Gå til innhold

Synnøve og Vanessa


Eple84

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar
På 18.7.2018 den 7.58, moratiljens skrev:

Krampeaktig og mye løgn. De første episodene var bra. Drittlei av å høre Skarbø syte om hvor dårlig mor hun er og hvor sur og stresset hun er. Får det til å høres ut som det er "kult". De er tom for ideer. 

Føler det er likt med Vanessa, utifra det inntrykket hun gir på podcasten så virker hun som en meggete dame som har null kontroll over sine sinne-anfall, ettersom hun nevner sitt syke temperament i omtrent hver eneste episode.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes de har tapt seg litt,og i det siste har historien blitt litt langtekkelige. Samtidig er det underholdende til tider, de er morsomme sammen, men jeg vurderer å slutte å høre på dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper

Jeg har sansen for dem, og liker å høre på podcasten. 

Men har begynt å tenkte at de ganske dømmende (og da ikke på en ironisk måte). Tar meg selv i å føle meg truffet noen ganger, for opplever at de kan kritisere og snakke negativt om en del ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
På 14.7.2018 den 10.24, tingi85 skrev:

Jeg henger noen episoder bak, men min favoritt er den om de sopptablettene 😂😂

 

Jeg digget disse damene kraftig, men føler også historiene er veldig overdrevet. Feks den med gutten som runket hunden, slik at hunden spermet på Vanessa....er det i hele tatt mulig?? Så jeg gikk litt lei de, nå er Marte og Janka mine favoritter 😊

Hvilken historie er det? Hva gikk den ut på? Trodde jeg hadde hørt alle episodene,men kanskje jeg har klart å hoppe over en :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
På 16.7.2018 den 22.09, Femilie skrev:

Jeg er egentlig negativt innstilt til Vanessa etter oppstyret rundt Costume blant annet, men jeg synes podcasten deres er en av de bedre der ute. De har en veldig fin og naturlig kjemi sammen, synes jeg, og jeg synes podcasten er underholdende å høre på - men da legger jeg litt bort det kritiske blikket (øret?). Selvom historiene kanskje ikke er helt sanne, er det morsomt å høre på. 

Hvilket oppstyr? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Vanessa virker ekstremt umoden. Hvorfor banner hun hele tiden og hvorfor har hun så mange fordommer mot kristene? Veldig rart å si at noen faktisk er kule, til tross for at de er kristene når dama er 40 år. Det var sånn jeg sa på ungdomsskolen... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den totale ærligheten til Synnøve, føler Vanessa er litt mer «retusjert». Men god kjemi og noen gullkorn fra begge. 

Er litt overrasket over at de definerer kult som om de var tyve og er like overfladisk opptatt av kulhet (feks at Vanessa lettet over at Jonas har «kule» venner). 

Men ellers mye livserfaring som de yngre podderne og bloggerne ikke kan skilte med. 

Lurer imidlerid på hvordan poden skal utvikle seg for de går litt på tomgang etterhvert og blir mer og mer «hørt det før».

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Salt&pepper skrev:

Hvilken historie er det? Hva gikk den ut på? Trodde jeg hadde hørt alle episodene,men kanskje jeg har klart å hoppe over en :) 

 

Vanessa hadde tatt tabletter mot sopp og skylt ned med vann, så neste gang hun skulle kjøpe/ta de så hun på bruksanvisningen og så at det var vaginaltabletter. Ikke så morsom når du leser den, men veldig morsomt fortalt.


 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Salt&pepper said:

Hvilken historie er det? Hva gikk den ut på? Trodde jeg hadde hørt alle episodene,men kanskje jeg har klart å hoppe over en :) 

 

Tror det var første episode 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det hun fortalte om situasjonen med sønnen på kjøpesenteret. Hadde likt å vært flue på veggen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkererter
6 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg likte det hun fortalte om situasjonen med sønnen på kjøpesenteret. Hadde likt å vært flue på veggen da..

Tipper det ikke har utspilt seg fullt så dramatisk som hun forteller. Om hun hadde klikket så mye som det hun forteller her (ref Norwegian-historien forrige uke) så tror jeg det hadde vært mer oppstyr i media eller lignende om idiotiske kjendiser som oppfører seg teit overfor serviceansatte. Og hun tar helt feil i at kjøpsloven sier du har 7 dagers åpent kjøp i butikk, det er helt opp til butikken å bestemme. Ved netthandel er det andre regler. Synes podcasten er morsom av og til, men litt mye på repeat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sukkererter skrev:

Tipper det ikke har utspilt seg fullt så dramatisk som hun forteller. Om hun hadde klikket så mye som det hun forteller her (ref Norwegian-historien forrige uke) så tror jeg det hadde vært mer oppstyr i media eller lignende om idiotiske kjendiser som oppfører seg teit overfor serviceansatte. Og hun tar helt feil i at kjøpsloven sier du har 7 dagers åpent kjøp i butikk, det er helt opp til butikken å bestemme. Ved netthandel er det andre regler. Synes podcasten er morsom av og til, men litt mye på repeat nå. 

