Gå til innhold

Å være mann og snill mot jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi vi er eksklusive men det er ikke et kjærlighetsforhold. Ikke noe problem å få sex for meg, men jeg vil ha kjærlighet og et forhold.

Det er mest kollegialt jeg sosialiserer med damer. Jeg føler meg veldig normal i en til en samtaler, og snakker sikkert med minst 10 forskjellige hver dag på jobb. Riktignok er ikke alle i passende alder. I større grupper av mennesker faller jeg mer ut og blir tilbaketrukket.

Anonymkode: 6bbaf...5ab

Om du ønsker å bli sammen med en av kollegaene så må du jo nesten spørre en av dem om å finne på noe. Det er jo ikke så rart du er singel om den eneste dama du finner på noe med er dama du ikke ønsker å bli sammen med.  

Det er vel det som er problemet her? Problemet er at du ikke tar noe initiativ til å bli bedre kjent med damene, ikke at du ikker maskulin nok. 

Om du ikke ønsker å bli sammen med noen av kollegaene dine så må du begynne å ta initiativ  og eksponere deg blant andre kvinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er nå sånne WhiteKnight riddere som deg som klikker likes på alle innlegg postet av kvinnfolk her inne da. Forsvarer dem og gir dem en trøsteklem både her og der ;) men ja ...det blir ikke noe på deg av den grunn. 

Her inne sier man det som man får moralpoeng for å si ...og poeng ovenfor moderatorenes venner. Ikke hva som egentlig er tilfelle. Er ikke politisk korrekt å si noe annet enn at du må være snill gutt mot damene ;) men jeg aner ikke når sånne som deg skal forstå det. Noen forstår det aldri og dukker opp i den der WhiteKnight ridderdrakten uansett hva tid på døgnet det er snakk om. 

 

Han er faktisk ikke en ridder på hvit hest. Overskriften sier jo alt om det. En ekte ridder bruker ikke ordet snill, har ikke behov for å poengtere at han er snill og respektfull, fordi oppførselen vil avsløre det.

Derimot sliter han med dårlig selvtillit, og det er nok til at han boikotter alle muligheter selv, fra starten av.

Anonymkode: 7e45c...36b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke si at alle kvinner skyr meg når jeg fort får god kontakt med mange.

Anonymkode: 6bbaf...5ab

Men varer det? 

For du er jo fortsatt singel, så "easy coming easy go.."

Anonymkode: 7e45c...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men om man aldri blir godt kjent med vedkommende fordi man gir et veldig dårlig førsteinntrykk så hjelper ikke det 

Jeg som kvinne er for eks ufør og merket raskt at jeg ble dømt pga det, og jeg ble nødt å endre hvordan jeg oppførte meg for at andre ikke skulle sky unna av den grunn. Det samme vil gjelde for ts, han er nødt å legge inn en ekstra innsats for å gi et godt førsteinntrykk eller så vil han ikke være interessant for de fleste. Sannsynligvis oppleves han som passiv og tipper han ikke flørter med kvinner. Så kvinner oppfatter han som en passiv, useksuell person. Om du møter noen som behandler deg som en bror eller søster vil du ikke mistenke at de liker deg, og assosiasjonen vil kanskje føre til at du ikke en gang tenker på at vedkommende er interessert i deg

Har selv en kjæreste som er snill, rolig, oppmerksom og omsorgsfull. Men! Han flørtet faktisk med meg ganske tidlig fra da vi ble kjent. Jeg merket ganske tidlig at han var interessert og at han så på meg som en potensiell kjæreste.

Anonymkode: 0e62e...084

Det er sant. Det er også veldig lett for å bli dømt for en bagatell. Folk er ganske rask med å dømme hveandre. Men blir man dømt for små bagateller så var nok ikke vedkommende nok interessert i utgangspunktet tror jeg. Man jobber litt og ofrer litt for kjærligheten. 

For mitt vedkommende så betyr det alt at kjæresten min er snill og omtenksom og ikke bare ute etter overfladiske ting. Men at han ser det gode innvendige. Jeg vil aldri forlate min kjæreste om han forandret seg til å bli mindre tiltrekkende å se på. Det betyr at jeg elsker hans indre. Ekte og sann kjærlighet. 

