Gå til innhold

Hadde dere dratt på date nr 2 på stranda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var helt nylig på 1date på sjøen jeg! Båttur! Har blitt mange dater til:)

Anonymkode: b7524...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I denne varmen hadde jeg ikke nølt et øyeblikk (sardinboksen på Sørenga hadde jeg derimot betakket meg for, litt luft er det greit å ha rundt seg på date). Jeg ville neppe tenkt på om han hadde baktanker med det - men hvis synet av meg i badedrakt er nok til å skremme ham bort er det jo greit å få det avklart tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun jeg dro på date med på stranda, hadde de heiteste brystene jeg hadde sett. Kan du smøre meg inn spør hun, selvsagt sier jeg. Dermed falt bikini overdelen av og ut veltet de flotte brystene ut. Dermed bar det til å smøre henne inn. Hun elsket det, og jeg elsket det. 

Anonymkode: a68c9...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hun jeg dro på date med på stranda, hadde de heiteste brystene jeg hadde sett. Kan du smøre meg inn spør hun, selvsagt sier jeg. Dermed falt bikini overdelen av og ut veltet de flotte brystene ut. Dermed bar det til å smøre henne inn. Hun elsket det, og jeg elsket det. 

Anonymkode: a68c9...ab5

Haha særlig😆

Anonymkode: b7524...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

bra å kunne seg deg i bikini i andre date. Dessuten kan man bade sammen. Og ikke minst få smurt deg inn med solkrem. 

Anonymkode: a68c9...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2018 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Kropp er kropp og jeg tviler de fleste menn er ute etter å få sjekke "varene". 

Anonymkode: 26ba6...892

Litt naivt. Selvfølgelig er det akkurat det de skal.

Anonymkode: 1af26...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv foreslått bading på første date. Riktignok en som jeg kjente litt fra før av, bare mange år siden jeg hadde sett ham sist. Men hey - det var gøy, det var varmt, vi fikk gjort noe annet enn standard kaffe på kafe og avslutta med tur i skogen rundt vannet vi bada og klinings. Null stress. 

Anonymkode: 7e15b...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...