Gå til innhold

Stor svart pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger det! Hvordan går jeg frem?

Anonymkode: 06818...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan vet jeg at dem har stor pikk? Kan ikke spørre heller? Finnes det en sex-side på nett for sånt?

 

-TS

Anonymkode: 06818...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare åpne en profil på en datingside og beskrive hva du er ute etter, og kreve bilde hvor det ved bruk av linjal og legitimasjon (pass/førerkort) tydelig fremgår at kroppsdelen som er målt tilhører den du snakker med og beviselig holder ønskede mål? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Akhenaton skrev:

Kan du ikke bare åpne en profil på en datingside og beskrive hva du er ute etter, og kreve bilde hvor det ved bruk av linjal og legitimasjon (pass/førerkort) tydelig fremgår at kroppsdelen som er målt tilhører den du snakker med og beviselig holder ønskede mål? 

Hvilken datingside?

 

-TS

Anonymkode: 06818...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken datingside?

 

-TS

Anonymkode: 06818...4f1

Alle, mest sannsynlig. Gjerne samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Alle, mest sannsynlig. Gjerne samtidig.

Men fins det ingen sex-sider som er innafor?

Anonymkode: 06818...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan vet jeg at dem har stor pikk? Kan ikke spørre heller? Finnes det en sex-side på nett for sånt?

 

-TS

Anonymkode: 06818...4f1

På utesteder med mange afrikanere er det bare å danse med de og tease de skikkelig med rumpa så kjenner du pikken vokse, da kan du dra de bort i kroken å kjenne etter i et par strøk når den er stiv. Er den liten så dropp det men kjennes den stor og god ut er det bare å dra han med videre hjem. 

På apper som tinder osv tenker jeg det er helt greit å spørre om pikken til de du matcher med er stor eller spørre om et bilde av den for å avgjøre om de vil møtes :) på internasjonsle datingsider som match.com kan du også sette preferansene dine til african opprinnelse 

Anonymkode: e162e...0e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På utesteder med mange afrikanere er det bare å danse med de og tease de skikkelig med rumpa så kjenner du pikken vokse, da kan du dra de bort i kroken å kjenne etter i et par strøk når den er stiv. Er den liten så dropp det men kjennes den stor og god ut er det bare å dra han med videre hjem. 

På apper som tinder osv tenker jeg det er helt greit å spørre om pikken til de du matcher med er stor eller spørre om et bilde av den for å avgjøre om de vil møtes :) på internasjonsle datingsider som match.com kan du også sette preferansene dine til african opprinnelse 

Anonymkode: e162e...0e8

Seksuell trakassering med andre ord?

Anonymkode: 59156...a36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seksuell trakassering med andre ord?

Anonymkode: 59156...a36

Nei, hvordan er det det når begge parter er samtykkende? Man ser jo selvfølgelig an om mannen vil danse og kommuniserer hele veien for enhver eskalering av nærkontakt/intimkontakt. Alle skjønner at man ikke bare går bort til noen å gnir rumpa si på dem eller tafser på de fordi man har lyst. Untatt sextrakasserende menn da, de tror, som deg at sextrakassering er tilsvarende som samtykkende intimdans og samtykkende intimkontakt . Alle oss vanlige folk forstår at det er to helt forskjellige ting og at danse sammen og klå kun er greit når det naturligvis er samtykkende og ikke bare fordi man tar seg til rette med å gjøre det.

Anonymkode: e162e...0e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvordan er det det når begge parter er samtykkende? Man ser jo selvfølgelig an om mannen vil danse og kommuniserer hele veien for enhver eskalering av nærkontakt/intimkontakt. Alle skjønner at man ikke bare går bort til noen å gnir rumpa si på dem eller tafser på de fordi man har lyst. Untatt sextrakasserende menn da, de tror, som deg at sextrakassering er tilsvarende som samtykkende intimdans og samtykkende intimkontakt . Alle oss vanlige folk forstår at det er to helt forskjellige ting og at danse sammen og klå kun er greit når det naturligvis er samtykkende og ikke bare fordi man tar seg til rette med å gjøre det.

Anonymkode: e162e...0e8

Du forstår tydeligvis ikke at ereksjon ikke er noe en mann styrer. Gnikker du en bjørkekvist mot en manns penis vil han få ereksjon, men det betyr jo ikke at han vil ha sex med bjørkekvisten. Om du bare beføler han for å kjenne på ereksjonen hans uten at han har sagt ja til dette så er det seksuell trakassering. Jeg hadde anmeldt deg på flekken, og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Er så lei slike damer som deg på byen, som tror dere har rett til å ta for dere. Særlig når man er i et forhold selv. Spyr.

