Jump to content
Christiane_W

Villa Paprika og Lord Gekko AS - blogg og forretningsdrift

Recommended Posts

Trude.lutt
På 26.11.2018 den 18.10, reiseglad skrev:

Fantastiske uttrykk fra Villaen i dag! En stor flokk med ender har vandret rundt huset og endelig møttes! Og endelig seilte tankskipet ned fra ryggen 🙂

(...)

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Jeg forstår ikke siste setn.....

Fortsetter under...

Hummingbird2

Hele bloggen er jo en studie i maltraktering av det norske skriftspråk og ordtak.

Pitofinaa
2 timer siden, Rubella skrev:

Er det slik at enkeltmannsforetak ikke er regnskapspliktige?

Mye mindre som skal leveres iallefall, og tallene blir ikke tilgjengelig for almennheten. Men er jo et AS Gekko driver, så han har nok ikke alt på stell. 

Rubella
20 minutter siden, Pitofinaa skrev:

Mye mindre som skal leveres iallefall, og tallene blir ikke tilgjengelig for almennheten. Men er jo et AS Gekko driver, så han har nok ikke alt på stell. 

Åja, visst søren er det AS... Nei, da har han nok ikke mye unnskyldninger å komme med.

reiseglad
2 timer siden, Trude.lutt skrev:

Jeg forstår ikke siste setn.....

Hun skriver i bloggen at hun har hatt et tungt tankskip på ryggen som ikke lenger er så tungt. Nei, forstå det den som kan.... Andre kan føle at de har ei tung bør på ryggen, men ikke Villa. Der er det tankskip ute og seiler😊

BethD
9 minutter siden, reiseglad skrev:

Hun skriver i bloggen at hun har hatt et tungt tankskip på ryggen som ikke lenger er så tungt. Nei, forstå det den som kan.... Andre kan føle at de har ei tung bør på ryggen, men ikke Villa. Der er det tankskip ute og seiler😊

😂😂😂

Annonse

BLOMSTERKVAST
1 time siden, BethD skrev:

😂😂😂

Kan det være tunge tanker hun bærer på ryggen? Og håper hun gir endene litt mat der de vandre rundt i stuen, 😂

Xstrella
2 timer siden, reiseglad skrev:

Nå lo jeg høyt her. Er det mulig? Ja humor er det hvertfall. 

Friluftsdame

Innimellom all reklamen opplyser Paprika at nå begynner prosjekt påbygg. Det er jo bra! Men så fortsetter en forherligelse av å bo smått, og småfurting over at mange spør om det. Dette er nemlig snusfornuftig prioritering, ifølge Paprika.

Gjør for all del akkurat som dere selv vil Paprika. Men jeg må tilstå at jeg synes den småsnurte snusfornuften er litt søkt. Hvorfor? Fordi dere prioriterer å bruke mye penger rett ut av vinduet på å lease fete biler. 

Å bruke penger på bolig (som stiger i verdi) er en klokere prioritering enn å svi av penger på å lease biler. 

Guest Snusen
6 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Innimellom all reklamen opplyser Paprika at nå begynner prosjekt påbygg. Det er jo bra! Men så fortsetter en forherligelse av å bo smått, og småfurting over at mange spør om det. Dette er nemlig snusfornuftig prioritering, ifølge Paprika.

Gjør for all del akkurat som dere selv vil Paprika. Men jeg må tilstå at jeg synes den småsnurte snusfornuften er litt søkt. Hvorfor? Fordi dere prioriterer å bruke mye penger rett ut av vinduet på å lease fete biler. 

Å bruke penger på bolig (som stiger i verdi) er en klokere prioritering enn å svi av penger på å lease biler. 

Sier hun som aldri blir fornøyd.  Kjøp, selg, bytte ut møbler hele tiden

FruRosa

Hjelper ikke å skrive flott om utbygging når byggesøknaden ikke er sendt inn. 

Marriet
3 minutter siden, FruRosa skrev:

Hjelper ikke å skrive flott om utbygging når byggesøknaden ikke er sendt inn. 

Hør hør. Har sikkert sagt det før om andre innlegg, men altså det innlegget om bosituasjonen er noe av det dummeste jeg har lest! (Når man veit forhistorien såklart) og de tegningene? Jeg kan også tegne en nydelig garasje inntil huset med inngang til vaskerommet, varmekabler og ledbelysning. Selvom jeg drømmer om det betyr ikke det at prosjektet er igang altså. 

Det innlegget var så selvmotsigende og dumt at jeg mangler ord. 

FruRosa

Jeg har postet denne linken før, men legger den ut på nytt. Her skriver hun at de har ventet en evighet på svar fra kommunen ang påbygget. Og så viser det seg altså at det enda ikke foreligger noen søknad fra dem!

Det var, igjen, dette med kart og terreng...

https://villapaprikablogg.no/vi-har-ventet-en-evighet/

Annonse

Papirfly

Tråden er ryddet for persondebatt.

Minner nok en gang om Kvinneguidens retningslinjer:

Sitat

Brukerdebatt eller persondebatt. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatt rundt andre brukere på forumet. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden, og vi tillater heller ikke kallenavn på barn. Les mer her om regelen.

Sitat

Omtale av barn:
Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont.

Pga. gjentatte ryddinger for brudd på samme regelpunkt over kort tid, stenges nå tråden.

Papirfly, mod.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Artikler fra forsiden

• Create New...