Gå til innhold

Hvor gammel tror du denne kroppen er, og hvor mange barn har hun født?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Her er det mange som gnir seg i hendene og håper de kan få noen til å føle seg skikkelig dritt i dag. Faen så jævlige folk er. 

Helt enig! Herregud for en gyselig gjeng som svarer her. Så mye bodyshaming på en gang er det lenge siden jeg har sett. Det er jo en flott kropp, som jeg ærlig talt tror at de fleste trollene her er drittmisunnelige på, og ville drept for å ha hatt selv! 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert 45 år, født 3 barn. 

Anonymkode: 71779...df9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert 45 år, født 3 barn. 

Anonymkode: 71779...df9

Og en veldig fin kropp har hun. 

Anonymkode: 71779...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er et «lurespørsmål»! Kanskje ts vil at vi skal løse gåter. Hun er født som hankjønn, er nå kvinne. Hun er 23,5 år, og har ikke født barn (naturlig nok)

Anonymkode: 74e95...baf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann som svarte har helt rett. 👍🏼

40 år og 3 barn. 

TS 

PS. Kroppen er min, men var absolutt ikke ute etter komplimenter. Jeg har lurt på i hele sommer hvordan jeg egentlig ser ut i andres øyne. Jeg får meg ikke til å spørre venninner disse spørsmålene da jeg nok ikke får ærlige svar. 😉 

Er som sagt IKKE ute etter bekreftelse, jeg var kun nysgjerrig. Tusen takk for til alle som tok seg tid til å svare. ✌🏼

Anonymkode: 316d9...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama på bildet ser ut som en ung modell. Langt over gjennom snittet. Til mange som svarer her inne, hvordan ser dere ut i bikini ? Jeg har en normal kropp men ikke søren om jeg har sett slik ut noensinne barn eller ei. Dama har vært meget heldig med genene. Slike tråder er kun laget for å lage hets om kvinnekroppen, som er i alle fasonger og varianter og er utrolig tilpasningsdyktig. Å fokusere på utseende og rangere den som en skulle vært ett stykke kjøtt😤 😠 Kvinne kroppen er et tempel som må hylles, det er min mening. 

Anonymkode: f79f7...1ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Førstemann som svarte har helt rett. 👍🏼

40 år og 3 barn. 

TS 

PS. Kroppen er min, men var absolutt ikke ute etter komplimenter. Jeg har lurt på i hele sommer hvordan jeg egentlig ser ut i andres øyne. Jeg får meg ikke til å spørre venninner disse spørsmålene da jeg nok ikke får ærlige svar. 😉 

Er som sagt IKKE ute etter bekreftelse, jeg var kun nysgjerrig. Tusen takk for til alle som tok seg tid til å svare. ✌🏼

Anonymkode: 316d9...ff0

Fin kropp, men sykt kleint å være så usikker. Du ser jo selv hvordan kroppen din ser ut 😂.

Anonymkode: 82a06...dc9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Førstemann som svarte har helt rett. 👍🏼

40 år og 3 barn. 

TS 

PS. Kroppen er min, men var absolutt ikke ute etter komplimenter. Jeg har lurt på i hele sommer hvordan jeg egentlig ser ut i andres øyne. Jeg får meg ikke til å spørre venninner disse spørsmålene da jeg nok ikke får ærlige svar. 😉 

Er som sagt IKKE ute etter bekreftelse, jeg var kun nysgjerrig. Tusen takk for til alle som tok seg tid til å svare. ✌🏼

Anonymkode: 316d9...ff0

Svaret ditt kom da jeg redigerte mitt innlegg. Ser at jeg kunne vært mer tydelig på at du ser bra ut og hvorfor jeg gjettet som jeg gjorde. Jeg synes du er flott! Virkelig flott!!! Og hot!! 

Vet ikke hvorfor du spurte folk her hva de trodde, om du ville ha komplimenter eller fordi du er usikker. Uansett skal du ha for at du tydeligvis holder deg veldig godt! :) Tipper du egentlig vet hvor bra du ser ut, men trengte en liten påminnelse. Ikke noe galt i det! 

Nå, gå ut og nyt sommeren i bikini!! Det kler deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Førstemann som svarte har helt rett. 👍🏼

40 år og 3 barn. 

TS 

PS. Kroppen er min, men var absolutt ikke ute etter komplimenter. Jeg har lurt på i hele sommer hvordan jeg egentlig ser ut i andres øyne. Jeg får meg ikke til å spørre venninner disse spørsmålene da jeg nok ikke får ærlige svar. 😉 

Er som sagt IKKE ute etter bekreftelse, jeg var kun nysgjerrig. Tusen takk for til alle som tok seg tid til å svare. ✌🏼

Anonymkode: 316d9...ff0

Greit at du var ute etter bekreftelse, men slike tråder er ganske fjortis. Bare min mening. Er også 40 år og har intet behov for bekreftelse av andre på min fysikk. Det blir bare fiske etter komplimenter og legge opp til bodyshaming. 

