Gå til innhold

Fortalte en vennine at jeg tror jeg er betatt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften er så skrev jeg til en vennine av meg at jeg er betatt av henne. Hun har for noen uker siden sagt ( i en annen setting ) at hun nyter singellivet og har det greit. Jeg skrev derfor at jeg tror det kanskje er litt lurt at jeg holder meg litt vekke fra henne en stund da det ikke var gjensidig fra hennes side. 

Hun sender egentlig flere snapchat bilder nå av seg selv enn før jeg sa dette til henne. De lar jeg være å kommentere da det ikke kommer noe godt ut av at jeg skal si hver gang det jeg tenker om de fantastiske smilehullene, de utrolig vakre øynene etc. 

Tidligere idag sende hun 2 selfie og én der det stod «nettopp kommet fra jobb, innafor å gå på fjellet så sent?🙂» Den svarte jeg på med « så lenge du har kontroll på hvor du er i denne tåken så må det vell gå bra🙂»

men hun svarer ikke tilbake lengre 🤔 Så er her noen som har erfaring / tips / råd som kan fortelle meg på hvorfor hun er sluttet å svare meg? Blir jeg testet , straffet eller hva er det for noe? 

Mvh en forvirret mann 😅

Anonymkode: 4ed8d...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trodde du var kvinne selv som har startet forumet. 

Anonymkode: fb8d7...7dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sender snappen til flere og ikke bare deg. Hun er ikke interessert i deg, da ville hun svart på den konkrete meldingen du sendte hun. 

Anonymkode: 7fe3d...301

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

trodde du var kvinne selv som har startet forumet. 

Anonymkode: fb8d7...7dc

Forumet (KG) ble startet for snart tjue år siden.... så neppe....

Anonymkode: 73e1e...76f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun sender snappen til flere og ikke bare deg. Hun er ikke interessert i deg, da ville hun svart på den konkrete meldingen du sendte hun. 

Anonymkode: 7fe3d...301

Dette. Jeg ville blokkert henne slik at jeg slapp å få disse snapsene fra henne. 

Anonymkode: 0b8b2...94a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sender snappen til flere og ikke bare deg. Hun er ikke interessert i deg, da ville hun svart på den konkrete meldingen du sendte hun. 

Anonymkode: 7fe3d...301

Hun har svart på alt jeg har sendt eller sendt tilbake, helt fram til jeg sa hva jeg følte. Er bare det som er litt rart nå.

Anonymkode: 4ed8d...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Som overskriften er så skrev jeg til en vennine av meg at jeg er betatt av henne. Hun har for noen uker siden sagt ( i en annen setting ) at hun nyter singellivet og har det greit. Jeg skrev derfor at jeg tror det kanskje er litt lurt at jeg holder meg litt vekke fra henne en stund da det ikke var gjensidig fra hennes side. 

Hun sender egentlig flere snapchat bilder nå av seg selv enn før jeg sa dette til henne. De lar jeg være å kommentere da det ikke kommer noe godt ut av at jeg skal si hver gang det jeg tenker om de fantastiske smilehullene, de utrolig vakre øynene etc. 

Tidligere idag sende hun 2 selfie og én der det stod «nettopp kommet fra jobb, innafor å gå på fjellet så sent?🙂» Den svarte jeg på med « så lenge du har kontroll på hvor du er i denne tåken så må det vell gå bra🙂»

men hun svarer ikke tilbake lengre 🤔 Så er her noen som har erfaring / tips / råd som kan fortelle meg på hvorfor hun er sluttet å svare meg? Blir jeg testet , straffet eller hva er det for noe? 

Mvh en forvirret mann 😅

Anonymkode: 4ed8d...697

Hun ser på deg som en venn...og du har lurt deg selv til å tro at menn kan være venner med kvinnfolk og at det går helt fint. 

Det går fint for hennes del ..men det er du som sliter. Begynn å være ærlig med deg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, GiftMann38 said:

Hun er ikke interessert. Kutt henne ut av livet ditt og kom deg videre.

Tosken har innledet et vennskap med henne ..så skal han snike seg inn med noen følelser etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er dårlig gjort av henne å ikke svare deg når hun sender deg disse snapsene i første omgang. For din egen del er vel det beste å fjerne henne fra snapchat så du slipper å bli pint på denne måten. Du gjorde rett i å fortelle henne hva du følte, men jeg synes ikke hun håndterer det særlig bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har svart på alt jeg har sendt eller sendt tilbake, helt fram til jeg sa hva jeg følte. Er bare det som er litt rart nå.

