Gå til innhold

Hva er deres erfaringer med datingsider?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, hocane skrev:

Må være trist å fortelle unga sine. " mamma og pappa hvor møttes dere? Vel, på tinder"

Hehe. Voks opp.

Anonymkode: f2da7...d32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Winza said:

For meg personlig så har jeg dårlig erfaring, har prøvd flere dating tjenester i løpet av årene og det har aldri vært noen som har vært interessert i meg og de jeg har pratet med har raskt mistet interessen av å chatte. Har hatt tinder i 1 år nå men knapt fått en eneste match og de få jeg har fått har enten vært en spambot eller en som har feilsveipet, det blir bare for dumt 😅 

Det er uheldigvis erfaringen til en del menn.  

Anonymkode: 4b19e...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fixer ikke chatting med vilt fremmede mennesker. Må se de face to face. Så må treffe noen på gamle- måten jeg. Altså irl på en eller annen måte. Har ikke dårlig tid heldigvis :P haha. For dét vil sikkert ta sin tid i denne nettdating tidsalderen.

Anonymkode: f9dec...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betalte for medlemskap i 6 måneder og da fikk jeg jo noen meldinger, men ble ikke bombadert av meldinger, likes osv av masse menn hver eneste dag. Vil tro at det at kvinner får så mye oppmerksomhet er en sannhet med modifikasjoner.

Nå var jeg litt passiv selv så sendte kun et par meldinger selv først. Kunne sikkert fått mer oppmerksomhet også hvis jeg hadde fremstilt meg på en annen måte, men ønsket å være ærlig i forhold til hvordan jeg er og for meg er det ikke antall menn som er det viktigste. Som sagt så synes jeg at det var vanskelig med hele greia så har ikke valgt å betale mer for medlemskap.

Nå når jeg ikke har medlemskap så får jeg ingen meldinger eller besøk så det lønner seg nok å ha det på Sukker i hvert fall.

Det er jo mulig at man har fremstilt seg selv på en måte som virker negativt, men jeg synes det var vanskelig å skulle endre på noe. Jeg hadde helt ok bilder og prøvde å vise hvem jeg var. Så vet ikke helt hva man skal gjøre :) Jeg ønsket ikke å fremstille meg som veldig A4 bare for å få mer oppmerksomhet.

Anonymkode: 4b6f6...6e7

Jeg vil heller ha den ene som tar kontakt som det klaffer med enn mange dårlige matcher fordi jeg hadde skrevet noe annet i profilen eller hatt bilder som ikke viser meg-meg også. Ei venninne mente jeg måtte dolle meg opp og sminke meg og ta bedre bilder, men jeg har et ok bilde, usminket fordi det er sånn jeg ser ut til vanlig. 

7 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Tradisjonelle datingsider er som en sump av A4 mennesker med A4 drømmer og A4 oppfatninger. "Trening, reising, rødvin, trening, reising, rødvin, trening, reising, rødvin". Har du sett en profil, har du sett alle.

I min profil står det ingenting om verken rødvin, trening eller reising, så kanskje det er det som er problemet hos meg? At jeg ikke er A4 nok? 

4 timer siden, hocane skrev:

Må være trist å fortelle unga sine. " mamma og pappa hvor møttes dere? Vel, på tinder"

Det går an å svare at "vi møttes på Egon og tok en pizza og gikk på kino" eller hvor man nå var på første daten... trenger ikke nevne ordet Tinder hvis man syns det er trist å si at man møttes via Tinder. 

Anonymkode: 12a56...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en del år siden jeg var på datingsider. Men min erfaring er at det var veldig utseende fokusert. Eneste jeg fikk respons fra var menn på over 50, eller utenlandske menn. Kan sikkert hende fordi jeg er overvektig, men jeg tror at for å lykkes på en evt datingside så må du både ha bra utseende og bra personlighet. Er du ikke attraktiv i andres øyne så blir du heller ikke kontaktet 

I tillegg så er mange menn og kvinner kun ute etter sex på slike sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tussi84 skrev:

Nå er det en del år siden jeg var på datingsider. Men min erfaring er at det var veldig utseende fokusert. Eneste jeg fikk respons fra var menn på over 50, eller utenlandske menn. Kan sikkert hende fordi jeg er overvektig, men jeg tror at for å lykkes på en evt datingside så må du både ha bra utseende og bra personlighet. Er du ikke attraktiv i andres øyne så blir du heller ikke kontaktet 

I tillegg så er mange menn og kvinner kun ute etter sex på slike sider. 

Definerer du norske statsborgere med utenlandsk opphav som utlendinger, eller gjelder dette kun personer bosatt i utlandet?

Anonymkode: 0d1c7...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...