De beste menneskene trenger ikke å gjøre en perfekt førstedate.  Min kjæreste var litt rar på første daten fordi han var så nervøs. Sjarmerende. 

Jeg liker ikke menn med for høy tro på seg selv. En mann kan gjerne være sjenert. Det er bare sjarmerende. Men leser at mange skriver at de kun vil ha en partner med høy selvtillit. Men slik er ikke jeg. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snillere eller mer høfflig mot jenter enn mot menn, har aldri vært selv om kompisene mine alltid har vært det.

Helt siden jeg var 10 år har jeg aldri forstått greia. Hvorfor skal vi behandle damer som er voksne mennesker som de skulle vært en liten unge med babyhansker?

Husker i 9 klasse det var en jente som satt bak meg som spurte om jeg kunne dra setet mitt litt fremover så hun fikk mer plass, jeg sa nei glem det også fikk jeg mange dømmende blikk og kommentarer fra andre gutter.

Endret av hocane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er det jeg selv liker å tenke på at er en god mann. Lytter, smiler og ler mye og er respektfull mot damer. Bruker masse humor og er sympatisk og følsom. Jeg trodde iallefall at dette var nøkkelen.

Jeg har et helt middels utseende, så utgangspunktet har ikke vært det beste. Jeg har ellers ikke noe særlig å by på i form av økonomi og materielle goder og jeg har ikke stort nettverk av venner og bekjente.

Erfaringen min har vært at det nytter null og niks å være snill og respektfull. Ja, man får kanskje venner, men ikke kjærlighet. Om det for min del er at jeg ikke har noe spesielt å by på, vet jeg ikke. Det er ikke alt de jeg møter vet om meg på forhånd, så det antas at andre ting spiller mer inn.

Forskning viser at kvinner ikke liker menn som smiler eller viser følelser. Erfaringen min viser at det er sant. Kanskje hvis følsomhet er en del av en ellers maskulin "pakke", så er det greit. Smil og følelser er ikke tegn på styrke, som kvinner ser etter i menn. Det er en egenskap menn ser etter i hos damene.

Kvinner sier en ting, mens instinktene bestemmer noe annet.

De vil ha en sterk mann, ikke en med følelser og som smiler mye. Mye handler nok om det fysiske her. En fysisk stor sterk mann med følelser = ok. En tynn mindre maskulin med følelser= ikke ok.

 

Anonymkode: 6bbaf...5ab

Hei TS, orker ikke lese hele diskusjonen, så forholder meg til hovedinnlegget. 

En god og snill mann er bra, en mann som lytter, smiler og ler er akkurat det jeg forventer også. Akkurat som jeg regner med du har to armer og to bein, for å sette det helt på spissen. Dette er ikke egenskaper som ikke nødvendigvis gjør at du skiller deg ut som kjærestemateriale, for dette er egenskaper både familien og vennene mine har også. 

Det som gjorde at jeg falt for kjæresten min var at han var en skikkelig gentleman i begynnelsen. Han lagde alle måltider han inviterte meg på fra bunnen, kjørte og hentet meg, og fant alltid en måte å imponere på. Han plukket ut gode viner, og han strakk seg utrolig langt med tanke på "service". Dette er ikke noe jeg tar som en selvfølge, og er ikke noe man MÅ gjøre, men det var veldig koselig, for han klarte å lage en veldig god stemning hvor jeg følte meg som verdens viktigste gjest. Og det er her nøkkelen ligger, klarer du å få dama til å føle seg spesiell og sett, så er du inne på noe. Jeg tror det er her forskjellen mellom vennskap og forelskelse kanskje ligger. Han viste også en voldsom interesse for meg. Er du flik til å stille spørsmål til dama du snakker med? Stiller du oppfølgingsspørsmål? Hvordan har du det hjemme? Rent, pent og nogenlunde up "to date" interiørmessig? 

