Gå til innhold

Hvor gammel tror du denne kroppen er, og hvor mange barn har hun født?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og nei, det er ikke min kropp. Så dere trenger ikke kommentere den... 😅

 

ED68705B-A30A-4645-A560-B5A71BFEB64D.jpeg

Anonymkode: 316d9...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper at hun er i 40-åra, og har 3 barn

Anonymkode: a42c0...6bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun er rundt 50, har 4 egne barn og 2 barnebarn som hun var surrogatmor for.

Anonymkode: 80813...470

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du legger liksom opp til at hun skal være eldre enn vi tror, så jeg går motsatt vei: 25 år. Født null barn.

Anonymkode: 709d8...b23

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er 38 og har født 2-3 barn. :)

Anonymkode: 2172d...76e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du legger liksom opp til at hun skal være eldre enn vi tror, så jeg går motsatt vei: 25 år. Født null barn.

Anonymkode: 709d8...b23

I så fall har hun mistet en del vekt raskt. Se på "grevinnehenget" i bildet. Det er omfattende nok til at hun enten er tynn men helt utrent og noen-og-30 eller rimelig ok trent og i de 40 eller 50. Eller, altså har hatt overarmer som har fyllt ut "henget" på et eller annet tidspunkt.

Hvor mange barn kvinnen har født er det selvsagt umulig å si noe om. 

Anonymkode: 54c70...657

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forklare hvorfor jeg gjettet i 40-åra, med 3 barn.

Hendene hennes er mer typisk for en godt voksen kvinne i 40-åra, enn for en kvinne i 20-åra.

Formen på magen kan indikere at svangerskap har vært gjennomgått, og da gjettet jeg 3 barn fordi det er et ganske vanlig antall.

 

Anonymkode: a42c0...6bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I så fall har hun mistet en del vekt raskt. Se på "grevinnehenget" i bildet. Det er omfattende nok til at hun enten er tynn men helt utrent og noen-og-30 eller rimelig ok trent og i de 40 eller 50. Eller, altså har hatt overarmer som har fyllt ut "henget" på et eller annet tidspunkt.

Hvor mange barn kvinnen har født er det selvsagt umulig å si noe om. 

Anonymkode: 54c70...657

Seriøst? Hun har mindre grevinneheng enn de fleste jeg kjenner. Utrente i 20 årene har jo mer. Ikke rart folk får dårlig selvtillit. 

Selv er jeg godt trent og akkurat 30, jeg har omtrent like mye, men har vært overvektig. Likevel sier legen, pt og kostveileder at jeg ikke har noe løshud. Jeg liker armene mine jeg . 

Hvor gammel og hvor mange barn hun har født legger jeg meg ikke bort i. Slike tråder er som laget for at andre skal hate kroppen sin. 

Endret av Inwe
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på magen at hun sikkert har født 2-3 barn. Ser også ut hun har silikonpupper som jeg tipper er etter å ha født mer enn ett barn.Tipper rundt 40 i alder. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon og filter på bildet. Og poserer for å se slankere ut. Lite troverdig. Få se uten filter og stå rett opp og ned i dagslys. 

Anonymkode: 2b4d7...ef1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+40, minst 3 barn. (Navlen bli rarere og rarere for hvert barn)

Anonymkode: cfe6f...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en dårlig positur hun står i, prøver å skjule ridebukelårene, hun har tjukke overarmer, og magen kan ha hatt 3-4unger i seg. Tupper hu er i 40 årene. Hun er ikke ung, eller er hun en ung person som ser gammel ut, pga overarmene, dvask men «flat» mage, og ridebukse lår. Hun kan ha Photoshopet ihjel bildet. Bilder lyver, det veit alle. Men hvis hun er i 40-åra, ser hun ganske bra ut, hvis hun ikke har photoshopet og kun trenger en falsk selvtillitsboost. Hva er poenget med disse «se på meg» trådene? 

Anonymkode: db509...ea6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det tydelig er silikon i brystene så kan man  ikke ta for god fisk at ikke mer er fikset på. 

Men det er sjeldent stor forskjeller i kroppen på en vanlig 30 åring og en vanlig 40åring.  Er ikke før nærmere 50 noen får litt mer rynker på kroppen, noe som den personen på bildet godt kan ha, hvis bilde hadde vært tydelig. Hvor mange barn ei kvinne har synes da ikke på kroppen.

Anonymkode: e032d...3f3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

76. 5 barn og 19 barnebarn.

Anonymkode: cdb6a...129

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er poenget med denne tråden? Hvis det ikke er deg (som søker bekreftelse, som jeg ville gått ut fra), hva får du da igjen for å be oss gjette på dette? Og når har du tenkt å gi oss svaret?

Anonymkode: 5dbc9...28e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper også hun er 40 og har 2-3 barn. 

Anonymkode: e705d...e8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes forøvrig hun hadde kjempefin kropp 😊

Anonymkode: 4011b...da1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...