Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vet du det? Og hvis så er tilfelle, hvor stygge kan folk bli da?

Det er mange her som helt ukritisk støtter Camilla. Har dere tenkt tanken på at det faktisk er fortjent..? Ikke at man trenger å gjøre det offentlig da men! Det er faktisk Vamilla som sitter og godkjenner slike kommentarer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange her som helt ukritisk støtter Camilla. Har dere tenkt tanken på at det faktisk er fortjent..? Ikke at man trenger å gjøre det offentlig da men! Det er faktisk Vamilla som sitter og godkjenner slike kommentarer...

Jeg er ikke med i noen heiagjeng eller noe, men leser av og til inne på bloggen henne pga interesse for interiør. Men ingen fortjener da slik hets som den kommentaren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange her som helt ukritisk støtter Camilla. Har dere tenkt tanken på at det faktisk er fortjent..? Ikke at man trenger å gjøre det offentlig da men! Det er faktisk Vamilla som sitter og godkjenner slike kommentarer...

Synes det er helt utrolig at du kan sitte å mene at noen fortjener slik hets!!! :sjokkert:

 

En ting er å stille kritiske spørsmpål til hva som skjedde med bedrfiten og alt rundt det, men å mene at det er fortjent å få slike hetsende kommentarer kan du da virkelig ikke mene! :sjokkert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en fast leser av Camilla sin blogg lenge. Når jeg først oppdaget hennes blogg, så hadde jeg lyst å besøke hennes butikk og samtidig besøke Fredrikstad. Hun virket så jordnær og herlig i bloggen.

Jeg kom i butikken, Nina spurte om jeg trengte hjelp, jeg ville bare kikke litt først..da kom Camilla i butikken, og jeg sa hei og ville bare rose bloggen hennes, hun takket men ikke noe mer enn det.

Like etterpå kom det inn ei dame med en liten baby. Camilla ble helt oppslukt av denne babyen, og jeg gikk rundt som en tulling og prøvde å få hjelp, men det var umulig, denne babyen var midtpunktet..det kom flere kunder, men hun sa ikke hei til dem en gang..til slutt gadd jeg ikke mer og gikk.. Hun virket helt annerledes enn på bloggen, mer bitchy kan jeg trygt si og ikke imøtekommende idet hele tatt.

Etter det fikk jeg mindre lyst å se innom bloggen..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninanina
Jeg har vært en fast leser av Camilla sin blogg lenge. Når jeg først oppdaget hennes blogg, så hadde jeg lyst å besøke hennes butikk og samtidig besøke Fredrikstad. Hun virket så jordnær og herlig i bloggen.

Jeg kom i butikken, Nina spurte om jeg trengte hjelp, jeg ville bare kikke litt først..da kom Camilla i butikken, og jeg sa hei og ville bare rose bloggen hennes, hun takket men ikke noe mer enn det.

Like etterpå kom det inn ei dame med en liten baby. Camilla ble helt oppslukt av denne babyen, og jeg gikk rundt som en tulling og prøvde å få hjelp, men det var umulig, denne babyen var midtpunktet..det kom flere kunder, men hun sa ikke hei til dem en gang..til slutt gadd jeg ikke mer og gikk.. Hun virket helt annerledes enn på bloggen, mer bitchy kan jeg trygt si og ikke imøtekommende idet hele tatt.

Etter det fikk jeg mindre lyst å se innom bloggen..[/quote

Helt enig! Har samme opplevelsen (minus babyen). Ikke hyggelige og imøtekommende i det hele tatt de 'damene' der de gangene jeg var der. Og da la jeg igjen litt penger der også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært en fast leser av Camilla sin blogg lenge. Når jeg først oppdaget hennes blogg, så hadde jeg lyst å besøke hennes butikk og samtidig besøke Fredrikstad. Hun virket så jordnær og herlig i bloggen.

Jeg kom i butikken, Nina spurte om jeg trengte hjelp, jeg ville bare kikke litt først..da kom Camilla i butikken, og jeg sa hei og ville bare rose bloggen hennes, hun takket men ikke noe mer enn det.

Like etterpå kom det inn ei dame med en liten baby. Camilla ble helt oppslukt av denne babyen, og jeg gikk rundt som en tulling og prøvde å få hjelp, men det var umulig, denne babyen var midtpunktet..det kom flere kunder, men hun sa ikke hei til dem en gang..til slutt gadd jeg ikke mer og gikk.. Hun virket helt annerledes enn på bloggen, mer bitchy kan jeg trygt si og ikke imøtekommende idet hele tatt.

Etter det fikk jeg mindre lyst å se innom bloggen..