Min mann er ikke noen stor brumme av en kar, han oser ikke testosteron. Han har faktisk flere "feminine" trekk, men han er mann ved at han fysisk ser ut som en mann (høy og hårete). Er du liten og tynn, ja, så kan det hende du må passe litt mer på for ikke å virke for feminin, men det betyr IKKE at du ikke skal vise følelser... Alle mine venninner er sammen med menn som har følelser og som viser det. Et par av de er ganske lave også, rundt 170. De er glad i barn og dyr, og hjelper gamle damer over veien. Ingen av mannfolka skiller seg markant ut som noen skikkelig maskulin, tøff fyr. Vi er i begynnelsen av 30 årene hvis det har noe å si. Jeg tror ikke på det at kvinner generelt faller for skikkelig macho og sterke menn, kanskje på videregående ja, men ikke når de skal etablere seg (med unntak av visse miljøer; kroppsbygging, rånemiljø etc). Folk flest ser helt gjennomsnittlige ut, med noen "veldig pene" her og der. Du sier utseende ditt er middels? Har du gjort noe for å se bedre ut? Fått ny frisyre? Begynt med ansiktsrens og dag/nattkrem? Klipper du øre/nesehår? lukter du godt? Har du fine klær? 

 

Anonymkode: c1c4f...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Han er faktisk ikke en ridder på hvit hest. Overskriften sier jo alt om det. En ekte ridder bruker ikke ordet snill, har ikke behov for å poengtere at han er snill og respektfull, fordi oppførselen vil avsløre det.

Derimot sliter han med dårlig selvtillit, og det er nok til at han boikotter alle muligheter selv, fra starten av.

Anonymkode: 7e45c...36b

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=White Knight

A man who Promotes gender equality but practices special privilege for women.
When a woman believes she can do absolutely everything a man can do and better, but when she is asked to list something heavy as her everyday chore the white knight will come to defend her when she protests.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke greia med "snill". Jeg, kvinne i 40-årene har skydd unna de som på nettdating føler et behov for å fremheve at de er snille.

Å være snill er en selvfølge. Hvem vil ha en slem partner? Eller en "passe-snill" partner? Jeg mistenker at det er noe crepy når noen må fortelle andre at de er snille av natur. 

Anonymkode: 046a3...cdd

Når noen føler for å understreke noe som for det store flertallet er en selvfølge, er det ofte et dårlig tegn... At man er snill, høflig og respektfull mot sine medmennesker, uansett kjønn og intensjoner, vier bare at man er et normalt utrustet menneske, det er ikke noe hever deg over flertallet eller gjør deg fortjent til hverken premie eller kjæreste.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi er eksklusive men det er ikke et kjærlighetsforhold. Ikke noe problem å få sex for meg, men jeg vil ha kjærlighet og et forhold.

Det er mest kollegialt jeg sosialiserer med damer. Jeg føler meg veldig normal i en til en samtaler, og snakker sikkert med minst 10 forskjellige hver dag på jobb. Riktignok er ikke alle i passende alder. I større grupper av mennesker faller jeg mer ut og blir tilbaketrukket.

Anonymkode: 6bbaf...5ab

Du har en kvinnelig venn du er eksklusiv med, uten å være i et forhold? Hvor attraktiv tror du det gjør deg for en potensiell kjæreste? 

Forøvrig snakker jeg med menn på jobb hver eneste dag - det er en nesten like stor selvfølgelighet som å være snill og sier svært lite om sosiale evner ellers.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hocane skrev:

Er ikke snillere eller mer høfflig mot jenter enn mot menn, har aldri vært selv om kompisene mine alltid har vært det.

Helt siden jeg var 10 år har jeg aldri forstått greia. Hvorfor skal vi behandle damer som er voksne mennesker som de skulle vært en liten unge med babyhansker?

Husker i 9 klasse det var en jente som satt bak meg som spurte om jeg kunne dra setet mitt litt fremover så hun fikk mer plass, jeg sa nei glem det også fikk jeg mange dømmende blikk og kommentarer fra andre gutter.

Hvis du behandler damer som en «liten unge med babyhansker», så er det grunnen til at de skyr deg som pesten.