Anonymkode: 4ed8d...697

Hva er det du ikke skjønner? Hun er ikke interessert i deg på den måten ellers hadde hun jo svart at hun også var interessert i deg. Istedet overser hun det i frykt for å lage dårlig stemning å si rett ut at du er uaktuell for henne på den måten. 

Anonymkode: 7fe3d...301

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sender egentlig flere snapchat bilder nå av seg selv enn før jeg sa dette til henne

Det er jo direkte SLEMT av henne.

Anonymkode: 0b8b2...94a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså du sier rett ut at du er hipp i melding. Og hun sa at det ikke var gjensidig... Hvor mange hint trenger du? Som flere sier, hadde hun vært interessert, så hadde hun for lengst respondert direkte på det. Spar deg selv for bortkastet smerte. I verste fall faller du for fristelsen å sende flere følelsesmeldinger, f.eks. i fylla og da blir det enda verre. Blokk, hun vil ikke ha deg.

Anonymkode: 178f8...e8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart i det hele tatt, de fleste ønsker ikke såre mennesker som forteller dem at de er betatt. Hun ønsker unngå å sende deg feil signaler og reduserer kontakten med deg for å unngå komplikasjoner og drama. I verste fall kunne du tro at hun likte deg litt eller at du hadde en sjanse bare du gav henne tid. Dette er hennes måte å si at det absolutt ikke kommer til å skje noe mellom dere, og hun ønsker ikke såre deg ved å ha mye kontakt der du blir stadig minnet på at hun ikke vil være sammen med deg

Anonymkode: 31a60...5f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lykkelig singel selv, så hold deg unna. Du kan svare men ikke svar med klissete dritt.

Anonymkode: 95d54...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som hun liker oppmerksomheten fra deg og vet hun får den ved å sende mer til deg også. Samtidig vil hun holde det på vennskapelig plan. Det er en kjip oppførsel når hun vet dine følelser. 

Ellers er et alternativ at det er helt tilfeldig at hun sender flere selfies for tiden (for de er nok en del av fellessnapper), snapper med spm blir sendt til deg på automatikk fordi hun pleier sende til deg også, og hun svarer ikke fordi hun vil holde deg litt på avstand en stund uten å kutte deg ut.

Endret av Moonwalker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xcase33 skrev:

Tosken har innledet et vennskap med henne ..så skal han snike seg inn med noen følelser etterhvert. 

Eller kjent henne i 8 år og hatt mye med hverandre å gjøre.. hun var der for meg da min tidligere samboer var utro og jeg flyttet tilbake til hjemplassen min, tok seg tid til å ta meg med på ting da jeg var på mitt værste i depresjon.  Mvh tosken ts

Anonymkode: 4ed8d...697

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller kjent henne i 8 år og hatt mye med hverandre å gjøre.. hun var der for meg da min tidligere samboer var utro og jeg flyttet tilbake til hjemplassen min, tok seg tid til å ta meg med på ting da jeg var på mitt værste i depresjon.  Mvh tosken ts

Anonymkode: 4ed8d...697

Du er friendzona for 8 år siden ...det blir veldig kreepy da når du plutselig kommer frem og forteller at du egentlig er keen på henne. Vi har alle våre depresjoner og gode\dårlige perioder i livet. Hvorfor flytta du tilbake til hjemplassen din etter at samboeren din var utro? dummeste du kan gjøre er eie noe sammen med noen...kvinnfolk får så mye "sextilbud" og tilnærminger at utro er å regne med at de fleste er om deres forhold er i en downperiode. Alle er med i oppgangsperioder ...få er med i nedgangsperioder. 
Det er derfor du skal eie alt selv ...sånn at når de gjør slik så kan du låse døren og de må finne seg en annen plass å være.
Ferdig med den saken så bruker en ikke noe mer tid på å grine over det. Du skal som mannfolk ALDRI være avhengig av noen og leve på nåde sammen med et kvinnfolk. Da sitter du med dårlige kort ..det må være slik at ved første tegn til at de begynner å tulle så er det RETT UT. Så får de springe rundt å pule på hvem de vil ...men du forsørger dem ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som hun likte tonen dere hadde før og blir usikker nå når hun vet at du er interessert i henne. Eller kanskje hun faktisk har rotet seg bort i tåka? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...