Gå til innhold

Donald Trump frykter at masseinnvandring vil ødelegge Europa.


kat-e

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

100% legit fra Trump.

Trump-hatende innvandringsfanatikere har bare stråmenn, løgner, personangrep og føleri som forsøk på argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/28/2018 at 12:11 AM, HarryDotter said:

Den som starter krigen står til ansvar for innbyggerne sine. Ikke de som prøver å få slutt på den. Det vesten og spesiellt nabolandene bør bidra med, er bistand, mat og førstehjelp.

Vesten er ikke skrudd sammen for å takle mange millioner på flukt! Det er selv ikke et rikt land som norge klar for. Og nei hele Europa har ikke et ansvar for at både syrere, marokkanere og afrikanere som av mange grunner søker seg hit.

Selvsagt står en nasjon som går til krig mot en annen nasjon til ansvar for innbyggerne der og spesielt sivile. Både folkeretten og menneskerettighetene legger føringer for dette. Flyktningkatastrofen vi i dag ser og merker følgene av er både initiert og opprettholdt av USA, og spesielt skjerpende; på feilaktig grunnlag (Irak-krigen). En tragedie for Midtøsten og for det amerikanske folket.

Dersom man skal nekte å ta imot flyktninger så bør man i det minste avstå fra å bombe områdene sønder og sammen i første omgang. Interessant nok så er det også blant de største krigstilhengerne (og spesielt i USA) at man også ser de største innvandringsmotstanderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jegern Puahate said:

100% legit fra Trump.

Trump-hatende innvandringsfanatikere har bare stråmenn, løgner, personangrep og føleri som forsøk på argumenter.

Ahh, ironien..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/28/2018 at 7:45 AM, Mari Y said:

Kilder? Var i London for et par aar siden, så ikke noe 'Langt-vekk-i-stan' der. Heller en svaer millionby. Med alle hudfarger og bakgrunner. 

Hvor i London var du? 

Jeg har vært i London både nå, og like før jul. Før jul, var jeg ikke utenfor julegatene i sentrum. Jeg reagerte på hvor hvit byen var «blitt». Nå når jeg var over, beveget jeg meg litt mer rundt omkring, og tenker ting har endret seg til å bli enda mer langt-vekk-istan. Niqab er blitt mer dominerende i bybildet.

Grunnen til at jeg reagerte var nok at jeg da vare var i de typiske «turist» områdene. 

Det jeg reagerte på før jul, var alle som sov ute, under papp, soveposer på gata. Mye alkoholikere, og andre rusmisbrukere, generelt fattige. Det var noen år siden jeg hadde vært i byen sist. 

Det er ikke såååå mange innbyggere som brukere sentrum, verken hvite eller andre. Det er mange tilreisende, turister, og folk som jobber. Det går fint an å bo i London, uten å dra til sentrum mer en kanskje et par ganger i året.

Spørsmålet er jo hvor i London du var. Problemet der som andre steder er jo gettofisering, paralell samfunn, og manglende integrering, slik som andre stede.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_in_London 

Det er veldig få som bor i City of London, folk bor i resten av byen. Det er minste bydelen i folketall.

Så hvor var du? 

Er det kanskje litt som om jeg skulle reist til Oslo, kommet med Gardemo banen, shoppet i denne Bogstadveien, før jeg reiste hjem, og uttalt meg om at Oslo ikke har innvandrere? 

(Jeg har forresten bare vært i Oslo noen få ganger, finnes ikke kjent, så tar alle mulige forbehold, London kjenner jeg relativt godt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Madame Butterfly skrev:

Hvor i London var du? 

Jeg har vært i London både nå, og like før jul. Før jul, var jeg ikke utenfor julegatene i sentrum. Jeg reagerte på hvor hvit byen var «blitt». Nå når jeg var over, beveget jeg meg litt mer rundt omkring, og tenker ting har endret seg til å bli enda mer langt-vekk-istan. Niqab er blitt mer dominerende i bybildet.

Grunnen til at jeg reagerte var nok at jeg da vare var i de typiske «turist» områdene. 