Dersom noen sitter klemt sammen fordi bordene er plassert for tett, så er det bare drittsekkoppførsel/null sosial intelligens å nekte å flytte seg litt fram. Det samme hadde vært tilfellet om det var en gutt som satt der.

Anonymkode: a2959...504

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du behandler damer som en «liten unge med babyhansker», så er det grunnen til at de skyr deg som pesten.

Dersom noen sitter klemt sammen fordi bordene er plassert for tett, så er det bare drittsekkoppførsel/null sosial intelligens å nekte å flytte seg litt fram. Det samme hadde vært tilfellet om det var en gutt som satt der.

Ingen som var klemt sammen var vanlige busseter. JEg sa nei, men er ganske sikker på at 9/10 gutter ville sagt ja fordi menn flest tenker med kuken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Minesveiper skrev:

De aller fleste kvinner vil ha en mann som de finner attraktiv. Så er jo det en viss individuell forskjell, men det interessante er jo å fange opp trendene når det kommer til hvilke menn kvinner finner attraktive sånn generelt. Jeg opplevde egentlig det samme som deg. Ble fortalt at kvinner ville ha menn med humor, menn som var sympatiske og følsomme. Observerte så at flere av guttene som var mest populære på videregående ikke hadde disse trekkene i særlig stor grad. Derav konklusjonen: "Kvinner sier en ting, men gjør noe annet". Jeg tror grunnen til "feilinformasjonen" kommer av at jenter prøver å være greie og omtenksomme, og eller vil unngå å virke overfladiske. De sier ikke til en helt normal mann at: "Jeg vil ha en kjekk mann som er sympatisk, har humor, er følsom osv". De velger å være politisk korrekte istedenfor å si noe som sårer. Dermed utelukker de å si at de vil ha en kjekk mann, og sier: "Jeg vil ha en mann som er sympatisk, har humor, er følsom osv" for eksempel. Problemet er jo at når man er ung, og ikke har erfaringene til å vite at dette ikke er hele sannheten, så sluker man slike utsagn rått. Man er snill, lytter til problemene deres osv og havner rett i vennefellen. Feilen de fleste menn som havner i vennefellen gjør er at de ikke prøver seg når "vinduet er åpent". I mange tilfeller vil vinduet aldri bli, eller være åpent, og derfor er det lurt å være tydelig på hva man er ute etter ganske tidlig. Da slipper man å investere tid i en relasjon som aldri kommer til å utvikle seg til noe mer dersom det er det man er ute etter. 

Sannheten er at når man har middels utseende, så har man dårligere odds enn de kjekke. Det betyr i praksis at man må oppleve flere avvisninger før man eventuelt får sjansen til å være med noen. Kjipt, men det er slik det er. Hjelper egentlig ikke å klage over det. Siden det er variasjon når det kommer til hva kvinner finner attraktivt så har man jo en sjanse. Man må bare belage seg på å ta initiativ, takle avvisningene og prøve igjen. Ellers er det veldig greit å vite at det å være snill og respektfull ikke er negativt. Sant, man må ikke bli en "badboy" for å bli mer attraktiv for damene. Man må bare lære seg å flørte, lære å ta initiativ og tørre å ta sjansene som byr seg. 

Dette er vel det beste innlegget i denne tråden. Du har helt rett! De aller fleste menn og kvinner vil ha attraktive partnere. Det peneste og deiligste de kan finne, og bare dette teller i den første fasen. Når de har herjet fra seg den verste forelskelsen og begjæret ser de at personligheten kanskje ikke var slik de så det for seg, så hopper de av og tilbake til start. Neste prosjekt på tinder, og slik går dette i en sirkel kanskje mange ganger, noen lærer kanskje etter en stund, og går ned noen hakk på kravene for å finne noen de kan leve sammen med, eller de forblir alene.