Kjedeligste episoden hittil. Putekjøp og agurknytt 🙄 Nå har de virkelig ikke mer å podcaste om. Noe de forsåvidt ikke hadde fra starten heller, derfor så mange oppdiktede historier. At de satt på «kontoret» er en usannhet da Synnøve for tiden oppholder seg i barndomshjemmet i Stranda. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Sukkererter skrev:

Tipper det ikke har utspilt seg fullt så dramatisk som hun forteller. Om hun hadde klikket så mye som det hun forteller her (ref Norwegian-historien forrige uke) så tror jeg det hadde vært mer oppstyr i media eller lignende om idiotiske kjendiser som oppfører seg teit overfor serviceansatte. Og hun tar helt feil i at kjøpsloven sier du har 7 dagers åpent kjøp i butikk, det er helt opp til butikken å bestemme. Ved netthandel er det andre regler. Synes podcasten er morsom av og til, men litt mye på repeat nå. 

Ja, den episoden som utspilte seg på flyplassen tror jeg er nokså overdrevet.. Den på kjøpesenteret også. Moro å høre på, men alt har nok ikke rot i virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
5 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg likte det hun fortalte om situasjonen med sønnen på kjøpesenteret. Hadde likt å vært flue på veggen da..

Jeg føler at hun overdrev litt, det er vel ingen som bevisst lar barnet sitt går rundt i en butikk for å rive ned alt som i er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salt&pepper
På 26.7.2018 den 22.39, tingi85 skrev:

Vanessa hadde tatt tabletter mot sopp og skylt ned med vann, så neste gang hun skulle kjøpe/ta de så hun på bruksanvisningen og så at det var vaginaltabletter. Ikke så morsom når du leser den, men veldig morsomt fortalt.


 

 
  •  

Mente ikke den historien, men du skrev:  Feks den med gutten som runket hunden, slik at hunden spermet på Vanessa.  

Kan ikke huske å ha hørt den, så hva gikk den utpå? Høres merkelig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Salt&pepper
På 26.7.2018 den 9.26, HerKommerMummi skrev:

Jeg synes Vanessa virker ekstremt umoden. Hvorfor banner hun hele tiden og hvorfor har hun så mange fordommer mot kristene? Veldig rart å si at noen faktisk er kule, til tross for at de er kristene når dama er 40 år. Det var sånn jeg sa på ungdomsskolen... 

Enig med deg. Føler at de er dømmende når det kommer til mange ting, så fort det er noen som er/gjør ting ulikt. Det er helt greit å være uenig eller ikke føle at noe er rett, men må man være så hard og dømmende? Synes ikke det, er lett å føle seg truffet noen ganger når man hører på dem snakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Malika

Jeg liker denne podcasten og har fulgt den siden begynnelsen. Med en god porsjon skepsis i bunn for hva to slike it-jenter/bimboer kan tilføre meg av underholdning og visdom.

Liker at de snakker herlige dialekter! Synnøve har nydelig diksjon og er vel den som bærer podcasten. Vanessa har hatt en positiv utvikling, og jeg liker at de byr på seg selv uten å være altfor privat. Kudos til Synnøve for episoden om samlivsbruddet - personlig men ikke utleverende.

Så jeg både ler og gråter litt sammen med disse to. Og låten på slutten er alltid en herlig bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Malika skrev:

Jeg liker denne podcasten og har fulgt den siden begynnelsen. Med en god porsjon skepsis i bunn for hva to slike it-jenter/bimboer kan tilføre meg av underholdning og visdom.

Liker at de snakker herlige dialekter! Synnøve har nydelig diksjon og er vel den som bærer podcasten. Vanessa har hatt en positiv utvikling, og jeg liker at de byr på seg selv uten å være altfor privat. Kudos til Synnøve for episoden om samlivsbruddet - personlig men ikke utleverende.

Så jeg både ler og gråter litt sammen med disse to. Og låten på slutten er alltid en herlig bonus.

Altfor mye reklame. 

Synnøve har ikke gjort annet enn å klage over forholdet sitt så det måtte vel gå som det gikk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
1 time siden, Viking-girl skrev:

Altfor mye reklame. 

Synnøve har ikke gjort annet enn å klage over forholdet sitt så det måtte vel gå som det gikk. 

Reklame må de ha, det er jo jobben deres. Synes de integrerer reklamen på en bra måte i podden.

Å spekulere i forholdet til Synnøve og samboeren gidder jeg ikke. Hva som skjer mellom to mennesker i et forhold er såpass komplekst at hverken du eller jeg eller noen andre er i stand eller har rett til å mene noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...