Synes uansett det ikke gir en person rett til å hetse en annen person, lange ut på den måten. En ting er å ikke like en person, det er helt greit. Men å mene at en person fortjener å bli hetset på den måten er så feil som det går an å få blitt! Lurer oppriktig talt på hva som feiler dere som mener at hun fortjener disse kommentarene, som er så grove at de kan politianmeldes? Har dere ikke lært forskjellen på kosntruktiv kritikk og hets - eller var dere selv mobbere da dere var yngre? Forstår nå hvorfor Norge er på toppen når det gjelder mobbing og hets via internett.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Hun der skriver at hun har to barn i huset. Stakkars barn som må bo i et slikt hjem som må bo en plass der de ikke kan få lov å spise godteri og grise litt :( der det må være hvitt og hvitt hele tiden. Og der de lærer at MERKER på ting er alt. Viktig at det er Riviera Maison og lexington overalt og viktig at alle ser det. Noen tror enda på at man kan kjøpe seg lykke. Trist ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende de får lov å "grise" selv om hun har mange puter? Men det er vel sikkert ikke noe hun trenger å ha med på bloggen? Går fint an å lære barn å ikke grise også, det er ikke sånn at de absolutt må ha to-tre år der de skal grise fritt? For så å måtte lære seg at "nei, det er ikke greit å grise likevel!"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Hun der skriver at hun har to barn i huset. Stakkars barn som må bo i et slikt hjem som må bo en plass der de ikke kan få lov å spise godteri og grise litt :( der det må være hvitt og hvitt hele tiden. Og der de lærer at MERKER på ting er alt. Viktig at det er Riviera Maison og lexington overalt og viktig at alle ser det. Noen tror enda på at man kan kjøpe seg lykke. Trist ..

hvordan i all verden kan du vite at de ikke får lov til å spise godteri og grise litt? Det er da vel få søren ikke vårt problem om hvordan de gjør det hjemme. La nå få Guds skyld dama ha alt hvit. Det er hun som skal vaske. Ikke du eller jeg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Hun der skriver at hun har to barn i huset. Stakkars barn som må bo i et slikt hjem som må bo en plass der de ikke kan få lov å spise godteri og grise litt :( der det må være hvitt og hvitt hele tiden. Og der de lærer at MERKER på ting er alt. Viktig at det er Riviera Maison og lexington overalt og viktig at alle ser det. Noen tror enda på at man kan kjøpe seg lykke. Trist ..

Hva har antall puter å gjøre med om barna har lov til å grise eller ikke? Og huset hennes er da ganske lite hvitt?  :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor sitter man i en sånn sofa med så mange puter ??

Ja hvor i all verden sitter man? Hun og barna sitter nok på gulvet for da slipper hun at de søler i den hvite sofaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes ikke jeg hvit sofa eller tusen puter er så fint, men ser ikke helt argumentene om søling. Jeg søler ikke i min sofa selv om den er svart.. Og jeg fikk også beskjed som barn om at man bestrebet å ikke søle i sofaen (eller på møbler generelt...), uavhengig av farge og putemengde.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor i all verden sitter man? Hun og barna sitter nok på gulvet for da slipper hun at de søler i den hvite sofaen

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, snakk om å lage seg historier for å ha noe å bitche om. Ganske sikker på at de sitter i sofaen som alle andre, og søler like mye/like lite som alle andre - trenger ikke vise frem alt vettu.

Tror nok APT var ironisk her :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er det helt normalt å søle og grise i sofaen? Det har aldri vært noe probem her i huset, uavhengig av farge på møblementet! :ler:

Spiser folk spaghetti med albuene på stua?

Har ikke folk spisebord og bestikk?

 

:huh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at man ikke har lov å sitere direkte fra bloggen. Men lurer på under hvilke innlegg hun får de slemme/hetsende kommentarene dere skriver om? Har sett i de siste 8-10 innleggene nå, og finner stor sett bare ros og fine kommentarer?! har hun slettet de kjipe kommentarene eller er jeg blind?? #littnysjerrigbare

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at man ikke har lov å sitere direkte fra bloggen. Men lurer på under hvilke innlegg hun får de slemme/hetsende kommentarene dere skriver om? Har sett i de siste 8-10 innleggene nå, og finner stor sett bare ros og fine kommentarer?! har hun slettet de kjipe kommentarene eller er jeg blind?? #littnysjerrigbare

 

'Du vet hvem' i dette innlegget: http://villapaprika.blogg.no/1438893131_mine_favoritter.html

 

Sikkert den samme som har en kort kommentar her:

http://villapaprika.blogg.no/1438865634_enda_mer.html#comment

 

og ikke minst etter dette innlegget: http://villapaprika.blogg.no/1438766736_s_var_det_avsted.html#comment

 

;)

Endret av loffen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...