Men det er nok mange damer der ute med middels utseende som  kjører akkurat samme taktikk, tar det peneste og deiligste de kan få der og da, og blir utnyttet bare for sexen sin del, dette skjer noen ganger før det går et lys opp for de. For en del kommer aldri det "lyset", men som du sier, for alle er det en mulighet en eller annen gang om man leter og er tålmodig. Man må lete og tåle avvisning, slik har det alltid vært lenge før internet sin tid også. Med middels utseende må man jobbe mer for å finne den rette, men er dette noen ulempe? Tenk på alle de skuffelsene vi slipper :), er så glad at jeg ikke har enormt drag på damene! ONS og overfladiske forhold kan jeg klare meg lenge uten. Da blir jeg heller alene, men slipper iallefall fristelsene hver gang jeg er ute, og det kommer ingen super pen deilig dame og biter meg i øret :) og puster meg lett på halsen slik at man blir fristet til å prøve :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Når noen føler for å understreke noe som for det store flertallet er en selvfølge, er det ofte et dårlig tegn... At man er snill, høflig og respektfull mot sine medmennesker, uansett kjønn og intensjoner, vier bare at man er et normalt utrustet menneske, det er ikke noe hever deg over flertallet eller gjør deg fortjent til hverken premie eller kjæreste.

Hadde du bare hatt rett, alt for mange er bare ikke slik. De kan være pokker så pene og fint kledd, ha en sjarm uten like, og kan trille deg rundt fingeren der og da. Men de er ikke snille, det er bare en maske de har på seg, for å få det de er ute etter. I verste fall er det psykopater vi snakker om, og da er dette gjennomført til det absurde! Dette oppdager man ikke før man blir virkelig godt kjent med vedkommende, og har stresstestet et eventuelt forhold.

Det er nok dette vedkommende sikter til, for det er damer og menn der ute som er tvers igjennom snill, gode og trofaste, men som aldri blir oppdaget fordi de ikke har den perfekte fasaden som et pent ytre og litt sjarm som selger det. Det er akkurat en slik kvinne jeg leter etter, men å finne de er langt vanskeligere en superdama med store pupper og et pent tryne som man bare faller for øyeblikkelig til hjernen kanskje kikker inn igjen og sier  "STOPP" :) 

Jo eldre man blir, jo mer oppmerksom blir man på dette her. Det heter livserfaring, selvfølgelig må det også være en tiltrekning fysisk mellom den man treffer og seg selv, men den kan også fort komme med en 5 er på utseende fronten, om personligheten også klaffer.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, hocane said:

 

Husker i 9 klasse det var en jente som satt bak meg som spurte om jeg kunne dra setet mitt litt fremover så hun fikk mer plass, jeg sa nei glem det også fikk jeg mange dømmende blikk og kommentarer fra andre gutter.

Heldigvis for deg så finnes det en god del kvinner som crusher på Sheldon Cooper. 

 

Anonymkode: 4a93a...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Dette er vel det beste innlegget i denne tråden. Du har helt rett! De aller fleste menn og kvinner vil ha attraktive partnere. Det peneste og deiligste de kan finne, og bare dette teller i den første fasen. Når de har herjet fra seg den verste forelskelsen og begjæret ser de at personligheten kanskje ikke var slik de så det for seg, så hopper de av og tilbake til start. Neste prosjekt på tinder, og slik går dette i en sirkel kanskje mange ganger, noen lærer kanskje etter en stund, og går ned noen hakk på kravene for å finne noen de kan leve sammen med, eller de forblir alene.

Men det er nok mange damer der ute med middels utseende som  kjører akkurat samme taktikk, tar det peneste og deiligste de kan få der og da, og blir utnyttet bare for sexen sin del, dette skjer noen ganger før det går et lys opp for de. For en del kommer aldri det "lyset", men som du sier, for alle er det en mulighet en eller annen gang om man leter og er tålmodig. Man må lete og tåle avvisning, slik har det alltid vært lenge før internet sin tid også. Med middels utseende må man jobbe mer for å finne den rette, men er dette noen ulempe? Tenk på alle de skuffelsene vi slipper :), er så glad at jeg ikke har enormt drag på damene! ONS og overfladiske forhold kan jeg klare meg lenge uten. Da blir jeg heller alene, men slipper iallefall fristelsene hver gang jeg er ute, og det kommer ingen super pen deilig dame og biter meg i øret :) og puster meg lett på halsen slik at man blir fristet til å prøve :) 

