Gå til innhold

Jeg er 39kg vil gå ned til 30 kg på en måned + Finn ut hva jeg spiser.


Nera

Anbefalte innlegg

Tror du at jeg klarer det på en måned ? Skal da bare spise 1 banan PR dag! Ønsk meg lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Oddy skrev:

Dette blir rapportert

Hva blir rapportert? Blir du så fort fornærma eller? Lykke til med det!

Endret av Nera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senil

Tror det er på tide skolen begynner igjen slik de som lager slike tråder får noe å tenke på igjen. Har rapportert innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hadde veid 39 kilo hadde hen nok vært innlagt. Hva er poenget med sånne fjasetråder??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis noen hadde veid 39 kilo hadde hen nok vært innlagt. Hva er poenget med sånne fjasetråder??

Jeg veier faktisk 39 kg tro det eller ei. Innlagt på sykehuset? Vet du i det hele tatt hvor gammel jeg er? La meg tenke... Nei! Så da kan du heller ikke vite om man burde veie slik som jeg gjør for alderen. Men samma det((: Ja, bare å rapportere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nera skrev:

Jeg veier faktisk 39 kg tro det eller ei. Innlagt på sykehuset? Vet du i det hele tatt hvor gammel jeg er? La meg tenke... Nei! Så da kan du heller ikke vite om man burde veie slik som jeg gjør for alderen. Men samma det((: Ja, bare å rapportere. 

Hvis du er 12 år er det ok å veie 39, men ikke å slanke vekk 1/4 av kroppsvekten. Men dette er et forum for kvinner, ikke jentunger. Håper du har foreldre som passer på deg og at du får et normalt forhold til kroppen din.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xstrella skrev:

Er du 10 år? Veldig lav? Snakk med helsesøster.

Shit, der tok du meg! 😮😮😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nera skrev:

Jeg veier faktisk 39 kg tro det eller ei. Innlagt på sykehuset? Vet du i det hele tatt hvor gammel jeg er? La meg tenke... Nei! Så da kan du heller ikke vite om man burde veie slik som jeg gjør for alderen. Men samma det((: Ja, bare å rapportere. 

Min svært tynne 14 årige datter veier mer enn 39 kg. Med mindre du er 12 år og lav må dette være tull, eller sykelig. Kikket på dine andre tråder, og du er antagelig ikke 12 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LiMaSK

Om du er voksen burde du få hjelp, om du er 12 år burde du absolutt ikke tenke på å slanke deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hvis du er 12 år er det ok å veie 39, men ikke å slanke vekk 1/4 av kroppsvekten. Men dette er et forum for kvinner, ikke jentunger. Håper du har foreldre som passer på deg og at du får et normalt forhold til kroppen din.

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som dere er fornærmet og sjalu på min veide. Greit at dere veier mer enn meg, men det er ikke mitt problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nera skrev:

Det virker som dere er fornærmet og sjalu på min veide. Greit at dere veier mer enn meg, men det er ikke mitt problem. 

Hva skal vi være sjalu på? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xstrella skrev:

Hva skal vi være sjalu på? 

Les det engang til så kanskje du skjønner det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Nera skrev:

Les det engang til så kanskje du skjønner det bedre.

Nei ingen her er fornærmet eller sjalu på at du veier 39 kg. Er du 10 år og 1,37 høy så er du veldig normal. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nera skrev:

Det virker som dere er fornærmet og sjalu på min veide. Greit at dere veier mer enn meg, men det er ikke mitt problem. 

Bekymret, om dette er sant, overhodet ikke fornærmet, og langt fra sjalu. 

Hvorfor skulle man være sjalu på folk med alvorlige helseproblemer! 

Siden du har lagt dette under sosialt prat og humor håper jeg imidlertid at du tuller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
34 minutter siden, Nera skrev:

Tror du at jeg klarer det på en måned ? Skal da bare spise 1 banan PR dag! Ønsk meg lykke til. 

Man dør lenge før man kommer ned til 30 kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Perelandra, mod. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...