Gå til innhold

Hvor gammel tror du denne kroppen er, og hvor mange barn har hun født?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tipper rett over 40 og 3 barn. Hvertfall det siste barnet er født for ikke mange år siden.

Kommentarer på kropp er vel ikke lov på KG, så får ikke forklart hvorfor.

Føler for å legge til; kroppen er flott!

...

Og fordi jeg nå ser at det er mange kommentarer som får stå som forklarer min teori, så kan jeg si at det var navlen og formen på magen (litt rundt form på midten på en måte, og ikke så tydelig midje) som gjorde at jeg tippet 3 barn. Ser at mange får slik form etter barn, uansett alder.

Alderen tippet jeg fordi det ikke ser ut som det er så mye underhudsfett over beina og knoklene. Hendene og armene ser også ut som de tilhører noen i 40-årene.

Før jeg blir halshogget; hvis jeg ser slik ut etter 3 barn og jeg er over 40, så er jeg heldig!! Uansett om hun er 19 og barnløs er hun også heldig! Igjen, flott kropp!

Endret av Mippi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ser flott ut. Hun er 45 og har født 12 barn.

Anonymkode: 74e95...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun er 34 år og ikke har samtykket til denne diskusjonen.

Anonymkode: 1f5cd...c4b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævlige noen av kommentarene er! Dama ser flott ut enten hun er 90 eller kun 20 år. De som mener noe annet har veldig rare forventninger til kvinner og vil neppe bli fornøyd her i livet. 

Anonymkode: df371...0ae

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30år. Tror ikke hun har fått barn men vanskelig å se på et så filtrert bilde.. uansett så er det ihvertfall tydelig at hun har silikonpupper og det er IKKE pent. Pupper er til for å fostre opp barnet med..

Anonymkode: a283e...d18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømme kropp, spør du meg. Tipper i slutten av 20 årene. Kanskje ett barn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøff Eløff

Morsomt at folk elsker å legge på minst 10 år ekstra og hvertfall ett barn for å få folk til å føle seg ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes forøvrig hun hadde kjempefin kropp 😊

Anonymkode: 4011b...da1

Og det klarer du å se ut ifra dét redusjerte bildet?🤣

Anonymkode: a283e...d18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg som har født to barn sett slik ut så hadde jeg gått i bikini året rundt altså. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter 36 og født 2-3 barn. Hun er flott uansett, men navlen er jo klassisk tegn på fødsler.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet ser privat ut. Vet eieren av bildet at det er lagt ut for kommentarer? Jeg har rapportert tråden. Nå må dere slutte med slikt! 

Anonymkode: 19bb3...7dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er jo laget for å gi dårlig selvtillit til folk. Når vi skal snakke så stygt om en sånn kropp, hvor går grensen da? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er en meget flott kropp jeg. 

Anonymkode: 9f1f8...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en dårlig positur hun står i, prøver å skjule ridebukelårene, hun har tjukke overarmer, og magen kan ha hatt 3-4unger i seg. Tupper hu er i 40 årene. Hun er ikke ung, eller er hun en ung person som ser gammel ut, pga overarmene, dvask men «flat» mage, og ridebukse lår. Hun kan ha Photoshopet ihjel bildet. Bilder lyver, det veit alle. Men hvis hun er i 40-åra, ser hun ganske bra ut, hvis hun ikke har photoshopet og kun trenger en falsk selvtillitsboost. Hva er poenget med disse «se på meg» trådene? 

Anonymkode: db509...ea6

jøss, tjukke overarmer? Ridebukselår? Jeg ser en slank ufattelig flott kvinne, som antagelig har trent endel etter graviditetene eller er genetisk heldig. Synes hun er kjempeflott jeg. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget ved denne tråden, ts? Hva vil du frem til? Har du tillatelse til å legge ut bildet av vedkommende?

Anonymkode: 74e95...baf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange som gnir seg i hendene og håper de kan få noen til å føle seg skikkelig dritt i dag. Faen så jævlige folk er. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

50  år 5 barn

Anonymkode: bceb5...816

Men hun kan like gjerne være 19 og ha 0 barn. Flott kropp!

Anonymkode: bceb5...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så ser man ikke kroppen ordentlig, for det andre; når kommer svarer?

Anonymkode: fa59e...454

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er tull på lik linje med de andre trådene som var her tidligere der ts ba alle gjette vekt. 

Kun opprettet for egotripp. Og trolling. 

Anonymkode: 8fbe3...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...