Anonymkode: 59156...a36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger det! Hvordan går jeg frem?

Anonymkode: 06818...4f1

Lag en selv. Spikk ut av tre, drei i keramikk eller lag av god gammeldags trolldeig. Mal i den nyansen du ønsker. Hvis du har litt mer penger å bruke, så kjøp dette settet og be en kompis om å stå modell. Mal deretter i ønsket nyanse.
Snakk om å mangle fantasi altså.

Anonymkode: 1600a...1df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår tydeligvis ikke at ereksjon ikke er noe en mann styrer. Gnikker du en bjørkekvist mot en manns penis vil han få ereksjon, men det betyr jo ikke at han vil ha sex med bjørkekvisten. Om du bare beføler han for å kjenne på ereksjonen hans uten at han har sagt ja til dette så er det seksuell trakassering. Jeg hadde anmeldt deg på flekken, og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Er så lei slike damer som deg på byen, som tror dere har rett til å ta for dere. Særlig når man er i et forhold selv. Spyr.

Anonymkode: 59156...a36

Hoy! Er du en sextrakasserer selv, siden du bare går ut fra at all dans eller intimkontakt ikke trenger samtykke?  Det er en selvfølge med samtykke , det er sp selvfølgelig at det ikke bør være noe som må påpekes, og at du i det hele tatt antar noe annet er ekkelt! Redd for hvordan du tar deg til rette på byen ja.. !

Anonymkode: e162e...0e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts løper en stor risiko. Husk. Om du vil bli spiddet av en stor negerkuk er risikoen mye høyere for å få HIV. I enkelte afrikanske land er så mange  som 25% av befolkningen smittet av HIV. 

Anonymkode: e152a...0f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hoy! Er du en sextrakasserer selv, siden du bare går ut fra at all dans eller intimkontakt ikke trenger samtykke?  Det er en selvfølge med samtykke , det er sp selvfølgelig at det ikke bør være noe som må påpekes, og at du i det hele tatt antar noe annet er ekkelt! Redd for hvordan du tar deg til rette på byen ja.. !

Anonymkode: e162e...0e8

" da kan du dra de bort i kroken å kjenne etter i et par strøk når den er stiv." Fysj, du er definisjonen av en forgriper. 

Anonymkode: 59156...a36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

" da kan du dra de bort i kroken å kjenne etter i et par strøk når den er stiv." Fysj, du er definisjonen av en forgriper. 

Anonymkode: 59156...a36

Synes du overdriver. Opplevd flere jenter som gjør det der på en naturlig, men småfrekk måte. Det er andre spilleregler som gjelder ute på byen. Må jo seff bygge opp stemninga og se an situasjonen. Har du aldri fått blowjob på et utested før? Noe av det deiligste jeg har opplevd.

Anonymkode: 98fe2...2fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

" da kan du dra de bort i kroken å kjenne etter i et par strøk når den er stiv." Fysj, du er definisjonen av en forgriper. 

Anonymkode: 59156...a36

Nei, for i motsetning til hos deg så er samtykke en selvfølge her. 

Anonymkode: e162e...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men fins det ingen sex-sider som er innafor?

Anonymkode: 06818...4f1

Innafor hva? Jeg er redd du kanskje spør feil person. Jeg er ikke så godt bevandret på de forskjellige nettstedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger det! Hvordan går jeg frem?

Anonymkode: 06818...4f1

Ettersom du er mann foreslår jeg gaysir.

Anonymkode: f65d6...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet svarte det siste året fordi de er vakre. 

Hvis du vil ha en stor, sort penis, så kan det hende du må prøve litt flere. Så langt, har jeg funnet to typer «eiere». De som er notorisk utro, og de som ønsker seg et forhold. De som er notorisk utro, vil du risikere å få sykdommer av, og de kommer til å se ned på deg og snakke stygt om deg bak ryggen din. 

Den andre delen, ønsker kun å ha sex med en person de liker. Der penisen ikke er sentrum, men at man trives i hverandres selskap og ønsker et forhold. 

Jeg har kun datet den siste kategorien, og de hadde fokus på meg og mine orgasmer. Samtidig må du være klar over at det å ha sex med en stor kan være vondt. Spesielt da de kjører på. 

Han jeg dater nå, bruker lang tid på å komme. Gjerne 40 min. Jeg ble faktisk sliten sist gang. Og litt sår, enda jeg vanligvis ikke blir det. 

Hvor bor du TS? 

Anonymkode: 35786...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...