Gå til innhold

Tror dere på spåkoner? Hvorfor, hvorfor ikke?


Anbefalte innlegg

Ser det er utrolig mange innlegg av folk som spår og vil bli spådd. 

Tror dere dette er ekte eller bare tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må skille mellom de som sier de skal spå noen, og påstår dette er sannhet, og de som sier de driver med dette for underholdning. 

Jeg synes tarot er gøy for underholdning. For enkelte kan det være det de trenger, å bare snakke med noen. Å basere livet sitt eller ta store valg på bakgrunn av dette, er jo noe helt annet. 

Anonymkode: d2d67...dfd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på det og pga tråder på kg har jeg vel fått bevist det ikke er mulig. Har spurt, men enda ingen som er klare i sin tale. Er enten ting som passer på alle, eller helt feil.

Anonymkode: 327d8...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt klart an å "koble seg på eteren". Men jeg tror at veldig mange som leker med disse tingene ikke forstår hva det egentlig er. Man kan si det sånn, ingenting er gratis. Og hvis man ønsker å holde negative krefter utenfor livet sitt, så fikler man ikke med det overnaturlige. 

Anonymkode: 13124...c05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synske folk har blitt motbevis så mange ganger, rart at folk som snakker med engler ikke blir sperret inne. De trenger tydeligvis hjelp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som kan spå noe som helst. Er en sigøyner i en sliten campingvogn med en lysende glasskule ;)

Spåing og alt det magiske viss-vasset er jo selvfølgelig bare tull. Det vet folk som vet å benytte seg av at noen faktisk tror på det. Fin måte å loppe lettjente penger av folk :)

Anonymkode: 9020a...45c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss denne spåkona er jævelsk rik (vunnet mange ganger 1 premien i eurojackpot)(alt av aksjer hun putter penger i får hun stor avkastning på) osv osv. Da kan jeg kanskje tro at hun har noen evner, Viss ikke spåkona er steinrik vil jeg ikke tro på at hun har noen evner. Har enda til gode å høre om en spåkone som vinner gang på gang 1 premien i lotto.

Anonymkode: af518...4e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror på medfødt intuisjon,men holder meg unna å dyrke slike ting,må ha bevis.å spå /si til andre om fremtiden skal man ikke gjøre. 

Anonymkode: b8ab4...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror på medfødt intuisjon,men holder meg unna å dyrke slike ting,må ha bevis.å spå /si til andre om fremtiden skal man ikke gjøre. 

Anonymkode: b8ab4...816

Man skal bruke evnene til å være et godt medmenneske og å oppmuntre 

Anonymkode: b8ab4...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som kan spå noe som helst. Er en sigøyner i en sliten campingvogn med en lysende glasskule ;)

Spåing og alt det magiske viss-vasset er jo selvfølgelig bare tull. Det vet folk som vet å benytte seg av at noen faktisk tror på det. Fin måte å loppe lettjente penger av folk :)

Anonymkode: 9020a...45c

Ei venninne var på tivoli for mange år siden og gikk inn til ei spådame i en sånn campingvogn. Hun ble spådd at "du skal møte ei mørk og vakker kvinne med øyne som kan forhekse deg til kjærlighet" eller noe annet sånn svulstige greier. Venninna mi hadde da blitt litt overrasket og sagt: "jamen, jeg er jo jente jo" og da hadde spådama blitt irritert og ropt til henne mens hun føyset venninna ut av vogna: "Da får du ha på deg skjørt neste gang du kommer!" :fnise:

Anonymkode: 8a289...66d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke tror på spåkoner en plass. Nå har ikke jeg heller møtt på en. Men når folk forteller meg om situasjonene deres tenker jeg det er en logisk forklaring på det 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk burde slutte å fikle med ting de ikke forstår. Hvis du velger å gjøre disse tingene for underholdning, så vil du betale prisen uavhengig av din egen relativisering av disse konseptene. Du vet den tanken/stemmen i bakhodet/underbevisstheten som gjør at du velger å gjøre et valg. Dere som "leker" med spådommer og magi, gjør det fordi at dere er nysgjerrige, og lurer på om det er noe i disse greiene. Jeg bare sier det, jeg tviler på at de fleste som utfører disse tingene har snøring på hva de driver med. Men kreftene virker gjennom tillatelse. Du trenger ikke å tro på det personlig. Greia er at du åpner opp portaler til andre dimensjoner, og hvis du er fullstendig uvitende om hva du driver med, så kan du være HUNDRE PROSENT sikker på at du får med deg flere ting tilbake enn du tror.

Det er nesten umulig å understreke graden av alvorlighet om disse tingene. Hvis du ikke vet hvordan disse tingene fungerer, hold deg SÅ LANGT SOM MULIG unna dem!   

Anonymkode: 13124...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Hvorfor er alle spåkoner så fattige? Regner med at man ikke blir millionær av spåing på nett eller telefon i et svært sekulært land som Norge.

Jeg er selv ganske god til å lese folk. Jeg kan gi gode råd til folk, hvis jeg får vite litt om en person eller et problem.
Betyr det at jeg er synsk? Nope.

Jeg har tarot kort også, og jeg kunne like gjerne gi svar tolket ut i fra svar jeg fikk der.

Gjør det meg synsk? Nope.

Er bare underholdning. Tarot har en lang historie, og det er interessant å lære.
Men det er ikke magi eller spådom, bare tilfeldigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/14/2018 at 7:53 PM, Peaches said:

Synske folk har blitt motbevis så mange ganger, rart at folk som snakker med engler ikke blir sperret inne. De trenger tydeligvis hjelp.

I et land hvor alvorlig forstyrrede mennesker får komme inn, og gå fritt rundt til de knivstikker noen, er det de som snakker med ENGLER som bør sperres inne?

Anonymkode: 3ef26...d56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Folk burde slutte å fikle med ting de ikke forstår. Hvis du velger å gjøre disse tingene for underholdning, så vil du betale prisen uavhengig av din egen relativisering av disse konseptene. Du vet den tanken/stemmen i bakhodet/underbevisstheten som gjør at du velger å gjøre et valg. Dere som "leker" med spådommer og magi, gjør det fordi at dere er nysgjerrige, og lurer på om det er noe i disse greiene. Jeg bare sier det, jeg tviler på at de fleste som utfører disse tingene har snøring på hva de driver med. Men kreftene virker gjennom tillatelse. Du trenger ikke å tro på det personlig. Greia er at du åpner opp portaler til andre dimensjoner, og hvis du er fullstendig uvitende om hva du driver med, så kan du være HUNDRE PROSENT sikker på at du får med deg flere ting tilbake enn du tror.

Det er nesten umulig å understreke graden av alvorlighet om disse tingene. Hvis du ikke vet hvordan disse tingene fungerer, hold deg SÅ LANGT SOM MULIG unna dem!   

Anonymkode: 13124...c05

Sett for mye på supernatural? :)

Anonymkode: d9f45...a4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...