Gå til innhold

Dine beste råd mot kviser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir litt oppgitt når folk kommer med råd om å prøve å kutte ut sminke, vaske huden osv. Det kan sikkert hjelpe minimalt, men da har dere ikke slitt med ordentlig fæl akne!

TS, for meg hjalp Diane etter noen måneder. Først ble det verre, men så har jeg blitt tilnærmet helt fin. En kvise nå og da, men det er ingenting i forhold til hva det var. Det som er kjipt er at det kommer tilbake når jeg slutter. Så da er jeg foreløpig stuck med Diane for nå, og det er jo ikke helt optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg Elisabeth Arden PRO produktene + pensling hos hudpleier. Det er dyrt, men absolutt verdt det.

i tillegg anbefaler jeg deg virkelig å kutte ut melkeprodukter! 

Disse to tiltakene gir meg plettfri hud, og jeg har slitt en god del. Har ikke lenger de store, dype bylle-kvisene.

hvis du ikke har råd til hudpleieprodukter, så kutt hvertfall melkeproduktene, der kan du tilomed spare litt penger😉

Lykke til!

Anonymkode: a4828...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør lese deg opp på hvordan man balanserer hormonene i kroppen. Dette kan gjøres gjennom diett. For noen funker en ketogenisk diett (mye fett og proteiner, lite/ingen karbohydrater), for andre funker en vegansk diett osv... Det kommer helt an på hvordan hormonene dine er ubalansert. Derfor bør du få testet hormonene dine, som noen andre også har sagt. Du skriver "men hva er det å gjøre med høyt testosteronnivået?". MYE! Karbohydrater/sukker trigger f.eks. testosterongproduksjonen i kroppen noe vanvittig. Hvis det derimot ikke er testosteron som er problemet i din kropp men noe annet, kan det i stedet hjelpe å kutte melkeprodukter (HELT, ikke bare "litt") og pøse med med frukt og grønnsaker.  

Det finnes en drøss med videoer på youtube laget av folk som har slitt med hormonell akne men som nå er helt kvisefrie. Søk dem opp!

 

 

Anonymkode: 90a57...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...