Jump to content
Christiane_W

Villa Paprika og Lord Gekko AS - blogg og forretningsdrift

Recommended Posts

Jobbermedbarn
49 minutter siden, Xstrella skrev:

Nettopp. Derfor jeg nevnte de skal være glad været er strålende sol og varmt ute.

Og har ikke bloggere feriepenger? De kan fint logge av helt i 4 uker uten å tape? 

VP blogger vel for seg selv/er selvstendig så da får hun jo ikke feriepenger hvis hun ikke legger det til side selv.

Men prioriteringene her er virkelig utrolig trist skue! 

Fortsetter under...

Edie

Ryddet for persondebatt.

Edie, adm.

Mkigjen
18 hours ago, ingeniørfrue said:

Dumskap

This!

Friluftsdame

Kommentar i feil tråd

Edited by Friluftsdame

Guest Truka
59 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Er rumpebildet fra ferieborgen på Kypros?

Uggen spekulasjon. Hold fred Jan. 

Denne kommentaren skulle kanskje i en annen tråd?

Mina 2

Nytt innlegg nå. Har ikke vært borti ei som klager over å bli så sliten av å være sammen med barna sine jeg. I morgen skal hun ihvertfall endelig ta med seg de to eldste bare til Tusenfryd. Det er da noe...

Annonse

Orly

Kan hun ikke vente med husarbeid til de minste er i seng?

om jeg leser riktig så skal altså ikke de store hvertfall være med til Bulgaria ?

Guest Truka
5 minutter siden, Orly skrev:

Kan hun ikke vente med husarbeid til de minste er i seng?

om jeg leser riktig så skal altså ikke de store hvertfall være med til Bulgaria ?

De skal sikkert ikke til Bulgaria i det hele tatt, husk det er vanskelig for selvstendig næringsdrivende å ta fri. Man blir jobbfaste, og kan ikke reise bort - full mailboks, vet du.

marthes
7 minutter siden, Truka skrev:

De skal sikkert ikke til Bulgaria i det hele tatt, husk det er vanskelig for selvstendig næringsdrivende å ta fri. Man blir jobbfaste, og kan ikke reise bort - full mailboks, vet du.

Bra for Kim at den boksen ble full akkuratt den tiden han skulle spille golf turnering ;) 

Guest Snusen

Da 🤞vi fingrer for Besseggen👌

Guest Truka

Heldig, men godt planlagt sammentreff. 

Orly
12 minutter siden, Truka skrev:

Sant nok

Veslefrikk
8 minutter siden, Orly skrev:

Står at neste gang de kommer så blir det tur til Beseggen

Håper virkelig at hun ikke skuffer i siste liten igjen.

Annonse

Birdo

"Kim var fullt opp med andre oppgaver".. Golf, det er ikke en oppgave. Det er hobbyen hans.

Trynefaktor
Akkurat nå, Birdo skrev:

"Kim var fullt opp med andre oppgaver".. Golf, det er ikke en oppgave. Det er hobbyen hans.

Hun tryller med ord.

Dagen har også gått hakk i hel,jeg prøver å se det for meg,men klarer ikke helt 🤪

Guest Vitting

Hvordan skal man si dette uten at man trør galt, jeg forsøker:

I dag på snapchat kunne vi se hvordan fokuset er større én veg, enn en annen veg. Den andre vegen hadde jeg følt var mer naturlig, i og med at den "andre vegen" har en naturlig tilknytning til Kim Ronny. I stedet har han (og alle andre?) en relativ ekstrem fokus "én veg"? Er det bare meg? Eller er det "én veg" som er favorittvegen i fokus hos dem?

Én veg er i fokus igjen på kveldssnap hos Kim Ronny som hører på musikk, mens han spiller poker OG har tv'n på i bakgrunnen av pc'n (?) - alt dette skjer på senga med et klokkeslett som jeg vil karakterisere som normal leggetid....

FruRosa

Nå føler jeg at hun driver brannslukking! Det har kommet massiv kritikk pga deres prioriteringer (les: mangel på prioriteringer).

Etter Spaniaturen skrev hun at såklart (et ord hun bruker mye) skulle hele familien oppleve mye gøy i sommer.

Så fulgte egotrippene/norgesturene med bare henne og Gekko! Etterpå skrev hun at hele gjengen skulle til Sørlandet "allerede på onsdag". Dessverre ble det ikke noe av siden de ble jobbfast.

Så langt har sommerferien for samlet familie bestått av is, brus, grillmat, monopol og en tur på stranden. 

Og nå kommer det altså et innlegg om Tusenfryd i morgen og Besseggen om noen uker. Håper inderlig begge disse turene blir som lovet! Det er på høy tid, for ikke å si på overtid, at det prioriteres andre ting enn full mailboks, golftrening og kjæresteturer i den familien!

My <3
51 minutter siden, Vitting skrev:

Hvordan skal man si dette uten at man trør galt, jeg forsøker:

I dag på snapchat kunne vi se hvordan fokuset er større én veg, enn en annen veg. Den andre vegen hadde jeg følt var mer naturlig, i og med at den "andre vegen" har en naturlig tilknytning til Kim Ronny. I stedet har han (og alle andre?) en relativ ekstrem fokus "én veg"? Er det bare meg? Eller er det "én veg" som er favorittvegen i fokus hos dem?

Én veg er i fokus igjen på kveldssnap hos Kim Ronny som hører på musikk, mens han spiller poker OG har tv'n på i bakgrunnen av pc'n (?) - alt dette skjer på senga med et klokkeslett som jeg vil karakterisere som normal leggetid....

Rimelig enveiskjørt i huset der ja.

mikrobe

Alle som leser her bør definitivt bruke fem minutter på denne tråden:

https://twitter.com/luksuspolakken/status/1017890087403704320

Og etterpå kan dere som er uenige gjerne argumentere for hvorfor det som har blitt vist i SoMe de siste årene fra denne kanten, samlet sett, ikke er omsorgssvikt. 

Birdo

Jeg hadde ALDRI turt å skrive sånn som hun gjør? Hun skriver jo rett ut at det er grusomt å være sammen med barna sine og den oppramsingen av oppgavene hennes idag var jo bare latterlig. Og.. burde det ikke være forbudt å skrive offentlig at man ikke har tilbrakt NOE alenetid med barna sine på TO år?!

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...