Gå til innhold

Menn som behandler jenter/kvinner som dem vil.. Hvorfor er det ofte slik.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror noen menn at de kan behandle jenter/kvinner slik dem selv vil??

Slik jeg har fått inntrykk av så er veldig mange menn egoistiske å tror at de kan behandle jenter/kvinner som dem vil.. 

Anonymkode: 7dc9d...cfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi de kan. 

Fordi de som blir behandlet dårlig finner seg i det. 

Anonymkode: 0f5c5...dc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de har vært med kvinner som aksepterer det. De blir gjerne overrasket når de møter på kvinner som setter grenser. 

Anonymkode: a4315...27e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da nok av kvinnfolk som behandler menn som dritt å.

 

Svaret er fordi det finnes rasshøl.

Anonymkode: 1eb22...27c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi overvekten av kvinner lar dem gjøre som de vil for å ikke risikere å bli forlatt.

Anonymkode: 29942...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi overvekten av kvinner lar dem gjøre som de vil for å ikke risikere å bli forlatt.

Anonymkode: 29942...b5b

ja for tyranniske kvinner finnes jo ikke. D er ikke noen tvil om at d finnes fæle menn, jeg bare synes d er merkelig at når en gruppe for misbrukte menn startet ble de kalt kvinne hatere. Jeg vet virkelig ikke om mange kvinner som finner seg i å bli ignorert en gang. Broren min ble holdt fange i forholde sitt da han ville ut av misbruket og hun truet med å anmelde han til politiet for voldtekt mot henne og datteren. Hun fikk ikke bot for d en gang selv med lydopptak.

Anonymkode: a1633...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

ja for tyranniske kvinner finnes jo ikke. D er ikke noen tvil om at d finnes fæle menn, jeg bare synes d er merkelig at når en gruppe for misbrukte menn startet ble de kalt kvinne hatere. Jeg vet virkelig ikke om mange kvinner som finner seg i å bli ignorert en gang. Broren min ble holdt fange i forholde sitt da han ville ut av misbruket og hun truet med å anmelde han til politiet for voldtekt mot henne og datteren. Hun fikk ikke bot for d en gang selv med lydopptak.

Anonymkode: a1633...b47

Klart det finnes kvinner som ikke behandler mannen sin bra også.

Men du.... SMS-språk er ikke tillatt på KG så skriv det istedenfor d så du ikke risikerer at innleggene dine blir slettet. :)

Anonymkode: 51fcd...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi personen (for det gjelder alle kjønn), som blir behandlet som dritt, ikke har lært seg å sette grenser for seg selv :( Been there, done that. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en Mann! 

Etter min oppfating så finnes mange kvinner som ønsker seg en hund som kan ledes de glemmer at menn er ikke hunder så når de blir møtt med motstand blir det som å behandle kvinner dårlig! Det kan hende at i ditt tilfelle er det slikt at du forhandler med en drittsekk men ikke alle er sånn! Min kvinne ville behandle meg dårlig og jeg er en type som elsker å snakke så hadde jeg snakket med hende mange ganger at sånn behandling går ikke hørte ikke på meg til en dag fått jeg nok så sa jeg neste gang smeller jeg, og neste gang kom virkelig og det skjedde så løste hun seg i et rom fordi hun trodde aldri at jeg kan bli sånn og siden da har vi det bra at hun leser ansiktet mitt når vi blir missfornøyde med hver andre så kommer ikke sinna men kommer for å snakke. 

Så kvinner men har grenser og og hvis du ikke klarer å tenke at du kan akseptere det så Finn deg en dildo!! 

Anonymkode: 689c5...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de har dårlige holdninger formet av et giftig patriarkatisk samfunn. De velger å være douchebags rett og slett 

Anonymkode: 30c3a...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, når jeg ble lært opp til at jeg skulle tenke på hva jeg gjorde feil om folk ikke ville være med meg, eller at jeg kanskje skulle tenke på hvordana andre så meg, eller hva jeg kunne gjøre for å passe inn i ubehagelige situasjoner - av min mor, så vet jeg ikke hvordan jeg setter grenser og har en konsekvent selv-tvil.

