Gå til innhold

Synnøve og Vanessa


Eple84

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, BethD skrev:

Hvordan vet du det? 😱

Jeg snakker om Janne Formoe og Karlsen her. Stod i VG, Se og hør og deres egen instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Xstrella skrev:

Jeg snakker om Janne Formoe og Karlsen her. Stod i VG, Se og hør og deres egen instagram.

Ååååå da har jeg misforstått 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
3 minutter siden, Heltærlig skrev:

Noen som har hørt siste podcasten, er jo bare spons og reklame.. Ble skikkelig skuffa 😑

Mhm. Røk ikke av den egentlig for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Jeg syns den har tapt seg de siste månedene. De går på tomgang i forhold til hva de har å snakke om. Skjønner at Synnøve ikke ønsker å dele noe særlig om bruddet sitt, men når de først skal lage podd spørs det om slike viktige livshendelser går å holde utenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Atheena skrev:

Jeg syns den har tapt seg de siste månedene. De går på tomgang i forhold til hva de har å snakke om. Skjønner at Synnøve ikke ønsker å dele noe særlig om bruddet sitt, men når de først skal lage podd spørs det om slike viktige livshendelser går å holde utenfor. 

Enig. De vil ikke snakke om sex eller sånne intime greier heller... de har virkelig ikke skjønt hva som fenger folk :) ikke at det ikke fenger folk med andre ting enn sex men man kan ikke opprettholde en suksessfull podd med spons og garderobetips......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt motsatt av flere her. Ja, det er reklame, men jeg synes den er godt integrert i øvrig innhold. 

Synes særlig Vanessa skinner for tiden. Hun deler subtilt tanker og minner som iallefall jeg kan relatere meg til. Hun har dypere bunn enn jeg før trodde. Og så fine greier hun gjør for Synnøve, hun er en god venn i vanskelige tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
4 minutter siden, Malika skrev:

Jeg er helt motsatt av flere her. Ja, det er reklame, men jeg synes den er godt integrert i øvrig innhold. 

Synes særlig Vanessa skinner for tiden. Hun deler subtilt tanker og minner som iallefall jeg kan relatere meg til. Hun har dypere bunn enn jeg før trodde. Og så fine greier hun gjør for Synnøve, hun er en god venn i vanskelige tider. 

Jeg er enig, men ikke i hva du skriver om reklamen. Det blir så lange historiefortellinger for å selge. De oppnår det de ønsker ved at du tror på innholdet. Men jeg gidder ikke å høre på pjatt for å selge meg forsikring fra Gjensidige eller Adams matkasting i 10-15 min av en episode på 50 min. Jeg vet at de får betalt for dette og at disse lange fortellingene for at jeg skal tro på at dette er fantastiske produkter bare er tull. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Atheena skrev:

Jeg er enig, men ikke i hva du skriver om reklamen. Det blir så lange historiefortellinger for å selge. De oppnår det de ønsker ved at du tror på innholdet. Men jeg gidder ikke å høre på pjatt for å selge meg forsikring fra Gjensidige eller Adams matkasting i 10-15 min av en episode på 50 min. Jeg vet at de får betalt for dette og at disse lange fortellingene for at jeg skal tro på at dette er fantastiske produkter bare er tull. 

 

Det er blant annet dette de lever av. Og Podcasts har blitt business, særlig de siste årene. Man må ta det for hva det er, eller la være. Samme med TV og reklame der. En av grunnene for at jeg liker podcasts er at jeg kan høre på det til/fra jobb og slipper å taste på mobilen. Om det blir for mye reklame, og at jeg ikke føler deg er genuint så gidder jeg ikke høre. Så langt liker jeg V og S, men jeg er enig i at de er i grenseland hva betyr innhold og reklame. I så måte er Einar og Jan Tomas gulle gode. Men jeg ser også at de vil tjene penger på hva de gjør. En balanse. Har du tips til gode og lettbeinte podcasts uten for mye reklame? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
1 time siden, Malika skrev:

Det er blant annet dette de lever av. Og Podcasts har blitt business, særlig de siste årene. Man må ta det for hva det er, eller la være. Samme med TV og reklame der. En av grunnene for at jeg liker podcasts er at jeg kan høre på det til/fra jobb og slipper å taste på mobilen. Om det blir for mye reklame, og at jeg ikke føler deg er genuint så gidder jeg ikke høre. Så langt liker jeg V og S, men jeg er enig i at de er i grenseland hva betyr innhold og reklame. I så måte er Einar og Jan Tomas gulle gode. Men jeg ser også at de vil tjene penger på hva de gjør. En balanse. Har du tips til gode og lettbeinte podcasts uten for mye reklame? 

Jeg har full forståelse for at de ønsker å tjene penger og at reklame må med, men det er for mye. De har krysset grensen for akseptabelt nivå rett og slett. Tror de hadde tjent på å ikke kjøre på med så langtekkelig reklame og kuttet litt.

Tusvik og Tønne er et eksempel på pod som balanserer reklame bedre. 

Janka og Marte, Ida med hjerte i hånden og Lørdagsrådet er veldig lettbeint og nesten ikke reklame til sammenligning. Bruker podcast hjem fra jobb jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atheena skrev:

Jeg har full forståelse for at de ønsker å tjene penger og at reklame må med, men det er for mye. De har krysset grensen for akseptabelt nivå rett og slett. Tror de hadde tjent på å ikke kjøre på med så langtekkelig reklame og kuttet litt.

Tusvik og Tønne er et eksempel på pod som balanserer reklame bedre. 

Janka og Marte, Ida med hjerte i hånden og Lørdagsrådet er veldig lettbeint og nesten ikke reklame til sammenligning. Bruker podcast hjem fra jobb jeg også. 

Jeg får gnagsår i øret av T og T. De er litt for mye for meg, selv om jeg liker budskapet.

Janka og Marte synes jeg er tilgjort, og samme med Ida. Stemmene deres er ikke gode i øret mitt. 

Lørdagsrådet er fin underholding. Samme med Sånn er du med Harald og Nils. 

Takk for tips!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Hvis de ikke ønsker å snakke så mye om det personlige (skjønner Synnøve godt der forresten), så kunne de vel snakket litt mer om aktuelle temaer, hva de tenker om ting som har skjedd i nyhetsbildet f eks? Synes de maler endel om det samme om og om igjen nå, melker kua litt for mye. Men forrige episode var veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vinner prisen for å få mest mulig reklame inn i en podcast. Og reklamestikkene er så utrolig lange.

Jeg har hørt fast på de en god stund men, nå finner jeg heller noe annet å høre på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Atheena

Skulle nesten trodd de hadde lest her inne for i den nyeste podden så var ikke reklamen like langtekkelig som den pleier. Jeg tror de tjener på å kutte ut den langdryge reklamen. Samt at Synnøve åpnet litt om elefanten i rommet. Forstår henne dog godt, men de kommer ikke utom å måtte dele hvis de ønsker å holde på lytterne. Det er så mange lignende podder ute nå som deler mye mer av seg selv. Så de er i hard konkurranse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
2 timer siden, Xstrella skrev:

Hva er elefanten i rommet? Er det etter bruddet?

Ja bruddet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den siste episoden veldig bra, fikk sånn feelgood stemning av den.. Å det var mindre reklame enn da de var på spa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...