Gå til innhold

Menn har alltid bra sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HerrBæsjerumpehull
7 hours ago, AnonymBruker said:

Er kanskje mer vanlig at damer snakker om at de har hatt dårlig sex enn at menn gjør det. Sikkert fordi det eksisterer en forestilling om at kvaliteten på sexen er mannens ansvar. Sier en dame at hun har hatt et dårlig ligg tolkes det som at hun har møtt en mann som er dårlig i senga. Sier en mann at han har hatt et dårlig ligg tolkes det som at han har dummet seg ut med prestasjonsangst, kommet for tidlig, ikke fått henne til å komme.

Anonymkode: 27d08...391

Dette.

Mannen får den ikke opp -> Hun går til sine venninner og sier: "Han fikk den ikke engang opp!"

Kvinnen blir ikke våt -> Hun går til sine venninner og sier: "Han fikk meg ikke engang våt!"

Alt er mannens ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Dette.

Mannen får den ikke opp -> Hun går til sine venninner og sier: "Han fikk den ikke engang opp!"

Kvinnen blir ikke våt -> Hun går til sine venninner og sier: "Han fikk meg ikke engang våt!"

Alt er mannens ansvar.

Ikke alt. Det er ikke mannens ansvar når han er bundet og hun dominerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Axl said:

Ikke alt. Det er ikke mannens ansvar når han er bundet og hun dominerer. 

Du er nå søt. :fnise:

Anonymkode: a58a7...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når menn trenger mer enn et vått hull og tømme seg i så hvorfor ligger de rundt da? Det må jo være fordi de liker det og synes sexen er ok/bra? Selv om det kun handlet om en sprut g ferdig med det? 

Anonymkode: d07d3...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har hatt sex jeg vil kalle dårlig - selv om jeg fikk orgasme. Sexen var dårlig fordi kjemien var dårlig, mannen og jeg ikke hadde et godt samspill. Til slutt stimulerte jeg meg selv til orgasme. Det var som helt grei onani.

Men god sex er jo mye bedre enn grei - eller god onani. Sex der man både er i takt og overrasker hverandre, der begge gir og tar, hvor man føler seg begjært og veldig sett.

Har alltid gått ut fra at det er slik for alle mennesker. Altså til og med for menn ;)

Anonymkode: 73b1c...22e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trude.lutt skrev:

Du vet at orgasme for kvinner er et pluss fra naturens sin side? Kun som noe ekstra godt. Og at menn sin orgasme har en funksjon i forhold til befruktning? 

Vi hadde plikt sex i forhold til å bli gravid..... ikke alltid morsomt, gøy eller 1000 stjernes!

 

Sier en som er dårlig i senga. 

Anonymkode: ebde1...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt inntrykk er at veldig mange kvinner legger ansvaret på mannen for at det skal bli god sex. De bare ligger der og tar imot og forventer at vi skal gjøre "jobben". Det gjelder så klart ikke alle kvinner, men tror dette dessverre er mer vanlig en hva det burde ha vært i 2018. 

Jeg er sammen med en slik kvinner nå og veldig usikker på hva jeg skal gjøre videre. Er betatt av henne,men savner virkelig å føle meg mer begjæret under sex og at at hun tar mer initiativet. Da er det lett å bli litt usikker og mange spørsmål surrer oppi hodet....

 

Anonymkode: 904b5...fb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan menn ha dårlig sex? Jeg skjønner hvis han blir skrapet/bitt av tenner når han blir sugd kan være litt ubehagelig. Men bortsett fra det, er det vel kun kvinner som opplever sex bra/ræva? Menn bryr seg ikke. 

Anonymkode: b3614...cfc

Menn kan ha dårlig sex men for å passe på kvinnen så sier man greit! 

Fy faen noen kvinner tenker at menn er bare Stein vi lever vi har føleser og jeg lover 

Hilsen: forbanna mann 

Anonymkode: c9dfa...ae6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
12 hours ago, Trude.lutt said:

Du vet at orgasme for kvinner er et pluss fra naturens sin side? Kun som noe ekstra godt. Og at menn sin orgasme har en funksjon i forhold til befruktning? 

Vi hadde plikt sex i forhold til å bli gravid..... ikke alltid morsomt, gøy eller 1000 stjernes!

 

Kan skrive under på at plikt-sex høres morsommere ut enn det er.

