Gå til innhold

Alle disse folka som slenger seg i apparatene i treningsparker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det mulig for vanlige folk å være så fuckings sterke? Og se sånn ut også? Når du ikke bare tar pull-ups, men løfter deg opp over stanga og strekker ut armene i tillegg, og repeterer det maaange ganger og det i et vanvittig tempo, skulle tro det ligger like mye trening bak det som når Klæbo løper opp en motbakke på ski. Ser jo helt vanvittig ut. Er det sånn at jeg med mitt treningsgrunnlag som én som løper og/eller trener styrke 3-4 ganger i uken kunne trent meg opp til et sånt nivå bare jeg gikk inn for det?

Anonymkode: f93d6...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig!

 

Legger man godviljen til, får man til det man vil. Da er det viktigste at en trener regelmessig slik du nevner. Skal man helt til topps må man sette seg inn i teknikker/kosthold i tillegg. 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muscle ups er fort gjort å lære seg bare man øver. Også hjelper det såklart å ikke være så tung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente i 1 måned eller noe før jeg tok 10 pullups, og kanskje 1-2 mnd til før jeg klarte 10 pullups med 25 kg ekstra. Muscle ups kom naturlig etterhvert.

Anonymkode: 846ea...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Så lenge man har lav fettprosent så går sånne øvelser veldig greit, og da er det bare litt mengdetrening som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...