 

Bare tull. Utseendet har ingenting å si hvis den ene parten mener man ikke passer sammen. Jeg er pen, men blir stort sett avvist på nettdating og har sett tilfeldige folk på gata med takras til partnere... det er mye mer sammensatt enn som så, mye som må stemme. Det er ikke bra å hoppe inn i mange forhold for så å avslutte fordi man valgte pga utseendet og ikke klarer å like personligheten, da har man selv et dumt problem. Og det er bare ditt siden du omtaler folk som varer og at alle her inne snakker om å få seg noe bedre. Får dårlig selvtillit av all avvisningen og det fæle dere skriver her inne om folk. Jeg vet jeg ser bedre ut enn mange som ikke ser ut i måneskinn engang. Og sier bare at de som takker nei går glipp av ganske mye bra. Kvinne i tyveårene forresten. Så er ikke bare menn som sliter. 

Synes menn er dømmende og ikke har så mye interesse av å bli kjent med personligheten til dama de skal Date og dumper etter første møte, er vanskelig å vite hva de er ute etter i en partner noen ganger. Tok ganske lang tid før jeg fikk følelser for eksen også, så man kan ikke alltid merke ting med engang. Man må jo være tålmodig. 

Det holder bare ikke med å møte noen uten å snakke ordentlig med de først på nettet for så å dra På kun en kaffedate. Man må jo gjøre ting sammen og bli kjent, folk tror jo at de kjenner noen og dømmer raskt. Det tar tid å faktisk finne ut om man passer sammen. Man forelsker seg ikke ved første blikk.

 

Anonymkode: 11347...6c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er mann så går du vel etter damer og ikke jenter?? Hvis ikke ligger din første feil der.

Anonymkode: 6e1a4...e53

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:
2 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Dette er vel det beste innlegget i denne tråden. Du har helt rett! De aller fleste menn og kvinner vil ha attraktive partnere. Det peneste og deiligste de kan finne, og bare dette teller i den første fasen. Når de har herjet fra seg den verste forelskelsen og begjæret ser de at personligheten kanskje ikke var slik de så det for seg, så hopper de av og tilbake til start. Neste prosjekt på tinder, og slik går dette i en sirkel kanskje mange ganger, noen lærer kanskje etter en stund, og går ned noen hakk på kravene for å finne noen de kan leve sammen med, eller de forblir alene.

Men det er nok mange damer der ute med middels utseende som  kjører akkurat samme taktikk, tar det peneste og deiligste de kan få der og da, og blir utnyttet bare for sexen sin del, dette skjer noen ganger før det går et lys opp for de. For en del kommer aldri det "lyset", men som du sier, for alle er det en mulighet en eller annen gang om man leter og er tålmodig. Man må lete og tåle avvisning, slik har det alltid vært lenge før internet sin tid også. Med middels utseende må man jobbe mer for å finne den rette, men er dette noen ulempe? Tenk på alle de skuffelsene vi slipper :), er så glad at jeg ikke har enormt drag på damene! ONS og overfladiske forhold kan jeg klare meg lenge uten. Da blir jeg heller alene, men slipper iallefall fristelsene hver gang jeg er ute, og det kommer ingen super pen deilig dame og biter meg i øret :) og puster meg lett på halsen slik at man blir fristet til å prøve :) 

 

Bare tull. Utseendet har ingenting å si hvis den ene parten mener man ikke passer sammen. Jeg er pen, men blir stort sett avvist på nettdating og har sett tilfeldige folk på gata med takras til partnere... det er mye mer sammensatt enn som så, mye som må stemme. Det er ikke bra å hoppe inn i mange forhold for så å avslutte fordi man valgte pga utseendet og ikke klarer å like personligheten, da har man selv et dumt problem. Og det er bare ditt siden du omtaler folk som varer og at alle her inne snakker om å få seg noe bedre. Får dårlig selvtillit av all avvisningen og det fæle dere skriver her inne om folk. Jeg vet jeg ser bedre ut enn mange som ikke ser ut i måneskinn engang. Og sier bare at de som takker nei går glipp av ganske mye bra. Kvinne i tyveårene forresten. Så er ikke bare menn som sliter. 