Jevnt over tror jeg mange damer som skriver i denne tråden ikke er spesielt sensuelle og overfokuserte på orgasme som det eneste av verdi i forbindelse med sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, menn har ikke alltid bra sex. Jeg vil påstå at mesteparten av sexen jeg har hatt de siste 20 år har vært "forsåvidt grei" til heller skuffende. Og jeg har ikke hatt lite sex, eller kun en partner heller. Når damene ikke er så lidenskapelige som en skulle ønske, blir sexen deretter, enten man selv kommer eller ikke. I noen tilfeller har jeg faktisk valgt å ikke komme, for å unngå å føle meg som en idiot etterpå. Om noen skulle tro at menn er 100% fornøyde så lenge de kommer, er det en alvorlig vrangforestilling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk er at veldig mange kvinner legger ansvaret på mannen for at det skal bli god sex. De bare ligger der og tar imot og forventer at vi skal gjøre "jobben". Det gjelder så klart ikke alle kvinner, men tror dette dessverre er mer vanlig en hva det burde ha vært i 2018.

 

Anonymkode: 904b5...fb3

Unnskyld, fjernet noe også. I forhold til det jeg fjernet; snakk med henne? Sikkert gjort det også, men prøv å virkelig få henne til å forstå. Jeg var usikker i mange år og lite flink til å ta initiativ, men etter noen runder med prat ordnet det seg.

Dessverre tror jeg du har rett. Snakket en del med veninner om temaet sex innimellom og blir litt skeptisk til mange holdninger der, men det er tydeligvis ikke alle som tar til seg konstruktiv kritikk. Dette gjelder selvsagt begge kjønn, men ja etter alle samtalene tatt i betraktning er det en del jenter (fra 16-17 år) og unge damer/damer som forventer full oppvartning uten å gjøre så mye selv.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn kan ha dårlig sex men for å passe på kvinnen så sier man greit! 

Fy faen noen kvinner tenker at menn er bare Stein vi lever vi har føleser og jeg lover 

Hilsen: forbanna mann 

Anonymkode: c9dfa...ae6

Helt riktig, og dette er faktisk ikke greit.. håper i grunn at dette bare er tull når det skrives, men vet at en del faktisk er sånn, men for å ha det frem og klart er del unge menn og menn slik også.. 

Litt av grunnlaget til det tror jeg er at noen gir inntrykk av dette og da er vi såpas at vi tenker nesten alle er slik for å slippe å feile i et forhold, men dette gjør det ikke greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil argumentere for at mesteparten av kvinner begrenser seg selv i senga og/eller har lite kunnskap om sex og det motsatte kjønn.

Det er sjeldent man møter noen som naturlig har et godt engasjement og tør slippe seg løs. Som regel må dette læres.

Er vel rundt 10 jenter jeg har hatt naturlig gjensidig god sex med fra begynnelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Kan menn ha dårlig sex? Jeg skjønner hvis han blir skrapet/bitt av tenner når han blir sugd kan være litt ubehagelig. Men bortsett fra det, er det vel kun kvinner som opplever sex bra/ræva? Menn bryr seg ikke. 

Anonymkode: b3614...cfc

I mitt tilfelle er det helt riktig. Jeg har hatt mye sex i mitt liv, men aldri dårlig sex. 

Anonymkode: 4fe0f...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.7.2018 den 19.32, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Trude.lutt
Slettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 0.21, GiftMann38 skrev:

Kan skrive under på at plikt-sex høres morsommere ut enn det er.

Jevnt over tror jeg mange damer som skriver i denne tråden ikke er spesielt sensuelle og overfokuserte på orgasme som det eneste av verdi i forbindelse med sex.

Tror nok det ofte er menn som er overfokusert på orgasme. Det har vært flere tråder her inn om at "dama får ikke orgasme" 

 

Anonymkode: 92a6f...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Etter at vi gikk fra hverandre påsto eksen at han aldri hadde fått orgasme, kun utløsning...

Anonymkode: 5ba80...3ed

Kødd! (eksen din altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.7.2018 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Når du får orgasme så kan det ikke være så ille. 

Klart at ting kan være bedre, med riktig partner, i bedre form osv. Men så alt for ille kan det ikke være når man får en orgasme. 

Anonymkode: 1aff1...5c4

Hva med å sammenligne sex med mat? All mat metter til en viss grad, noe er en nytelse med tanke på både lukt, syn, smak, varme  og følelse, men noe mat er kjedelig ,noe stinker og noe smaker vondt. Jeg er vel seksuelt for en gourmet å regne og min kjære er min livrett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...