Det jeg reagerte på før jul, var alle som sov ute, under papp, soveposer på gata. Mye alkoholikere, og andre rusmisbrukere, generelt fattige. Det var noen år siden jeg hadde vært i byen sist. 

Det er ikke såååå mange innbyggere som brukere sentrum, verken hvite eller andre. Det er mange tilreisende, turister, og folk som jobber. Det går fint an å bo i London, uten å dra til sentrum mer en kanskje et par ganger i året.

Spørsmålet er jo hvor i London du var. Problemet der som andre steder er jo gettofisering, paralell samfunn, og manglende integrering, slik som andre stede.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_in_London 

Det er veldig få som bor i City of London, folk bor i resten av byen. Det er minste bydelen i folketall.

Så hvor var du? 

Er det kanskje litt som om jeg skulle reist til Oslo, kommet med Gardemo banen, shoppet i denne Bogstadveien, før jeg reiste hjem, og uttalt meg om at Oslo ikke har innvandrere? 

(Jeg har forresten bare vært i Oslo noen få ganger, finnes ikke kjent, så tar alle mulige forbehold, London kjenner jeg relativt godt)

Det var i sentrum. Så et par folk i niqab, men kan ikke akkurat si at det var så veldig mange. Uteliggere har alltid vaert der de gangene jeg var der, så de var ikke noe nytt syn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, EvaLena skrev:

Trump har faktisk rett i dette 

Tja, nei. Egentlig ikke helt skraasikker:

 

https://www.snopes.com/fact-check/muslim-demographics/

 

Det kommer helt ann på hva en baserer det på, sikkert. Ingen kultuerer er vel egentlig statiske, så ja, forandring vil det alltid vaere. At muslimene kommer til å ta over Storbritannia, f eks, fremstaar som mer konspirasjonsteoretisk enn realistisk. At det likevel finnes noen muslimske miljoer som proever på det er det vel ikke heller noe saerlig tvil om:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Islam4UK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mari Y said:

Det står ingenting der om at det ikke finnes sharia samfunn i England. At en eller annen idiot har fått taletid på Fox News og sagt at hele Birmingham er en muslimsk Sharia no-go-zone, og senere trekt det tilbake, betyr da vitterlig ikke at Europa ikke holder på å bli ødelagt av mass migration. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Madame Butterfly skrev:

Det står ingenting der om at det ikke finnes sharia samfunn i England. At en eller annen idiot har fått taletid på Fox News og sagt at hele Birmingham er en muslimsk Sharia no-go-zone, og senere trekt det tilbake, betyr da vitterlig ikke at Europa ikke holder på å bli ødelagt av mass migration. 

Nei, men samtidig er det heller ikke noen bevis på at det faktisk er i ferd med å bli oedelagt av innvandring, av det jeg sjekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hverdagen til den enkelte.

Det var en artikkel her for litt siden, om en svensk småby som var sterkt negativt preget. 

De som bor i ulike forsteder til Paris, som er overtatt. 

En belgisk kvinne jeg kjenner, som ikke lar 15 åringen reise til byen å handle. 

En slektning som bor i den nord engelske byen Blackburn, som til stadighet blir sjikanert. 

De som tar barna sine ut av lokal skole pga svak norsk undervisning, med flere elever som ikke snakker norsk. 

Det kommer jo an på hvilken virkelighet man har. Hvor man lever og hvor man bor. 

Jeg svarte deg i en tråd, om London. Der er store problemer med paralellsamfunn.

Hvor jeg bor nå, på den norske landsbygd, merker jeg ingenting til innvandring, her er ingen innvandrere. 

Vi lever dog ikke bare her, og har ikke alltid bodd her. Jeg kan ha full forståelse for at livet andre steder ikke er en spøk, og at utryggheten øker pga innvandring. 

Tar du inn over deg, de negative erfaringer andre mennesker opplever og ser? 

Angela Merkel har visst sagt at Multi-kulti har vært mislykket. Kan sikkert grave frem talen ved å Google. 

Hvilke statistikker og kilder godtar du? Du er rask å spørre etter kilder, ikke like rask til å levere. Du postet nettopp en link, som ikke hadde noe med tema å gjøre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...