Synes menn er dømmende og ikke har så mye interesse av å bli kjent med personligheten til dama de skal Date og dumper etter første møte, er vanskelig å vite hva de er ute etter i en partner noen ganger. Tok ganske lang tid før jeg fikk følelser for eksen også, så man kan ikke alltid merke ting med engang. Man må jo være tålmodig. 

Det holder bare ikke med å møte noen uten å snakke ordentlig med de først på nettet for så å dra På kun en kaffedate. Man må jo gjøre ting sammen og bli kjent, folk tror jo at de kjenner noen og dømmer raskt. Det tar tid å faktisk finne ut om man passer sammen. Man forelsker seg ikke ved første blikk.

Jeg sier ikke at jeg mener at det er bra at det er slik, men i 99% av tilfellene er det slik, du kan gjerne mene noe annet, jeg har lang erfaring og har sett det i ekstremt mange tilfeller, alt for mange går rett etter utseendet og lite annet. Det gjelder både kvinner og menn, du forstår at personlighet er ikke noe du finner ut i løpet av en dag eller to, det tar ofte måneder og forholdet må "stresstestes" litt før du får hele bildet, det kan ta år!

Du sier menn! Kvinner er akkurat like idag! De tar seg ikke tid til å bli kjent med den de møter, og derfor havarerer mange forhold innen kort tid. Så vi er jo helt enige! Men med et middelmådig utseende vil mange menn slite stort, fordi de aller fleste kvinner som menn går etter et godt utseende! Om de vil innrømme det eller ikke. Gjelder jo selvfølgelig ikke alle, derfor er det også håp for menn som leter litt.

Det samme gjelder jo også for kvinner med middelmådig utseende, når det gjelder det å finne en partner de kan leve livet med, men når det gjelder det å bare å seg sex? Mye lettere for de en mange menn med et middelmådig utseende. Uten at jeg misunner disse kvinnene i det hele tatt :) 

For meg er det snakk om å finne en kvinne jeg passer sammen med, og personlighet, trofasthet, moral og etikk må klaffe sånn noenlunde, ellers forblir jeg alene resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan fint være snill som dagen er lang om sommeren, det er gjerne ikke det som fører til make or break med kvinner på det romantiske planet uansett. Poenget er at man bør ha noe mer enn å "bare" være snill, evne til å flørte, skape spenning og interesse utover det man gjør i et vanlig platonisk vennskap. 

Anonymkode: 8165b...3e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daria skrev:

Du har en kvinnelig venn du er eksklusiv med, uten å være i et forhold? Hvor attraktiv tror du det gjør deg for en potensiell kjæreste? 

Forøvrig snakker jeg med menn på jobb hver eneste dag - det er en nesten like stor selvfølgelighet som å være snill og sier svært lite om sosiale evner ellers.

Så lenge vi holder på, må vi være ekslkusive. Det er ganske åpenbart.

Hvis jeg derimot hadde fått tilbud om en date eller en dame dukket opp som var interessant på "den" måten, hadde jeg jo selvsagt sagt ifra til jenta jeg holder på med om at vi kanskje må avslutte.

Jeg tror ikke det faktum at jeg holder på med noen, har noe å si hverken den eller eller andre veien for å få kjæreste.

Anonymkode: 6bbaf...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
19 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis en mann kun prøver seg på damer som kan få bedre enn seg, vil han naturligvis kun oppleve avvisning.

Du må nok senke forventningene betraktelig, og lære å elske, ære og respektere det «trollet» du faktisk kan få.

Anonymkode: a2959...504

Å? Er du en mann med helt normalt utseende, og har du prøvd deg på attraktive damer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet litt, har bare truffet snille og gode menn. Samboer er verdens snilleste. Maskuline menn hele gjengen. Jeg skjønner ikke hvor folk finner disse "drittsekkene" overalt. Forventer de for mye av mennsker, eller er de selvdestruktive? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...