Jeg ville rett og slett sett på det som normalt om jeg ble sammen med en dame som "sto på krava" og dytta meg rundt. Jeg ville "hørt", dersom jeg begynte å  tvile at det var min oppfattelse av situasjonen som var problemet, at jeg var egoistisk som ikke var fornøyd, at jeg skal ta hensyn om jeg misfornøyd, så ordner det seg nok.

Som med mange plager i samfunnet, gir det i det minste stabilitet. Man kjenner situasjonen godt nok til at den er håndterbar i en morgendagen-kommer-uansett-forventning. Og om den ikke kommer i morgen, er det ihvertfall ikke ens egen feil. Hadde jeg skulle bryte ut av et tilsynelatende dårlig forhold, og det fikk store konsekvenser for meg juridisk pga falske anklagelser, ville jeg "hørt" at jeg skulle tenkt på det før jeg brøt, og må ta konsekvensene av mitt valg og krype tilbake.

Det er den verdenen jeg kjenner, det er det jeg er vandt med, det andre er utrygt og har kun fraværet av stabiliteten jeg kjenner ved seg, så det kan hende det går kjempebra, men det kan også gå dårlig fordi jeg ikke har iniativet til å "ta tak", så det blir en passiv tilværelse på andres bekostning.

Anonymkode: 10b74...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg behandler kjæresten min slik jeg vil. Som regel samsvarer det jeg vil med det hun tenner på. Kan rive av henne klærne på kjøkkenet og ta henne der, f.eks.

Mesteparten av mine FFs har også vært submissive, så de likte også at jeg forsynte meg av dem slik jeg ville.

(Det skal være sagt at min dominanse også er vinklet mot hennes nytelse, så det er sjeldent jeg etterlater ei jente uten at hun er fullstendig tilfredsstilt - om ikke det er en del av leken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg behandler kjæresten min slik jeg vil. Som regel samsvarer det jeg vil med det hun tenner på. Kan rive av henne klærne på kjøkkenet og ta henne der, f.eks.

Mesteparten av mine FFs har også vært submissive, så de likte også at jeg forsynte meg av dem slik jeg ville.

(Det skal være sagt at min dominanse også er vinklet mot hennes nytelse, så det er sjeldent jeg etterlater ei jente uten at hun er fullstendig tilfredsstilt - om ikke det er en del av leken)

jeg Ser ikke noe galt i dette. Men det kan fort bli et problem for ff'sene dine og kjæresten din hvis de innrømmer hvordan dere holder på eller hva de liker. Da kommer alle andre kvinnene til og be de oppsøke hjelp," fordi de godtar voldtekt" og at de sikkert har hatt et problematisk forhold til far og derfor velger menn som deg. 

Anonymkode: a4e3a...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi en del menn ikke ser på kvinner som likeverdige og de fleste forhold med dem begynner bra men utvikler seg sakte til å bli mer og mer preget av at man blir kuet med vold og tvang. Min erfaring er at disse mennene overkompenserer med å være ekstremt perfekte i starten, før de gradvis går over til å være seg selv. Det kan begynne med små ting som noen stygge ord, et klaps eller lugging, og så en dag sier man nei til sex og blir voldtatt. Plutselig sitter man der med en hverdag preget av verbal og fysisk mishandling og sex kun på hans premisser. Da har man allerede vært sammen så lenge at man har mye investert i forholdet og kanskje har man allerede barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2018 at 12:40 AM, AnonymBruker said:

Fordi de har dårlige holdninger formet av et giftig patriarkatisk samfunn. De velger å være douchebags rett og slett 

Anonymkode: 30c3a...57b

Fant feministen :fnise:

Anonymkode: 7a1b3...9f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/13/2018 at 10:44 PM, AnonymBruker said:

Slik jeg har fått inntrykk av så er veldig mange menn egoistiske å tror at de kan behandle jenter/kvinner som dem vil.. 

... og alle kvinner er prinsesser! 😂

Anonymkode: 66ec0...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...