Gå til innhold

Ville du sagt noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Tibbie skrev:

Jeg ville aldri blandet meg. Er faktisk i samme situasjon selv. Jeg jobber med alle tre, og har et godt forhold til begge damene. Det er ikke på min plass å forteller noe slikt, dessuten vet jeg jo ikke hvilket forhold de har? 

Dessuten vet jeg vet at jeg ikke hadde likt om noen sa det til meg (det hadde vært noe annet om det var min bestevenninne, selvfølgelig). Det hadde gjort mye mer vondt enn det trenger.

Men synes du ikke det er det ultimate sviket? På jobb liksom? Det vil jo bli helt uutholdelig for den som er bedratt å jobbe på jobbe videre hvis det fortsette, holder på lenge og så får hun vite det. Ting kommer som oftest ut til slutt..

Anonymkode: 9284b...435

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg hadde absolutt fortalt det til Silja. Hva Lina og Erik tenker om det hadde jeg ikke brydd meg om. De må jo nesten regne med det når de går bak ryggen på folk og blir fersket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men synes du ikke det er det ultimate sviket? På jobb liksom? Det vil jo bli helt uutholdelig for den som er bedratt å jobbe på jobbe videre hvis det fortsette, holder på lenge og så får hun vite det. Ting kommer som oftest ut til slutt..

Anonymkode: 9284b...435

Jo, jeg synes at det er veldig dårlig gjort! Håper selv at jeg aldri blir en av de tre.

Synes at det er spesielt ufint av den som er utro. Tenk å gjøre noe sånt på partneren sitt territorie!

Om jeg var offeret her, så ville jeg sikkert sagt opp arbeidsforholdet. Selv om at begge de andre slutter. Det ville vært ubehagelig å vite at andre som jobber der er klar over situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva om hun tar selvmord. Da er det din skyld !

Anonymkode: 67f24...a7c

Nei, nå må du gi deg. Det er faktisk Erik og Lina sin skyld. 

Anonymkode: 8af23...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MistakesAndLessons

Jeg syntes du burde fortelle henne det, jeg vet hvertfall at jeg hadde satt pris på å få vite det hvis det var meg det gjaldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe dårlig gjort ja! Jeg ville latt moralen og ikke angsten styre - og sagt det til Silje. Fortelle det stille og rolig å si st du vil ikkr blande deg i deres forhold eller skape ubehag men tilfelle hun ikke vet om det så vil du av solidaritet at hun skal vite at mannen hennes er utro for ingen fortjener å bli bedratt. 

Anonymkode: e00c3...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om hun tar selvmord. Da er det din skyld !

Anonymkode: 67f24...a7c

Seriøst! 😖

Finner ikke ord! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå må du gi deg. Det er faktisk Erik og Lina sin skyld. 

Anonymkode: 8af23...b14

Det er det faktisk heller ikke! Folk må ta ansvar for eget liv! Det er ikke selvmordsgrunn å bli sviktet av mannen! Hvis man ender livet av den grunn, så ligger det mer bak!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ulla Ullsokk said:

Det er det faktisk heller ikke! Folk må ta ansvar for eget liv! Det er ikke selvmordsgrunn å bli sviktet av mannen! Hvis man ender livet av den grunn, så ligger det mer bak!

Tror den påstanden var satt litt på spissen. Selvfølgelig ligger det mer bak. Men å gi en uskyldig fjerdepart ansvaret for en slik hendelse er ikke greit mener jeg.

Anonymkode: 8af23...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du selv ønsket å få vite? Isåfall er svaret: fortell. Hvis ikke, kan du tie 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...