bli sett osv.

Anonymkode: 13b61...8b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med mang en jente som jeg aldri hadde vurdert i det hele tatt som kjæreste. Har hatt sex med tjukke, tynne, pene, mindre pene, hvor den store majoriteten er jenter jeg aldri ville blitt sammen med fordi de enten 1) ikke ser bra nok ut eller 2) jeg er generelt uinteressert og ønsker meg bare et ligg.

Ja, menn puler nedover. Jeg puler nedover, fordi det er så lett. Mindre pene jenter er ofte mer takknemlige. Jeg skammer meg ofte etterpå. Vil ikke bli sett osv.

Anonymkode: 13b61...8b5

Gjelder dette kun ons eller jenter du har sex med gjentatte ganger?

Anonymkode: de448...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Vel, kanskje  ikke "hva som helst", men at de generelt er mye mindre kresne enn kvinner er ikke til å komme ifra.

"Menn er altså generelt svært mye mindre kresne når de bare vil ha sex, faktisk er det slik at vurderingene av langtidspartner og korttidspartner kan sprike veldig."

Sitatet over er hentet fra følgende link, kan være interesant å lese:

https://psykologisk.no/2016/02/negative-folelser-etter-sex/

Anonymkode: 5aac9...202

Nei, det tror jeg ikke stemmer. De har ikke så høye standarder for en potensiell partner eller kone, har sett mye «hva som helst» som får noen som er mye bedre enn de. Vet om damer som ikke eier personlighet eller det andre som får hvem som helst. Og i hjembyen min så er det mye trash damer, spesielt ei, som var gravid og ti forskjellige fedre, deriblant eksen min, hun var stygg å se på, ruset seg, psykisk ustabil, blakk, uselvstendig, løs som rakkeren og sendte ut dårlige og destruktive signaler, joda... hun får ny type ofte 😂 så nei, mange aksepterer hva som helst til kjæreste og kone. Mens andre er veldig kresne igjen og kresne på sexpartnere igjen. Vet om menn som er kresne på sexpartner til og med. 

Anonymkode: 89dc3...564

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med mang en jente som jeg aldri hadde vurdert i det hele tatt som kjæreste. Har hatt sex med tjukke, tynne, pene, mindre pene, hvor den store majoriteten er jenter jeg aldri ville blitt sammen med fordi de enten 1) ikke ser bra nok ut eller 2) jeg er generelt uinteressert og ønsker meg bare et ligg.

Ja, menn puler nedover. Jeg puler nedover, fordi det er så lett. Mindre pene jenter er ofte mer takknemlige. Jeg skammer meg ofte etterpå. Vil ikke bli sett osv.

Anonymkode: 13b61...8b5

Hvis du mener at du har ligget med pene jenter, hvorfor er en av grunnene at de ikke ser bra nok ut til å bli din kjæreste ? Nei de puler ikke nedover, det gjelder vel alle en eller annen gang når man har behov og bli avvist andre steder, dette gjelder oss kvinner også. Du høres ut som en ikke grepa kar som ikke er så mye å samle på eller investere i. 

Anonymkode: 89dc3...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette kun ons eller jenter du har sex med gjentatte ganger?

Anonymkode: de448...1f8

Nei, det er svært sjelden at jeg gjentar slike ligg. 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener at du har ligget med pene jenter, hvorfor er en av grunnene at de ikke ser bra nok ut til å bli din kjæreste ? Nei de puler ikke nedover, det gjelder vel alle en eller annen gang når man har behov og bli avvist andre steder, dette gjelder oss kvinner også. Du høres ut som en ikke grepa kar som ikke er så mye å samle på eller investere i. 

Anonymkode: 89dc3...564

Da henviser jeg jo til punkt 2: jeg er uinteressert og ønsker meg bare et ligg. Altså er jeg ikke interessert i å bli kjent eller å tilbringe tid samme med den personen, jeg er interessert i sex 

Du trenger ikke investere i meg og du trenger ikke synes jeg er grepa heller, ei heller samle på meg. Jeg har de alternativene jeg trenger.

Anonymkode: 13b61...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.7.2018 den 4.03, AnonymBruker skrev:

Ikke rart det er skummelt for menn å satse, når man hører dette. Jeg tror kvinners følelser er mer ustabile og upålitelige.

Anonymkode: d7864...cb1

Sant

Anonymkode: 5bcaf...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 3.56, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er at kvinner får følelser for hva som helst...

Anonymkode: 2f288...667

Ja, vi er sååå følsomme. 

Anonymkode: 02ca5...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎07‎.‎2018 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Har sex med hva som helst, bortsett fra familiemedlemmer og husdyr. Tremenninger går greit. 

Anonymkode: 80e68...215

Har pult mora til mine tremenninger, ex-kona til min mors fetter 18 år eldre. Et deilig ligg på fylla.

Anonymkode: fd710...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...