Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns ho har et kjempefint hjem jeg og bare gleder meg til å se hvordan det blir nå når kjøkken og resten av oppussing blir helt ferdig! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøkkenet ser jo fint ut, men mitt rart med den veggen midt i? Det ser litt malplassert ut.

Men kanskje ikke helt ferdig enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Kjøkkenet ser jo fint ut, men mitt rart med den veggen midt i? Det ser litt malplassert ut.

Men kanskje ikke helt ferdig enda?

den veggen må være der da det er rør til radontrakt - som ikke er lett å flytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det som er kjedelig? Ser jo ganske innbydende ut. Folk kommenterer hele tiden at det er kjedelig - hva er det som er kjedelig?

Kjedelig, som i rotting og sølvfarga digre lysestaker overalt. Lite fantasifullt. Hun hevder hun har en særegen stil, men den er klin lik de fleste andre som prøver litt for hardt å være klassisk. Funker ikke for meg, men det er min personlige mening. Jeg ser ingenting særegent ved hennes stil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, som i rotting og sølvfarga digre lysestaker overalt. Lite fantasifullt. Hun hevder hun har en særegen stil, men den er klin lik de fleste andre som prøver litt for hardt å være klassisk. Funker ikke for meg, men det er min personlige mening. Jeg ser ingenting særegent ved hennes stil.

Enig. Kjedelig og utdatert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, får sånn kjøkken i stua følelse jeg når dem satte opp den tv-benk saken :P

Enig.. :forvirret:

Vitrineskapene med lys i også.. hmm, det ble litt sånn 80-tallet for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Synes den dama driver med opppussing hele tiden jeg. Når hun er ferdig med noe, så begynner hun på noe annet.

Hun er i alle fall heldig som har råd til å pusse opp så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg stusser litt over hvorfor hun ikke skriver hvem kjøkkenleverandøren er, selv om flere har spurt. Det er nok no' billig skit... :ler: og da vil hun nok ikke innrømme det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Og jeg stusser litt over hvorfor hun ikke skriver hvem kjøkkenleverandøren er, selv om flere har spurt. Det er nok no' billig skit... :ler: og da vil hun nok ikke innrømme det.

hun har jo skrevet det mange ganger, er noe epcot eller noe. Hvis du leser bloggen/instagram så er det sikkert nevnt opp til 10 ganger :P Så den må du nok bite i deg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Og jeg stusser litt over hvorfor hun ikke skriver hvem kjøkkenleverandøren er, selv om flere har spurt. Det er nok no' billig skit... :ler: og da vil hun nok ikke innrømme det.

quote Camilla for en uke siden: "kjøkkenet er fra epoq, samme eiere som HTH utfra info på nett".

Epoq er eid av Lefdal elektromarked og elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Forstår ikke dette Villa paprika konseptet. Hun Camilla hadde en blogg og så startet hun en butikk. I disse tider hvor profilerte bloggere pynter på sannheten, kan det jo virke som denne damen også gjør det. I det siste innlegget skriver hun at hun er butikkeier på 4 året, men fra i fjor og inntil nå nylig var det en ny daglig leder ved navn Nina. Nå er det faren som er daglig leder og sitter med nærmere 90 % av aksjene i Villa paprika AS.Skal se ut som hun er gründer og så er det faren som driver butikken og har investert penger. Hun står nok mye på, men kan for meg virker som at hun låner ut navnet og får kunder via bloggen og så er hovedjobben hennes og pakke ut varer og style butikk og hjem, mens faren er den som er butikkeier.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juletreet fikk da stå til lengre enn 2.juledag i år da, så tommel opp. Husker i fjor da hun kastet ut jula 2.juledag og spurte leserene om de gjorde det samme. Nei, vi feirer jul når julen er der vi :)

Vårnytt, marinefarger og nesten sommer i januar passer ikke i det hele tatt. Feire årstidene når de ER der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si hun er aktiv på instagram. Orket ikke følge henne mer med alle de like bildene hun legger ut flere ganger daglig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta en titt på kommentarene på villapaprika facebook. Slik hun svarer damen som savner varer hun har vunnet hadde jeg aldri svart mine kunder om det var min bedrift.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Ta en titt på kommentarene på villapaprika facebook. Slik hun svarer damen som savner varer hun har vunnet hadde jeg aldri svart mine kunder om det var min bedrift.

Synes ikke hun svarer noe veldig utenom det man ville ha forventa av svar, reagerer heller på at hun ikke legger seg flat med en gang og tilbyr å sende varen uten noe mer snakk, men istedet fortsetter å argumentere med kunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun svarer noe veldig utenom det man ville ha forventa av svar, reagerer heller på at hun ikke legger seg flat med en gang og tilbyr å sende varen uten noe mer snakk, men istedet fortsetter å argumentere med kunden.

jeg tror vi reagerer på det samme nå;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...