Anonymkode: f79f7...1ce

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw hvis du ikke var ute etter bekreftelser, hva var du ute etter da? Stygge kommentarer om kroppen din? For det vet jeg at du ikke var 😁

Anonymkode: 82a06...dc9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Førstemann som svarte har helt rett. 👍🏼

40 år og 3 barn. 

TS 

PS. Kroppen er min, men var absolutt ikke ute etter komplimenter. Jeg har lurt på i hele sommer hvordan jeg egentlig ser ut i andres øyne. Jeg får meg ikke til å spørre venninner disse spørsmålene da jeg nok ikke får ærlige svar. 😉 

Er som sagt IKKE ute etter bekreftelse, jeg var kun nysgjerrig. Tusen takk for til alle som tok seg tid til å svare. ✌🏼

Anonymkode: 316d9...ff0

Da håper jeg inderlig at du ser forbi alle de idiotiske kommentarene. 

Du er flott! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyr av usikkerheten. Tror ikke på den engang.... Du vet ar du er flott, utenpå!!!! 

Anonymkode: c1c32...716

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kropp, men hakket for tynn for min smak. Før du ga svaret hadde jeg tippa at du hadde 2 barn og var tidlig i 30-årene.

Utseendet på navelen er det eneste som avslører at du har vært gravid egentlig. Noe med kroppsholdningen sier at du ikke er ung (30 -) og livsuerfaren. 

Når det er sagt syns jeg ikke du skal sjenke dårlige kommentarer en tanke. Og selv om du vet at dette er en «pen versjon» av kroppen din, som du har lagt ut, er den sikkert enda mer fin naturlig. Du er flott! :) 

Mann 30

Anonymkode: 60300...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars....så usikker på seg selv at hun må fiske etter komplimenter. 

Man ser forresten tydelig på magen og navelen at vedkommende har vært gravid noen ganger... 

Anonymkode: 78a6c...3f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo selv du ser bra ut, om du hadde vært 25 eller 40++ Er det så viktig å få en alder på kroppen? Du kan jo bare ta dette bilde og sammenligne deg selv med bilde av damer du googler. Jeg er bare så jævla lei av kropp og diskusjon rundt det, spesielt maset rundt sommerkroppen. Det er sommer og du har en kropp, da har du jammen meg en sommerkropp, uansett alder, størrelse og kjønn.

Anonymkode: f0716...eb3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser hvordan enkelte kommenterer i denne og lignende tråder, skjønner man hvorfor såpass mange her inne er så sykelig opptatt av å ikke "forfalle" og stadig starter tråder om hvem som forfaller mest og fortest. Hvis dette er en kropp med grevinneheng, ridebukselår og tjukke armer så er det ikke stort håp igjen for kvinnekroppen. Det verste er at de fleste som har kommentert spydig på alt som liksom er galt med denne kroppen, sikkert er kvinner. Og det hele topper seg når denne kroppen viser seg å tilhøre TS selv på 40 år, som faktisk føler for å søke bekreftelse på en kropp som dette.
Verden er gal, stopp karusellen, jeg vil av!

Endret av Ardwinna
Manglet et ord...
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg ser her hvordan kroppen min slal analyseres, tror jeg at jeg skal holde meg til ett barn jeg altså.. 

#adopsjon.. 

Anonymkode: 99d8e...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars....så usikker på seg selv at hun må fiske etter komplimenter. 

Man ser forresten tydelig på magen og navelen at vedkommende har vært gravid noen ganger... 

Anonymkode: 78a6c...3f5

Stakkars? Ts er iallefall sikker nok på seg selv at hun plukker ut det positive og takker for alle bidragene i tråden.

Jeg syntes mer synd på alle dere som må spy ut eder og galde mot en person som spør åpent om bekreftelse. Alle liker vi svært godt innerst inne å motta komplimenter for utseende. Å si noe annet er å lyve! Kanskje Ts vet hun ser bra ut? Kanskje ikke? Kanskje hun var akkurat passe usikker til at hun ikke fikk nok fred og selvtillit? Kanskje dere kvinner burde begynne å støtte hverandre, istede for å rive hverandre fullstendig ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest noen av svarene, og vet ikke om fasit har kommet.

Men totalt uavhengig av alder,  eller hvis/om hun har født barn.. Dama på bildet har en nydelig kropp. Laaangt over gjennomsnittet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg fasiten. Wow, vi er like gamle. Jeg hadde omtrent begått et mord, for å se sånn ut😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...